Redigerad kommentar
Kommentatorn på radiosporten:
"Det är glest på läktarna, jag skulle bli förvånad om det är mer än 4000 här ikväll"
Redigerad kommentar
Brynäs sköt otroliga 4 skott på mål denna period, på hemmaplan. Det kanske inte speglar matchbilden?
Bissett19: Okej! Kommentatorn på radion verkar lite snurrig. Han tycker även att "domaren kan ta utvisningar på lite annat än hakningar i matchen så det slipper bli så mycket irritation mellan spelarna"
VA? Jag fattar ingenting..
Är våran förstecenter som är finansierad av sponsorer och fans ens med på isen.. Jag har inte hört hans namn en enda gång faktiskt.
Redigerad kommentar
Den dag lauritz börjar producera i förhållande till istid alternativt gör ett djävuskt jobb, alternativt inte viker ner sig så ska jag hylla honom"
Du har nästan en sjuklig fokus på att göra mål. Är det verkligen Brynäs problem idag, att man gör för lite mål?
Brynäs fokus borde istället ligga på att släppa in färre mål. Lauritzén är ju ändå en av de spelare som gör nånting rätt i och med han ligger på en bra plus/minus.
Sätt dig och begrunda statsen och kolla inte bara på de individuella utan även på lagstatsen. Så kanske du kommer till insikt.