Det är bäst att vi flyttar upp spelet lite och försöker utöka ledningen. Den här matchen kommer inte att sluta 1-0 känns det som.. Czarnecki siktar kanske på 1-0 seger, vad vet jag?
Antingen utökar vi, eller så gör Timrå mål... Något av det kommer att hända. Frågan är vad?
Fan, gör några kassar till nu då. Det behöver vi om det här ska gå vägen.. Vi vet ju hur bra Brynäs är i sista perioden.... ;)
Är vi nöjda med 1-0 ledning eller vad fan är det frågan om, det här kommer inte hålla särskilt länge.
Nu kommer BIF utvisningarna, precis som man förutspådde. Skulle inte förvåna mig om det blir mål för TIK nu...
andreasknox: Nja, kollar man på Timrås uppställning så ser den rätt vass ut ändå tycker jag..
Blev ju inget vidare med 5 mot 3 läget! Att vi inte gjorde mål där kan bli matchavgörande....
Redigerad kommentar
andreasknox: Nu får vi starta andra perioden med en minuts spel i 5 mot 3... Då måste vi bara göra mål. Vi vet allihopa att kompensationen kommer för Timrå senare.
Väldigt viktigt att göra mål..
Nu måste vi göra mål!!!!
Nyckelsekvens i matchen nu....
Enligt webbradion har vi haft några grymt bra lägen nu.. Puckar på mållinjen och missade öppna kassar.
Annars uppfattar jag det som att Timrå forecheckar som idioter och helt enkelt kör över oss.
Stämmer?