Brynäs IF

723906 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs IF-Timrå

« · 788824 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-Timrå
74050: Du har nog rätt,men det blir nog svårare att tippa periodsiffrorna.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Utvisning. -Igen!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Rådbjer avgör matchen
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Va i helvete!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
lillovechkin: 1-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Nu har vi chansen!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Haha fan pinsamt, nu tar han en kompensation när han hör publiken...bär ut den randiga från arenan!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Någon som ser matchen: Vad håller Bäckis på med? Låter som han tappar puck hela tiden.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Teppo: TOTALT osynlig
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Teppo: Har inte Bäckis hållt en genomgående väldigt hög nivå såhär långt? Kanske att en svacka för hans del, som den ännu inte 19 år fyllda junior han är, nog inte är så osannolik.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Dream Team: kämpa brynäs
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Hur gör man när man tar hant om pucken?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Ohyggligt segt idag. Är det 2004 igen? Hedström spelar ju ut oss på egen hand.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

Bedrövligt spel inte ens värt chipsen jag har köpt. Finns inget, absolut inget som talar för att Brynäs skall vända detta

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
5-15 i skott efter halva matchen på hemmaplan. Det är fan pinsamt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: kämpa brynäs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: Lugn. Ni tröttar ut oss i tredje.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
65selander: Bland det sämsta jag sett fanimej. 1-3 nu....hoppas på 1-20 dom är direkt pinsamma. SKÄMMES!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Godnatt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Herrejävlar!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Äntligen visar dom lite "stomme"! JÄVLIGT synd att det är vår bäste som åker på matchstraff
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
wap.hockeysnack.com
Det här var det uslaste jag sett, avgå alla.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
rafalski: Men spela hockey för i h-e. Typisk Boork-taktik. Kan vi inte vinna matchen med hjälp utav att finess. Slå dem på käften.

JÄVLA KÄRRINGAR!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Gusten:Satan va usla Brynäs är.Direkt pinsamma.Nu drar dessutom lagets bästa spelare på sig ett matchstraff,Dackell.Ingen vilja ingen skridskoåkning,NADA!!!!!!!!!!!!!!!

Sämst på plan: Rådbjer!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: Ja det är fan helt sanslöst vilka bajskorvar! Spela roll att vi har en bred trupp och att Timrå har dåligt med folk, bättre ett par godbitar än ett stort lass skit!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Rådbjär har ju blivit en katastrof efter sin fängelsevistelse...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: Nu börjar Rådbjer kompensera.Lägg ner domarkåren,alla är så jävla usla ändå!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Gusten: Japp,hellre ett par godbitar än ett 20 tal klickar diarre.


Rådbjer fängelse???? Mord??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Att han plockar ut Angell för diving efter denna crosschecking i ryggen är ju helt sanslöst....
Som Arto Blomsten säger på säsongskortet... måste vara frustrerande som spelare när nivån ändras under gående match. Det som friades för i 1:a blåser han för i 2:a.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: Nej, men han är en hustrumisshandlare
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: Ja, justitievarianten!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: Nej... hustrumisshandlare !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Vad har vi att säga om Brynäs hejjarklack idag då?? K-A-T-A-S-T-R-O-F !!!! Det är SJUKT tyst på läktarn och vad är stödet???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
I sedvanlig stil, när det gått en tid av elitserien, visar Brynäs att man inte har nåt med tabelltoppen att göra den här säsongen heller. Mönstret är välkänt vid det här laget.
Två poäng hittills för den där Mikko Laine i TIK, inte illa pinkat av ett nyförvärv och en debutant. Tänk om Brynäs nån gång ändå anammade att försöka hitta såna injektioner under serieresans gång och inte vore så envist nöjda med det material man har redan i september...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Aha,betong i sandlådan som barn.Som alla andra som blir polis,securitasvakt,jägare,parkeringsvakt på Gavlerinken etc etc
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: ...eller hockeydomare :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
rådfjärt har alltid varit KASS i mina ögon sett.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Clarence: September? Du menar väl Maj?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Clarence: Har en gammal dysterkvist vaknat till liv?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
sylf: Jag menar sjävklart maj...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Clarence: Framförallt har Laine visat sig vara ett lyckosamt nyförvärv då han faktiskt spelat hela två perioder utan att bli skadad. Det är inte alla tikare som haft sån tur...

Men från mitt perspektiv sett helt klart en positiv debut. Förstår dock om du kanske från ditt perspektiv inte håller med...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Du är i n t e dyster, en kväll som denna då...??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Bläääääääääääää!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Förlorar Brynäs idag så är det fanimej skandal. Hur kan ett kollektiv som spelat så lysande tidigare TOTALT sjunka genom isen?

Mot Linköing borta hade Brynäs ENBART tur som vann. Hade inte Sperrle varit utomjordlig så hade vi förlorat.
Mot DIF kommer vi ju ihåg hur det gick, när man släpper ALLT och spelar värre yrt än ett div.5 gäng sista delen av matchen.
Idag mot Timrå så är det ett LOJT Brynäslag som inte har någon jävlaranamma, och alldeles för många underpresterar. Två grova markeringsmissar vid Timrås mål. Sådant som borde gåtts igenom efter DIF-matchen. Nej.. nu jävlar är det dags för en uppryckning !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: För min del tror jag Brynäs inte är så mycket bättre än så här, att verkligheten så smått börjar hinna ifatt laget. Tyvärr...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
kan man omöjligt vis vara så dåliga som brynäs är nu.. snacka om att gå in i väggen.. totalt värdelösa.. det är ju så man skämms!!! FY FAN!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Robban74: Ja skandal är vad det är. Hade Boorken beordrat en tackling per gubbe i varje byte så hade vi vunnit sista perioden med 5-0.
Jag menar det har nyss varit uppehåll och vi har fyra kedjor, Månsson och Hansen har fått stå över enbart för att vila. Är det slut på energi nu så är det jävligt illavarslande. Torsk i bortamatcherna mot Mora och LHC nu och det börjar lukta KS...dags att bumpa upp tråden?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
3-3 kommer det att bli ta det lungt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå

petZon: Det vi just nu ser är ju säsongens första formsvacka,det finns inget kräm i laget just nu.Det är bara att hoppas att laget tar sej ur svackan relativt fort,fortfarande har vi ju inte förlorat denna matchen.Men det är inte bra det håller jag med om,dock lite bättre de sista fem minutrarna.

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå
Clarence: Vänta bara tills våra målvakter börjar darra!!
Kommentera

« · 788824 · »