sylf: Japp, precis min tanke!
Silfverberg har en jobbig kväll så här långt.
sylf:Ne upp med farten och PASSA varandra, ser ut som one man show nu så fort nån i Bif får pucken.
Alla måste upp med farten och fullfölja varje moment, Nordan måste vara klenst i ES har stackarn varit inblandad i nån närkamp?
Erat: Det är en dålig match hittills, varken Brynäs eller Färjestad spelar särskilt bra hockey.
Vi hade första minuterna men nu har FBK tagit över lite.
Kom igen nu Brynäs!
Bra start av Brynäs! FBK hänger inte med när vi sätter fart på spelet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
arnio: "Jag förstår inte riktigt varför du dömer ut Brynäs spel i det här läget, faktiskt."
Läs vad Mårts säger. Han formulerar sej lite mer diplomatiskt men tycks ha läst vad jag skrev: Ska Brynäs vinna nånting ska dom spela som Färjestad, dvs. fult, hårt och defensivt.
Bissett_19: Lärking ok...då lär det bli kaos han har gett namnet okonsikvent ett ansikte... det kan bli vad som helst man får hoppas på att det är brynäs som tjärnar på det.
sylf:FBK måste orka spela 18765 perioder i rad, maken till att haka och gliiiida fram.
Sämsta perioden Bif spelat för året, allt måste upp 10 snäpp. Widing, Granis, Bertilsson, Andersén mfl måste ge 120 % i närkamerna så FBK inte tror att det är träning och inte match.
Bäst så långt Hansen & co!!