Brynäs IF

727613 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Skellefteå AIK 15/1-11 (5-0)

« · 1334409 Till forumet

Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK 15/1-11 (5-0)
Lindström: Ja det finns en överhängande risk för torsk idag men sånt är livet för oss brynäsare.

Själv försöker jag fokusera på nuet. Ett exempel på det är att jag är väldigt nervös och laddad inför dagens match och kommer att njuta av att se Brynäs lira. Att lägga allt för mycket av energin på att leka sportchef/tränare eller oroa mig för eventuella kvalserier och kommande förluster ger jag blaffen i.
Kommentera

Lindström:

Jag tror på vinst idag,sen är allt frid och fröjd i Brynäsfabriken igen tills på Torsdag..
Förresten vad är det för jäkla spelschema?under JVM försökte man trycka in så matcher som möjligt,men nu är det  match och vila 5 dagar i två veckor på raken.
ORedigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

arnio: Torsk idag igen. *-5
MEN fina sidledspassningar i 3 perioder det tar vi med oss..
Kommentera

Tagga för match!!

Kommentera

Det blir otroligt spännande att se vad NC hittar på idag. Hur mycket kommer han att stuva om i formationerna? Jag är i alla fall mer laddad än på länge. Kanske för laget i stort som för mig att det var svårt att få den rätta tändningen mot SSK och Modo.

Jag tror på vinst 3-2
Kommentera

mattiaskarlgren: Hm eller en tränare som kan fixa till defensiven
Kommentera

arnio: Är ganska övertygad om att CZ gör sin sista säsong i Brynäs. Klubben kommer aldrig att gå framåt om dom inte tar in en tränare med mer offensivt tänk.
Kommentera

arnio: Dom frågade om en klausul, enligt Czarnecki så finns det ingen sådan och enligt Sundlöv så var inte det något som Aftonbladet hade någonting med att göra. Hur verkligen heter ser ut kan vi bara spekulera i.Att det finns klausuler i både spelares och ledares kontrakt är dock inget nytt påfund.

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: själv hade jag blivit lurad av AB om den påstådda klausulen.
Kommentera

arnio: Ja, hans kontrakt sträcker sig över nästa säsong, men det visste vi ju redan.
Kommentera

70 Rodrigues: ja.e han förneka en klausul? NC blir kvar
Kommentera

arnio: Klart att det måste stämma när Czarnecki själv säger det.
Kommentera

70 Rodrigues: Blir inte så mycket Wänna in Kana bort Granis i i första:)
Kommentera

70 Rodrigues:
Hittade en intressant sak i artikeln i GD där de pratar om artikeln i AB:

" Enligt samma tidning finns det en klausul i det tvåårskontrakt Czarnecki skrev på i våras, vilket innebär att bägge parter har rätt att bryta avtalet redan efter en säsong. Men det stämmer inte, enligt Czarnecki."

Ser ut som att NC leder nästa säsong också...

Redigerad kommentar

Kommentera

GävleLasse: Troligtvis :-(

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Räkna med att bli besviken. Dackell/Hansen lär spela i förstalinan ändå... ;)
Kommentera

munkas: "Åh hoppas lagupsställningen inför morgonens match kommer snart! Jag är så nyfiken på att se hur laget ser ut. Kommer humle att spela bredvid dumle eller ska han spela med pleti? Vem ska plocka ut puckarna ur kassen, Bill eller Bull?"

Du är medveten om att det finns folk härinne som ägnar timmar åt att möblera om i laget inför varje match och redovisa sina slutsatser noggrannt? Dom och många andra är helt övertygade om att laget skulle spela m y c k e t bättre bara tränaren följde deras råd.
Kommentera

Åh hoppas lagupsställningen inför morgonens match kommer snart! Jag är så nyfiken på att se hur laget ser ut. Kommer humle att spela bredvid dumle eller ska han spela med pleti? Vem ska plocka ut puckarna ur kassen, Bill eller Bull?

Hoppas verkligen spelarna har tagit åt sig av utskällningen efter senaste matchen. Det har ju iofs blivit en sisådär 250 utskällningar hittills utan effekt men nu tror jag faktiskt på ett heltaggat Brynäs med Hansen i bräschen. punkt. Glad gubbe
Kommentera

Brynäs IF-Skellefteå AIK 15/1-11 (5-0)
Laget tas inte ut förens imorgon. Som om det skulle bli några större förändringar, varför ändra på ett förlorande lag??
Kommentera

« · 1334409