Brynäs IF

730748 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK Lördag 19/1

« · 970005 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Timrå IK Lördag 19/1
Robban74: Skall vi gissa på spel 6-4 i slutet nu?
Kommentera

DET ÄR JU SKAAAAAANDAAAAAL !!!! Den där jävla dommarmuppfan har ju en avvaktande utvisning på armen när Brynäs är 6 man... då ska ju de kvittas för i helvete !!!
Kommentera

Habs: Oförklarliga Persson kör avvaktande på Brynäs när Brendl kör omkring med pucken i halvminuten. Dags att fräscha upp regelkunskaperna för den domaren....
Kommentera

Huss:

Måste bara fråga vad Sören Person håller på med. Vi hade ju en avvaktande som han bara glömmer bort??????????
Kommentera

70 Rodrigues: Säger bara Luleå, 7-2, 1-4, 5-0 på de tre senaste hemmamatcherna...
Kommentera

70 Rodrigues:

Egentligen så gör man en bra match, det är slarv under en kort period och maximal utdelning av TIK.
Kommentera

Huge: HUr är det möjligt i en så viktig match, med tanke på hur våra bottenkollegor presterade idag?
Kommentera

70 Rodrigues: Vi dominerar första och ska leda med minst ett par mål. Sen är det katastrofal koncentration i början på andra och vips så står det 1-3. Vi spottar upp oss efter det och nu är det match igen...
Kommentera

70 Rodrigues:

Det är en uppvising i hur man skänker bort en match som man borde vinna.
Kommentera

Huge: Vad fan är det som händer egentligen, är på jobbet så jag kan inte följa matchen?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Snacka om att ge bort en match,vilka ytor Timrå har i våran zon.Har tyvärr dåliga vibbar.4-7 o att knapra Losec hela veckan.
Kommentera

rafalski: Spelar ingen roll om Brendl gör hattrick, då förlorar vi med 6-7
Kommentera

rafalski:

Ja verkligen, vi håller på att skänker bort 3 poäng till TIK. Men jag her en känsla av att Brynäs är bättre och minst sudden är min gissning.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Uselt backspel av Brynäs i egen zon gör att Timrå är med i matchen men Brendl kommer inte gå mållös av isen ikväll, full fart framåt !
Kommentera

Habs: Ja, gamlingarna börjar röra på sig.
PP nu och dags för kvittering...
Kommentera

Huge:

Molin å Dackell vilka lirare :)
Kommentera

Äntligen! Dackell stänker in 3-4.
Kommentera

VBgr: Och där stirrar 4 försvarare på puck.
2-4.
Kommentera

VBgr: 4 insläppta nu på 15 min. bra jobbat hehe
Kommentera

3 stänkare på 1.37. Bara Brynäs som tillåter sådant..))
Kommentera

Såja. 1 down. 2 to go.... Angell 2-3.
Kommentera

Lesky: Dags för den berömda brynäsupphämtningen...
Kommentera

Huge: Det berömda bynäs-raset var det ett tag sedan vi såg!

RIDÅ!
Kommentera

Huge: Att höra speakern försöka dra igång hemmapubliken var både ett nytt och väldigt ovanligt drag.
Kommentera

Habs: Vad gör Korhonen? Kryper in i målet och sätter sig ned.
Och vad gör sen Jonathan Carlsson? Står och tittar på Svensson som får nypa till på halvvolley. Junistakter.
Och sen stirrar Kankan på puck.
Här går det undan i svängarna...
Kommentera

Habs: Fyfan vilket jävla antiklimax! Jag sa ju det!!! SPERRLE har spelat TVÅ matcher mot Timrå denna säsong och TVÅ nollor.
Kommentera

Habs: Va fan har ni för försvar? va det smämsta jag sett på en hockey plan. kan tro att det är 5st Elofsson på plan =)
Kommentera

Dream Team:

Billig utvisning och billigt mål.
Vad gör Nolander?????
Kommentera

Habs: Han heter Sören Persson!
Kommentera

Projta:
Sanslöst billig utvising på Sundström.
Kommentera

Danne Widing ale ale ale hej.. =)
Kommentera

spud:
Sant efter att ha sett de andra matcherna så måste jag säga att den här matchen är den med högsta tempot och intensiteten.
Kommentera

Vilken bra match bif gör hittils, tik med för den delen. Men BIF ett par strå vassare.
Kommentera

ajon: Försöker du alltid hitta gästböcker som inte berör ditt lag att påtala saker i?
Kommentera

Hong Kong: försöker du hitta saker att gnälla över?
Kommentera

ajon: varför har du inte ett bindestreck mellan a och jon?
Kommentera

70 Rodrigues: fn också.
Kommentera

1-0 Kung Widing
Kommentera

Trådbyte, gubbar: Var det inte så 8 december också att övriga bottenlag tog poäng i sina 15.00-matcher och satte press på Brynäs att göra dito i Timrå? Vilket de okklädda (läs Brendl/Sperrle) klarade av via 2–0-segern.

Nej, Bengt “Pucken” Persson, det är ingen räkmacka till slutspel nu. Lidandet kommer att fortsätta!
Kommentera

Dream Team: hehe, vi kan dra slutsatsen att vi tycker lika :)
Kommentera

GävleLasse: Det var väl det jag ville ha sagt med mitt förrförra inlägg. Men det gick kanske att missförstå.
Kommentera

Dream Team: nja givet är det aldrig. Brynäs har av tradition svårt för lag som backar hem och forcheckar hårt. Luleå, Mora är två lag som vi har grymma problem mot. Ti,rå har ju alltid varit det spelförande laget när vi mötts.

Alla skaor kanske gör att man ändrar spelstil.... och då kan ju allt hända
Kommentera

GävleLasse: Det är inte så troligt. Resultatet torde därmed vara givet.
Kommentera

Dream Team: Det känns som att Timrå måste göra minst 4 mål för att slå oss idag. Brendl gör två och Widing gör ett idag.
Kommentera

Huss: Tja, visst hoppas man väl på att hemmalaget för dagen ska känna av en viss press att ligga på lite mer och visa offensivlusta och därigenom öppna upp sig lite i försvarsspelet. För det är ju just det som varit en av skillnaderna under våra inbördes matcher den här säsongen. Att ni haft det tålamod som vi då har saknat. Detta med förväntat resultat. Nu kanske vi får kosta på oss att inte ha samma offensiva inställning som tidigare, och därigenom ha lite mer att säga till om. Men jag är skeptisk...
Kommentera

RavenLord: Tydligen runt 7000 enligt shopen..
Kommentera

Jompe: Det är väl just det som är kruxet. Vi är favoriter + att Timrå har en skadedrabbad trupp = förväntad seger
Påminner inte lite om en match mot Luleå på höstvintern..
Helt plötsligt har vi ärvt Skansens disciplinerade och effektiva bortaspel från i höstas men att spela offensivt och föra matcher är en annan sak.
Men det finns många tecken som tyder på att Brynäs vändning har kommit, det finns en säkerhet och en högre lägstanivå nu.
Kan vi vinna idag så behärskar vi både ett borta och hemmaspel vilket vore mycket, mycket bra
Kommentera

Tror ni på mycket Publik idag ?
Hur många här ska dit och hur mångs ska sitta här och klaga över den dåliga publiken ???? (dvs hur mångs ska sitta och hyckla)
Vi ska då åka lämna dottern till svärföräldrarna i S-viken nu och sedan hoppas jag få se Timrå mosas av Brynäs.
Kommentera

Gusten: Enl Bissett så var Emil med på värmningen och körde på som vanligt, återstå och se om han får spela ändå?
Kommentera

Jompe: Håller med, det känns verkligen som vi har goda chanser till 3 poäng idag. Förhoppningsvis så ska väll detta ske inför minst 7000 också vilket laget helt klart är värda nu.
Kommentera

« · 970005 · »