Brynäs IF

724869 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK

« · 305483 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Fan vad tungt, ska de bli en tung höst igen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Lilljanne: Jag vill se mera coaching från GP, han står bara där och tittar på en papperslapp!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Lirar Soling?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det är sant. Lägstanivån är verkligen låg, samtidigt som högstanivån är ganska hög. Det saknas stabilitet i laget, i spelet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Jompe: Då måste dom höja sig avsevärt käre broder! Det som är så jobbig att se är att huvuden börjar hänga så fort dom får ett mål i arslet och nu åkte Soling ut igen!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Timrå är för bra helt enkelt. Det är inte mot såna lag vi ska ta poäng. Nästa match däremot är en sån vi måste vinna om vi vill lira elitseriehockey nästa säsong.
Nu kör vi över lule på torsdag!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Hej,där! Jovisst, hissen är på väg nedåt med Brynäs. Det dröjde ett par veckor i alla fall innan färdriktningen fastställdes. Ett bottenlag, det har vi.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: ARRGH. Trodde faktiskt dom skulle hämta in 0-1.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Jompe: 0-2 o självmål, Brynäs är statister, pinsamt uppträdande, Timrå gör som dom vill just nu!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
mike: DYNGMATCH var ordet!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
By the way så är det en riktig DYNGMATCH!

Timrå IK är dom bästa - heja heja Brynäs o MoDo!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Jompe: på com hem!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Yared Rodrigues #19: Brynäs försvarsspel är väl lysande så här långt i matchen. Fyra skott i andra perren från Timrå och ett mål, det är väl godkänt ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Var ser Du matchen, Tony?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Brynäs försvarsspel är påminner stuntals om fjolårets, dom måste gå mer rakt på mål, nu är det mest spel nere i sarghörnorna.Anger o Soling är långt från formen som vi är vana att se dom.Nu måste det till en rejäl uppryckning i sista perioden.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind: Jag som trodde det var han som hade nummer tio i brynäs.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
mike: Va f-n, spelar Rodrigues i Timrå? Varför har han nr 19 förresten?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Bara 270 kr? Det blev ju rätt så billigt ändårå!
Det är ju igenkligen rätt många matcher man skulle kunna beställa för de onödiga bortpratandet. Fast jag lovar att själv ringa upp om det står 4-0 till Timrå efter första perioden!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
mike: Westerlind surrade upp 270 spänn i lördags!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Frisco: Nu förstår jag inte alls vad du menar :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Du har com hem säger du. Låter bra det. Så att se matcher hemma hos dig är alltså ett säkert KORT?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
65Selander: Annars så kan väl westerlind slå en signal hem till mig om han nu har några slantar kvar på kortet vill säga. Blev väl några samtal i helgen kan jag tänka;)

Själv så har jag precis ringt in min beställning till analdigital - snabbt enkelt och smärtfritt ingrepp! 69 balubas rätt upp i mumindalen, det är väl investerade slantar en sån här kväll. Tror jag?!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
65Selander: Jag har i allav fall Com hem din fjällsjuka banjospelare :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
65Selander: Ska ni upprepa den blunderna alltså? Och kan inte Brynäs matcher visas hos Rodrigues vid tillfällen då jag inte är fastkedjad i Slöddertälje?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Då gör jag och Westerlind nya försök hos Teknik Gurun Rodrigues att få se en match på ComHem, gick ju jättebra förra matchen mot LIF.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tja!

Brynäs slår Timrå med 4-2 ikväll,målskyttar: Casselståhl,Molin,Nicklas Danielsson och Sjödin.


M.V.H Larry!


Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: En bekant hade hört det på radion...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Ford Prefect:
detsamma,,,med allt skall man väl säga :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
matsby: Behövs inte. Han har ett hjärta. ;)
Hur som helst: Lycka till ikväll.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Ford Prefect:
Tok heller,, så mycket pengar har inte BIF nuförtiden att ni kan lura honom :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
matsby: Nej. Han ska göra mål för rätt lag. Tröjan finns där, bara att hissa ner. ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Ford Prefect:
hmm..skall Huss göra självmål menar du?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Nämn någon domare som inte är HUA! Det är synd att vi ska behöva ha domare.

Brynäs IF - när du behöver kaffepengar!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Portello: 3-0 ikväll. Korhonens första shut-ut. Casselståhl har fått blodad tand och gör mål igen, Soling hittar rätt efter att ha skrämt skiten ur nån stackars timråback och stulit pucken, och Anders Huss hoppar in och sätter trean i rena glädjeruset över att vara hemma igen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det kan du nog ha en poäng i.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Portello: Och det me rätta!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Tycker att det blir "gnäll" över alla domare. Från alla lags supportrar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Robert Lahti är domare i kvällens match, hua!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Jompe:
Välkomen hem till Sverige.
Vi syns på lördag.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Jompe:
Välkomen hem till Sverige.
Vi syns på lördag.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Martin: Var har du hört det någonstans?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
RavenLord: Vi har ju haft en diskussion om vems tröjor som borde upp i taket på Gavlerinken. Det här är ju onekligenen fräsch idé.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Portello: Den personen borde dom hissa/hänga upp i taket imorgondagens match efter att han fått stå bunden i en medeltida Kyrkostock i Gavlerinkens inre för allmänheten att spotta o pissa på.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Har hört något om sexsiffriga summor. Så antagligen inte över en miljon. Förjävligt att det finns människor som gör sånt.
Trodde han att det inte skulle märkas eller? Framför allt nu när alla ögonligger på Brynäs kassa.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det gäller inte bara Brynäs IF utan hela vårt samhälle i stort. Kreditkortsmygel med kända politiker inblandade, stulna kaffekassor i polisens fikarum mm. Man slutar aldrig att förundras över vissa människors etik och moral.

Nu; Skjutsa pöjken på hockeyträning...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Portello: Har inte sett några sådana siffror men det lär väl komma inom ett par dagar kan jag tänka!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Portello: Med tanke på vår skrala ekonomi skulle jag kunna tänka mig ungefär 50:- ..... ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Trist när sånt där händer. Finns det några uppgifter hur mycket pengar som har förskingrats?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Portello: Jag har tyvärr läst det.Ingenting förvånar mig längre när det gäller Brynäs IF, förjävligt helt enkelt!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Saxat från svt-text:
ISHOCKEY Pengar har förskingrats ur
Brynäs IF:s kassa. Efter en intern
utredning har nu en anställd avskedats
med omedelbar verkan. Klubben kommer
att polisanmäla den anställde, uppger
TV4 Gävle Dalarna.
Kommentera

« · 305483 · »