Line Up | Last update: 2013-02-12 17:59:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gurra88:"Varför gör du nya konton?"
Jag vill sprida mina tillgångar. Jag har ett lönekonto, ett sparkonto, ett investeringssparkonto och ett fondkonto.
Enligt swehockey.se gäller Spelar Wänna,Järnkrok och Lindholm ihop, Thuresson går in med Lauritz och Nordan.
Kanske kan bli bra.
Monno: Bara extremt roligt att man inte kan stava till sitt eget lag:)
Ja, vi har ju allt i egna händer ett tag till iallafall:) förlust idag efter detta "jippo" så tror jag dock att det är kört.
faceoff:Jag kräver inte att man vinner varje match. Saken handar mer om HUR man förlorar.Det är bara att kolla på slutresulatenpå de 15 senaste matcherna.
Kommentarer är överflödiga
foppa78:
Hur stor blir torsken i dag? tror på 1-3 . Hjärtat säger vinst men vettet säger torsk , får se vad som stämmer
faceoff:De behöver ju inte säga ett skit. Det räcker med att de VISAR motsatsen. något de har misslyckats att göraså här långt.
faceoff: Nej. men jag tycker väl att det snackat som ett avstamp efter varje match nu ?
Men jag tror på en vinst idag som sagt.
Redigerad kommentar
Slajsarn: Vi vill, vi kan, vi ska .. kanske är löjligast av allt
Tror dock på en vinst idag, men inte att det är de där orden som gjort skillnad.
foppa78:Ja det är mång som behöver "Wake up and smell the coffee".
I början på året så gjorde man en"nystart" och menade på att Januari var en "viktig månad", men efter misslyckade såskaffar man en orgel och har återigen en nystart.
Är det Bill Gates som har byggt det här laget i och med att TJ tror att det bara är att starta om såblir allt bra igen...
- Ord utan handling är bara ord
sylf:"Va fan spelar det för roll om du är laddad?"
Vad spelar det för roll att du skriver en sån faslig massa dynga egentligen? Jo det ska jag svara på direkt: Det är nämligen så att du verkligen visar på vilken nivå ditt intellekt ligger och det är ju bra att det åskådliggörs. Sen är det ju dessutom så att din replik på mitt inlägg gillas av några personer och det är ju kul för dem.
70 Rodrigues: TJ är alltid lugn, även efter 11 förluster på de 13 senaste, en förlust till lär inte förändra det.. Nu börjar jag bli laddad!!!!!! En rejäl urladdning vill jag se och jag tippar på att vi vinner med 6-2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Redigerad kommentar
foppa78:
Ta det lungt! Räkna redan nu m att säsongen är körd och att vi nu har chansen att spela till oss en slutspelsplats...
Lite samma kloka tänk jag hörde inför en kvalserie; vi har redan åkt ur ES, nu har vi i KS en chans att spela oss tillbaka...
...men...det ska bli kul m hockey ikväll!
Carl Lejonkräk: nä det är det jag menar. Vi skulle ha tagit upp plånboken och gjort ett par förändringar när vi hade chansen. I min värd skall inte nykommlingarna Rögle och Växjö värva bättre och dyrare spelare än regerande svenska mästarna i en anrik klubb som Brynäs. Framförallt inte i den sitsen vi har hamnat i. Jag tycker det gamblas för mycket där hela föreningen lever på hoppet att det vänder av sig självt. Ibland måste man förstärka där finns svagheter. Jag hoppas innerligt att jag har fel.
vi ska leda svensk hockey men verkar hoppas på mirakel, tror gör man i kyrkan, iföreningslivet och företag gäller det att agera.
Redigerad kommentar
Jag vet inte riktigt vad laget har gjort för att vinna imorgon? Känns inte som något annat än löst snack? Jag hoppas såklart att uppehållet gjort att några bitar har trillat på plats men det känns sådär. Det är samma lag som förlorat hela året. Tyvärr.
jag tippar 2-4. Eftersnack om skador och otur. Tyvärr. Hoppas verkligen jag har fel.
det är dags att plocka fram en stor dos lagmoral och gå för vinst till varje pris.
Lindström: Trista nyheter, hoppas verkligen Calle kan lira imorn då, verkar ju så.
Hade ju dock hoppats att en frisk DP skulle gå in och höja nivån på det defensiva.
"Jag träffade en elitseriespelare under Oddset Hockey Games i helgen som blev nästan chockad när han och hans lag mötte Brynäs för ett tag sedan.
– De spelade som ett juniorlag. Helt obegripligt hur det kan svänga så."
:D
Wennerholm säger dessutom att vinst ikväll = slutspel