Brynäs IF

723327 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05

« · 481181 Till forumet


Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Lilljanne: Kommer ni ihåg på den tiden när man slapp kolla hur det går för alla andra bottenlagen? På den tiden när spelare som Mårtensson,Rudslätt och Modin fick dra lasset i tredjefemman. Att man inte fattar att de flesta lagen nuförtiden faktiskt spelar matcher med fyra femmor,(och då inte med en femma bestående av spelare som är födda på 90-talet och fortfarande bugar inför Foppa-postern som sitter ovanför sängen) är ganska irriterande. Om man jämför Brynäs med de andra lagen(förutom Malmö och Luleå) skulle jag vilja påstå att organisationen suger, laget på pappret suger och spelet på isen är allt annat än konkurrensmässigt!

Toothless Tigers...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Lilljanne: Ja SSK och HV har nu gjort sina väntade ryck. Vi är förstås rökta vad gäller slutspel. Allt fokus nu på att klara 10:eplatsen. Det är vi mot Lule. Mif kan vi troligen hålla bakom även om dom också säkert kommer igång snart. De kommer närmare förvarje match.

Allt hopp står till att Lules dåliga form fortsätter och att Sundlöf släpper stoltheten och värvar spelare så vi får fullt lag de sista 10 matcherna.
Om det är pengarna det hänger på får man väl sälja nåt till kommunen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
70Igor: "Mif kan vi troligen hålla bakom även om dom också säkert kommer igång snart. De kommer närmare förvarje match."

Ja det blir djävligt jobbigt att hålla Malmö bakom oss om dom kommer närmare trots att dom förlorar.... :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Syynd där...brynäs var trots allt med i matchen i 2 perioder. Och brynäs kvittering var stiligt gjort av både passningsförare och målskytt. Ett riktigt timråmål ;D Kämpa brynäs greja slutspel nu då =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Fanzin:
Tre femmor=ork i max två perioder=torsk!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
rackham: jasså? Då gäller det att fixa så man orkar spela tre perioder då. Ring Sundlöv =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Fanzin:
Ingen idé. Syndlöf tycker vi har en bred och kompetent trupp...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
rackham: ja det brukar låta så. Då ska man väl kunna ta fler 3 poängare på bortaplan också?...två raka bortamatcher nu..hoppas på det bästa =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Fanzin:
Ja, det gäller att vara optimist...
Vinner vi mer än varannan match av de som är kvar så kanske det blir slutspel :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
nasta hemma match ar jag antligen hemma igen... Syns pa den matchen allihopa
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
70 Rodrigues: ska du med till MoDo på torsdag?? selander skulle med
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
88Lindkvist:
 
Bevare oss väl. Både Selander och Rodrigues till Övik? Dessutom med en Westerlind i släptåg. Fast känner jag dessa herrar rätt så kommer de väl att banga ur ett par timmar innan.
 
Det har ju hänt förr, om man säger som så. Då skulle de ju stanna kvar, sova på hotell och äta och dricka gott efter MODO-vinsten. Bah! Selander blev tvingad att "jobba", Rodrigues var hemma och var "sjuk" och Westerlind somnade i en fåtölj hemma hos Frisco. Roliga killar...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Huge: Ja du Huge, sen kan man ju läsa o tolka inlägg som man vill?? Men fortsätt du med dina " jag hade betong i sandlådan när jag var liten inlägg" så får vi se om det hjälper dig? Om du vill vara sarkastisk mot mig så skicka brev eller bubblor, övriga medlemmar har tröttnat på att läsa våra inlägg till varandra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
rackham: Kompetent? Ja det kan man undra när man läser i tidningen att"Vi gick ner på fem backar", och va fan hade man tänkt vinna på det? Det gjorde bara att de dåliga backarna fick ännu mera debackelltid på sig.
Nej,när det går dåligt för BIF då visar sig sanningen alldeles för tydligt.Tar coacherna rätta beslut ang. vilka som ska spela,ser man verkligen med öppna ögon på vad som händer,vilka är hete resp. kalla? Ok man blir ju åxå mer kritisk som supporter och gnäller mer(nu behöver du inte påpeka det,Huge!)

Jag fattar inte varför man inte kan flytta(vi kan ju inte bänka med vår chipstrupp) spelare som suger duktigt med fett? Det förstör faktiskt för spelare som fortfarande visar vilja och är heta fast det går tungt för laget.
Kommentera

« · 481181