Jag sitter här i min ensamhet, tittar på guldmatchen och dricker Norrlandsguld.
Skål brynäsbröder!
arnio: SM-guld på dig själv!
Men du vet väl att " What happens in Vegas, stays in Vegas"
Alltså, jag måste bara hypa årets Brynäs igen. Vet inte om vi har några statistiknördar här men har att ett lag någonsin varit så framgångsrikt som Brynäs i år?
- SM Guld herrar
- Bästa klubb totalt om man räknar 1-4 plats för dam, herr och junior
- Årets rookie
- Årets back (Salming Trophy)
- Guldhjälmen
Helt sjukt bra egentligen!!!
MarcusElving:
Man skall tydligen tacka Masken Carlsson för Brynäs framgångar. TVi Vale
Från aftonbladet:
Enligt Ottawa Citizen väntas Gävlesonen spela och – som om inte det vore nog – ingå i förstakedjan med stjärnorna Jason Spezza och Milan Michalek.
MarcusElving:
Ollas hyllas. Måste bara publicera denna här ;)
Ja fyfan grabbar vilken vecka vilken helg man undrar om man ska vakna någon gång ja allt är ju fan som en dröm man andas ju och lever för vårat älskade Brynäs året om och nu har vi vunnit SM GULD och det när vi firar 100 årsjubileum och som vi alla väntat på, i morgon är det matchtröja på jobbet (var ledig i fredags) som gäller! Nä nu går jag och slaggar är precis slut + att det har ju inte snålats på drycken i helgen heller ;-)
Natti på er Guldbröder!!!
Andreas Dackell hängde inte med ynglingarna på Heartbreak i natt alla fall. Träffade honom på en av dom lite mindre krogarna. Guldhjälm och allt på, väldigt kul! Kramade om honom och sa att jag var så jävla glad för hans skull, att han fick avsluta karriären på det här sättet.
Såg Widing där inne också, han gick det inte att få stopp på dock. Full fart!
Tror jag nu gått igenom varenda klipp som finns på nätet...
Hamnade till sist detta, som jag faktiskt tror är det bästa...
Håll tillgodo ni som ej sett det...
Det var ett härligt firande på torget! Wille Löfqvist var lite på fyllan och drog halvsnuskiga skämt, väldigt uppskattat!
Dackell grät när han intervjuades av Titti Schultz.
Svedberg lovade att bjuda ett gäng grabbar i publiken på bärs ikväll, de hade gjort en skylt som han gillade. "Svedberg är större än Beatles"
Järnkrok och Bertilsson snodde micken av Titti upprepade gånger och drog igång publiken med ramsor.
Widing visade prov på sina grimaser.
Svedberg avslutade med: Vi ses på Heartbreak sen är det efterfest hos mig!
media.shootitlive.com/aftonbladet%2F512/KimPAAhwM6TnKlQipsEFNnsDTAM_1200.jpg
Man kan inte annat än älska den mannen! =)
Och nu gråter Jonas Fahlman ut på twitter angående Widdes lilla skämt angående Robertsson.Han kallar Widde dålig vinnare.
Att han inte fattade skämtet är dock ej så förvånande..
foppa78:
Titti ställer precis de frågor man vill ha svar på en sådan här dag...