1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF - TPS Åbo

« · 411119 Till forumet

Brynäs IF - TPS Åbo
Nån som vet hur mycket det kostar att gå på matchen nästa vecka?
För jag tar för givet att man får gå och kolla på matchen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - TPS Åbo
Mickis: Är du medlem i Brooklyn Tigers går du alltid gratis på Brynäs hemmamatcher i Gavlerinken. Annars har jag ingen aning vad det kan kosta.

-HF
Kommentera

HF: haha gäller det alla matcher ;-)
Kommentera

Mickis: Självklart träningsmatcher, men det är inte mycket dyrare med seriematcher om du köper en säsongsbiljett. Du betalar nämligen ungdomspris då och kostr det under femtiolappen per match. Den enda nackdelen är att det är ståplats ;)

-HF
Kommentera

HF: Jag är i valet och kvalet om jag ska slå till på en säsongsbiljett. Men jag jobbar skift och missar i regel en del matcher. Men går vi till slutspel så är säsongsbiljett värt varenda krona.
Kommentera

Mickis: Då är ju valet enkelt. Köp en säsongsbiljett på ståplats, då kostar det inte så mycket om du missar en match.

-HF
Kommentera

HF: Jasså du tycker att det är en NACKDEL att STÅ med OSS!!!

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

HF: Nej iofs. Men jag får så jävla ont i knäna när jag står. För mycket fotboll.

Hur är det nu? När öppnar öltältet innan match?
Kommentera

Mickis: Jo, jag har också problem med benen men nu har vi i FylleFemman beslutat att flytta oss från sittplats till ståplats för att försöka bidra till att höja stämningen där. Öltältet (Restaurangtält ska det visst benämnas, annars ryker tillståndet ;)) öppnade en dryg timma eller två innan nedsläpp vad jag minns så det finns god tid att mjuka upp knäna innan match :)

Lundström 6: Jag trodde det var vida känt vad jag anser om att stå på ishockey, men jag offrar mig för grupptrycket =)

-HF
Kommentera

Mickis: Förra säsongen öppnade tältet 2tim före match.
Kommentera

64Waern: Dom planerar att ta 50kronor i inträde mot TPS ÅBO.
Och det kommer dom nog göra med, nån Caf´eteria skulle vara uppen med!
Kommentera

Boström: visst var det den 8/9 det var match klockan 19:00????
nån som kan informera!?
Kommentera

« · 411119