Brynäs IF

723928 inlägg · 7957 ämnen

Brynäs IF-Timrå

« · 789120 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Tro det du, om det får dig att må bättre. Men det säger väl en del om hur du resonerar om du tycker att det är ok att spelare blir långtidsskadade.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

65selander: Hussfeldt kan bara fotboll;)

Mogen bubbla du fick,men jag är inte förvånad:)

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Hälge: Denna gång fick vi spela hela 11 min mera än förra matchen :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

Robban74:

Jisses..

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

Bissett19: Man får tacka Nick att han hade taskig balans och lyckades ramla framför stolpen ;-)

Nissarna på TV'n, Brynäs närmar sig FBK. Var nog mera att FBK ryckte med 1p

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Dream Team: Synden straffar sig själv. Sanny fick igen av sin egen medicin retoraktivt. Aarnio skickade nog ett litet tack till Plüss... Nu vet även Sanny hur det känns att åka in med huvudet före i sargen !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Fan va skönt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: :-)

Man ser iaf att det gäller att jobba hela matchen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Hälge: Hela Brynäs mot 7st ordinarie Tikforwards och 3-3 är riktigt starkt på bortaplan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: När Sanny själv åker in in sargen efter en tackling bakifrån och blir borta i sex veckor, så står vi upp med skygglapparna i vanlig ordning och väljer att helt fria Plüss, som oturligt orsakade hjärnskakningen. Det är väl onyanserat om något.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Dream Team: Jo man kan säga att det var matchavgörande,vi får tacka Angell för räddningen på Regins friläge.Men det som gör att vi kommer in i matchen efter att ha varit utspelade är när Dackell väcker laget med sin lilla tuppfajt med Pär Styf.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Hälge: Om jag säger så här så var jag en hårsmån från att stänga av TV'n där. Hade vi inte gjort målet direkt efter så vete f-n om vi hade vänt detta.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Dream Team: Sett över 3 perioder så var ni det klart bättre laget, men för en gångs skull så har Brynäs tur!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: Grattis till två poäng. Bittert för min och Timrås del, såklart, men det är väldigt tydligt som matchen utvecklas att vi inte orkar spela eller försvara oss under 60 minuter. Även om det var halvnära 2-4 i sekvensen innan 3-3... ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: Känns trist för oss tikare när Regin missade sin chans och ni kvitterar i nästa anfall. Väntade dock på en kvittering så den kom inte oväntat.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Det var ju det jag sa... efter att Sanny Lindström så fult crosscheckat Aarnio in i sargen (med hjärnskakning som följd) och Sanny SLIPPER avstängning så är ALLA Sannys utvisningar befogade. De gånger det inte blir utvisningar är det domaren som gör fel. Sanny gör ALLTID fel.. den fege faan
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ambroo: HAn åkte väl ut för delaying the game? Drog åt sig pucken och blockerade..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

Fin bubbla jag fick utav en Timråit också när dom ledde med 3-1

"Fy fan vilket jävla amatörlag ni är! SPELA HOCKEY FÖR I H-E! JÄVLA SOPOR!"

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Jomen den var klockren,han drar åt sej pucken,det kallas för Delaying the game.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Men såg du situationen?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ambroo: Sanny Lindströms utvisningar är ALLTID befogade vet du väl ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Gusten: Liyen tröst i elendesmatchen iaf. Starkt att lyckas ta två poäng i slutändan. Snyggt pass till Danne och lika snyggt avslut.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Gusten: Skönt att Hockeyn kan vara rättvis ibland;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: JAHA ?? Vad säger alla ni "Daniel-Johansson-hatare" nu då?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

D.J vilken målkung!!!

Härligt!!!

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
MÅLTJUVEN DJ!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Det är ju ändå spännande att se hur han blåser i sista och hur han kan ta ut Sanny på en tvåa i slutet...fy fan!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Gusten: J Ja om publiken lämnar spelar ju inte SÅ stor roll nu när inte KLACKEN varit där på hela matchen. Det är ju värre....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Lägg av...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Med tanke på vilket bajsspel dom presterat i två perioder så får man vara nöjd. Publiken lämnar arenan...herregud
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ambroo: Nejdå... jag tycker att han är lika dålig åt båda hållen. Förstår spelarna i BÅDA lagen nä r han inte kan hålla en jämn nivå mellan två perioder ens
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ambroo: Vad ska jag tacka Rådbjer för?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Ja du tycker ju förmodligen att han varit rödvit...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ambroo: hehe.. ja då är jag beredd att hålla med :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Rådbjer...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Tacka Rådbjer!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ambroo: Är det jag eller Rådbjär som är "pajas"?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

Skönt av D.J!!

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES !!!!! DEEEJAY !!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Jamen nu var det ju en solklar tvåa?! Jävla pajas!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: SÅÅÅÅÅ ja Rådbjär !!!! Var det utvisning i första så ska det vara det nu
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Jamen va fan var det när Nilsson åkte på en tvåa för "tackling" i första då?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Den där tacklingen som Brynäsaren fick nyss när de jagade puck i anfallszon är väl lika jävla lite utvisning som när Dackell åkte ut i den 1:a perioden !!!! JAg blir vansinnig över Rådbjärs vacklande
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Lind visar Timråhjärta! Fan va onödigt med en offensiv utvisning i det här läget!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Gusten: Nu vill Rådbjer vara med i matchen oxå.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
2 mål... räknade fel :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Nu så... 3 mål kvar nu så är mitt odds i hamn
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Molin-Hansen-Bicek feels like a keeper!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: Äntligen lite stolpe in.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Bäst hittills på TV. Gabbe och Östman alldeles nyss :-)
Kommentera

« · 789120 · »