Anders Berg: "Jag som inte gillar förluster... hoppas på seger imorgon!"
Blev visst lite fel där va?
"Jag som inte gillar vinster...hoppas på förlust imorgon!", ska det väl ändå vara??
70 Rodrigues:
Sagt av Anders Forsberg till Norran:
– Brynäs är i mina ögon det bästa laget vi mött den här säsongen.
70 Rodrigues:Viktigt att få in en harig och helt otajmad #16 i laget snarast.
Att samtliga juniorer ska "ta chansen" med sin lilla istid när det kommer in "stjärnor" som inte gör ett dyft för att lyfta laget utan kör one man show är minst sakt tråkigt.
Tålamodet med vissa är fantastiskt medans med andra så finns det inget alls.
Lasse snart i en islada när dig?!
Lindström: "Tålamodet med vissa är fantastiskt medans med andra så finns det inget alls."
Ja, visst är det fantastiskt.
Att TJ själv tillsammans med sin erfarna och skickliga ledarstab tar ut det bästa laget för dagen, UTAN att ha konsulterat dig??
Obegripligt....
arnio: Kul att läsa de två kommentarerna till artikeln i NSD, finns samma härliga supportrar i alla läger tydligen...
"Hajden
Så länge som du spelar med Hadelöv i målet och med Pikkarainen i boxplay och power play har du en ny säker förlust att se fram emot. 7-1 till Brynäs!
Bissett_19: Ja, Rohdin har inte sett helt ES-mässig ut. Än. Lindholm däremot. Härlig centertyp. Vilken balans! Senast mot Idioterna gjorde han mer nytta än Rohdin gjort på hela säsongen.
Kul att konkurrenternas tränare tycker att Brynäs är seriens bästa lag. Får se om det betyder nåt i april.
Huss: I januari för ett år sen slog Brynäs Skellefteå med 5-0 hemma. Blir antagligen nåt åt det hållet nu också.
Ska bli skitkul att gå på fullsatt match ikväll. Se till att fylla Läkerolen i dom sista hemmamatcherna också. Då fyller vi kassakistan inför nästa säsong.
arnio:Förstår att du tycker #16 vart Bif bästa spelare dom två sista matcherna.
Visar bara hur stor koll du har.
Huge:Så #16 har vart lysande sen han kom tillbakas menar du?
Har Rhodin visat Es klass?
Har Lasse J varit ES mässig i år?
J Larsson vart sig själv efter J-Vm?
Sen är det lustigt att ledarna oavsätt har rätt och gör rätt enligt dig.
Hur kan då NC, din gud och största idol vara arbetslös?
Otur , eller är hela styrelsen i FBK lika okunniga som mig då eller?
Visar bara hur stor koll du har."
Näää så tycker jag inte ju. Jag tycker bara att det är rätt att han går rakt in i laget trots att han är ringrostig, han måste ju givetvis matchas i form. De som lånat hans plats har gjort det bra men inte nått samma höjder som #16 nådde innan sin frånvaro.
"Sen är det lustigt att ledarna oavsätt har rätt och gör rätt enligt dig.
Hur kan då NC, din gud och största idol vara arbetslös?
Otur , eller är hela styrelsen i FBK lika okunniga som mig då eller?"
Nc kan ha gjort allt rätt, kanske laget inte är bättre än de visat? Har FBK ett högre eller lägre poängsnitt efter sparkningen av NC tror du?
Har Rhodin visat Es klass?
Har Lasse J varit ES mässig i år?
J Larsson vart sig själv efter J-Vm?"
Apropå vadå?
Att du tror dig veta bättre än TJ och övriga tränare/ledare när det gäller hur laget ska matchas?
Kan inte se vad dina frågor har för koppling till sakfrågan öht.
Vet du det ens själv?
"Otur , eller är hela styrelsen i FBK lika okunniga som mig då eller?"
Handlade självfallet inte om nån otur.
Styelsen satt länge och grubblade hur dom skulle göra: sparka CZ eller behålla honom. Och till sist var det nåt ljushuvud i staben som kom på lösningen:
vi ringer Lindström, ni vet den där jätteexperten på HS som vet bättre än alla tränare och ledare, och hör om han kan ge nåt gott råd.
Och vips, så började det gå bra för FBK igen....
Så där ja, satt bra det! Mål är mål även om det vore bra om det inte bara var i PP de görs. Spela ut nu, killar!
Just nu serieledare igen. Hoppas den lyckan varar!
Nionde raka segern?
Granis in i laget,lite synd att man tar bort Elias som såg spännande ut igår.
Datumet var ju nästan rätt,men det fixar Elving eller Gusten;)
Redigerad kommentar