1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446094 inlägg · 7961 ämnen

BRYNÄS IF-SÖDERTÄLJE SK 081124

Sv:BRYNÄS IF-SÖDERTÄLJE SK 081124
Conrad: nädu ingen skoter med 80% Stroh Rom i sig :-)

65selander: "nädu ingen skoter med 80% Stroh Rom i sig :-)"

Vad var de resterande 20 procenten? Kebab antar jag ;)

GävleLasse:

Intressanta matcher torsdag-lördag-måndag...

GävleLasse:

Och såklart även de tre följande mot LHC, HV och VFHC... = )

rackham: Piiiiis of käjk.;)

mattiaskarlgren: "Däremot så känns det för tidigt att säga för mycket om Wanvig MEN om man ser till gårdagens match så känns han som en kopia av Danielsson.
Han hade en hel del bra pass men han var ju långt ifrån den powerforward (Ledin, Jämtin osv) som jag hade hoppats på. Men dock så måste man ge honom lite tid."

Lustigt att du kallar Jämtin för "powerforward", "överreklamerad retsticka" tycker jag passar bättre...

Undrar vad LHC fick betala för Jämtin? En kille som inte platsar i AHL.....

Hursomhelst håller jag med dig om att Wanvig måste få tid till att acklimatisera sig, om det hela fungerar törs jag lova dig att vi kommer få tillgång till en karaktärsspelare med ett helt annat register än den tämligen mediokre herr Jämtin.

"Quizen" och dess lösning är nu publ. på BP. (länk uppe där)

Wanvig blir allt varmare i kläderna, tränarna hoppfull att han ska bli en viktig injektion, inte minst i PP, vilket behövs

MickeB: Missade tyvärr din Quiz, men så här i efterhand kan jag ärligen säga att 9 av spelarna kunde jag plocka ut på direkten.
Som gammal i gården gick det ju inte att missa ex Lill-Janne (som man lattjat med på Brynäsvallen när det begav sig...), Masken, Kilas, Peter Larsson, Gälla, Ecke (en av mina favoriter), Samuelsson och Björck.
Sen hade jag även plockat med Malin Jernberg men det var tydligen fel, så jag accepterar 8 rätt.
Räcker det för att komma med i prislistan? ;-))

Huge:
"Som gammal i gården gick det ju inte att missa ex Lill-Janne (som man lattjat med på Brynäsvallen när det begav sig...), "

LillJanne är väl 56:a?Varför lattja du inte med killar i din egen ålder?(40-talister)........:))

Förövrigt ett roligt quiz,o tydligen fick man in några rätt......

Bissett19: Jo, men du vet väl som pappa att junisarna behöver förebilder?
Gällde även LillJanne när det begav sig, så alla hans patenterade finter måste han ju ha lärt sig från någon.
Min blygsamhet förbjuder mig att säga från vem.... :-)

Hoppas på flera Quiz...

Huge: Det kommer fler Quizar framöver! ;)

Huge: Ja det räcker iaf för att komma med på den inofficiella prislistan;) Ja 8 rätt, var väl det jag kunde också, på rak arm, utan research. Ska fortsätta köra lite quiz och någon lite flummig gåta fram över här. Då får du vara på hugget;)

JanT: Det kan absolut vara så att Jämtin är överreklamerad MEN han har rollen som powerforward och han spelar som en powerforward.. Då lägger jag in honom i det facket över powerforwards.. dock finns det bättre spelare med den rollen, Ledin var väl den bäste i ES förra säsongen.. Hittills iår är väl Fredrik Pettersson i Frölunda som faktiskt varit riktigt bra iår.

Tät drabbning ikväll! Läs mer om vad BrynäsPortalen tror om matchen ikväll och vad som kan vara nycklarna för en Brynäsvinst.

moreten:

Var det inte SSK ni gjorde 2 siffrigt på förra säsongen Upprepas det i så fall ??

mattias - 74:

Jag tror på 1-0 Mattias.....

Rögle ikväll.

« · 1092178