Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jag håller med dig, det är dags att säkra slutspelsplatsen nu. Fortsätter vi förlora kan det bli nervöst och det vill vi icke.
Idag ska jag fan upp i tid till LA, missade ju is-introt sist för att det var sån jävla bilkö. Hela vägen från infarten till Estraden fick man puttra fram.
Redigerad kommentar
GävleLasse: Nej, jag gillar inte heller funktionen. Det hade varit bättre om det bara fanns en tumme upp, alltså att man kan gilla inlägget om man vill. Gillar man inte inlägget så låter man bli att trycka tumme upp helt enkelt. Precis som "Gilla" på Facebook, där finns det ingen "Ogilla" knapp.
Där ser man ju dessutom vem som gillar inläggen.
Redigerad kommentar
Nu när jag såg LHC's nya intro så kan jag direkt konstatera att vårat är ett riktigt snålintro och helt värdelöst i jämförelse...Tyvärr!
Jämför själva..
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jag vet inte alls hur det funkar faktiskt, vet inte om det går att ta bort funktionen från vissa delar av siten? Hm, jag tror vi avvaktar ett tag i vilket fall.
Kan hända att jag hör mig för om det inte blir bättring..
Redigerad kommentar
65selander: Jo jag vet, men när det kommer en ny häftig grej så vill man se att det används ordentligt. Det är tråkigt att det är så kort och fantasilöst. Men jag fattar ju såklart att det finns andra hål att stoppa pengarna i..
Hahaha, konverstioner från HS.. Ja, det hade varit något det. De skulle kunna rulla som inledningen på Star Wars ;)
70 Rodrigues: "Är det här ingenting som ni moderatorer kan ta upp med forumledarna, borde vara fritt för respektive gb att välja om man vill ha funktionen eller ej? Den skapar ju inte en bättre stämning direkt."
Håller med.
Svarade GL och undrade om han kunde ge nåt konkret exempel på när det brister i kommunikationen mellan spelarna och Greiss, eftersom det finns många olika sätt att brista i kommunikation.
Fick 4 minus på min fullt logiska och neutrala fråga, så jag undrar också vilka fegisar det är som inte går på innehållet i inlägget utan på vem som skrivit?
Gurra88: "Inget spelvärr odds på att du sitter och klickar minus hela dagarna. Kanske vid varje busshållplats?"
Som tompa71 säger: vem orkar bry sig?
Inte mer spelvärt odds än vad du får på att många sitter och klickar minus på mina inlägg hela dagarna.
Skillnaden är att jag inte grinar som en bebis härinne....
Redigerad kommentar
Tips: 4-2