Lumber Jack: Jaså kvar än.
Skönt med ett rättvist mål va?
micke:JAAAAAAAAAAAA!!
Ser inte FBK tröttkörda ut?
Lumber Jack: Mer ok att köra hög klubba än att filma alltså menar du?
Jag ve tinte vad jag tycker är värst...
Lindström: Bara för att får en klubba i nacken behöver man slänga sig i isen som om man hade fått en tackling.
Pajas kan du vara själv, Granis är ju som du såg också en.
70 Rodrigues: FBK har tryckt på en del. Berglund verkar ha brunnit mer än tidigare, Frögren grisar med klubban mellan Silfvers ben...
Ungefär som du hade väntat dig kan jag tro...
Inget allvarligt med grabben?
Lumber Jack: Ja för att man fått en tackling på sig berättigar det en klubba i nacken?
Dra din pajas!!
Helt fantastiskt och ganska unikt att domarna hittar 3 brynäsutvisningar och 1 för FBK när spelarna bråkar framför mål. Nån som har sett nåt liknande? Utanför Karlstad alltså.
Zappaholic: Äh, han var ju rolig.
Boorken och Wikegård är inte nådiga idag angående ert filmande. Kul när expertkommentatorer tar sin uppgift på allvar!
Ok, då vet vi vad Boork och Wikegård tycker...det är alltså helt ok att spela ful och grisig hockey om inte domarna upptäcker det. Men om man gör domarna uppmärksamma på att man faktiskt får en klubba i nacken och faller lätt så är det tydligen fan så mycket värre.
Jo tjena...
Stora starka Färjestad känns riktigt tunga idag, pressa så mycket det går få in nått mål i PP och hoppas det räcker! Så får vi ta dom på spel i Gävle annars..
Måste säga att Lundh är väldigt duktig, sätt honom mycket idag och inte på det sättet man sätt berglund, Lindström, Wallin och dom utan han spelar istället för att slåss creed till han.
Annars tycker jag att Brynäs också ska tacklas, sätta press på PW och försöka pressa fast FBK i Zonen lite mer nu r vi ju helt tillbakapressade!!
Svedberg kämpa!
sylf: usch vilken fruktansvärd frustration det är i soffan. Fula jävlar alltså. Efterslängar i varje situation, hoppas Brynäs står upp, tar stryk och fokuserar på rätt saker.
sylf: Skönt att vi har 0-0 med oss in i pausen.
Alla i Bif måste nu i pausen lära sig att: Armbågstacklas, använda kluban som lie & sist men inte minst bete sig som idioter.
Då kan vi vinna matchen.
Kul hockey Färjestad representerar. 100 procent hockeymördare. Och inga domare vågar stoppa dom.
Silfverberg ser ut att spela halvskadad; missade passningar och taskiga bedömningar.
sylf:
Jävla grisar dom är FBK. Fan vad jag hatar dom. Tål ju inte att bli tacklade utan måste hålla på med efterslängar