Wayne Gresky: Din okunskap lyser så jag blir bländad.. Alla lag förstärker någon gång. Att man mest är på Järnkrok handlar enbart om avundsjuka..
Ett svar på ett sånt påstående från en klassisk modoit låter ungefär såhär: Nä vi vill faktiskt inte alls ha en järnkrok i vårat lag. Gillar inte filmare. Han är klen. Han kommer inte klara sig i NHL och bla bla bla.... Järnkrok tillsammans med Silfverberg besitter två enorma spelsinnen som håller på att ta brynäs till guld.. Nej tacka vet jag Janos Hari
mattias - 74:
1. Ligga? jag har redan blivit tillfredställd av Brynäs flera gånger om. Vem fan behöver flickvännens hjälp då?
2. Brynäshatare som mer eller mindre varit här och förnekat brynäs stohet dag efter dag och som nu kommer krypande förtjänar en liten känga.. Och jag får fortfarande tycka att TImrå är elitseriens tråkigaste lag?
3. Tack. Jävligt synd att ni inte tog er upp. Leksand tillhör finrummet. Se till att hamna trea. Stormen är inte över i Timrå.
Gurra88:
Varför är du så jävla otrevlig? Timråiter kommer in och säger Grattis till Finalplatsen och du är bara dum i huvudet..Jag kan bara se 2 orsaker.
1. Du får inget ligga av din kärring.
2. Du är bara allmänt dum i huvudet.
Grattis till SM finalen. Hoopas ni vinner. ( Jag unnar Ollas ett guld )
Gurra88: Du får tycka vad du vill. Det tar inte bort min glädje.
Grattis till Finalplatsen ändå.
Sån är jag.
Gurra88:
Svårt det här med domarbedömningar, jag läste några inlägg på Aftonbladet efter matchen, FBKanhängare får fullständig hjärnblödning. Men så är dom ju oxå vana vid att deras stora, tunga spelare fått åka runt o hålla i, slasha och haka upp motspelare utan bestraffning. Nu när domarna tittar i regelboken ibland åtminstone så tycker dom ju förstås att det är väldigt orättvist ;-)
Gurra88: Hahl Bundy kom in och grattade oss till finalplatsen, varför måste du vara otrevlig tillbaka?
Omoget och onödigt!
Hahl Bundy: De två tråkigaste tänkbara lagen står som "vinnare" om man kalla det så..
Tyvärr inget man kan göra nått åt, inte heller nått jag lägger särskilt mycket tanke på när det stundar SM-FINAL.. smaka på den
Hahl Bundy:
Tackdesamma... väl genomförd kvalserie!
Grattis till finalplatsen!
Jag kan kosta på mig det nu då vi vann Lilla-SM. :)
JAAAAAAAAAAAAAAA!
Qvarre:Vi var det klart bättre laget
Ja jösses vad har dm glömt att gnälla på?
Peja:
Grattis Brynäs IF till en välförtjänt finalplats. Grattis alla mina fina Brynäsvänner.
brynäs08: Att MoDo låg i botten hela säsongen berodde ju att laget hamnade på efterkälken redan från början. Hade man gjort en tabell för andra halvan av säsogen så skulle MoDo varit ett topplag. Med ny tränare och många nya spelare så tar det ofta ett tag att få bitarna att falla på plats. Sen behöver man inte vara bitter för att tycka att det är tråkigt med fuskare inom idrotten. Ni får hitta på en bättre förklaring till att alla tycker att Brynäs filmar hela tiden.
Du som partisk kanske inte uppfattar det, men jag tycker att det verkligen urartat med filmningar den här säsongen. Brynäs är långt ifrån ensamma, men värst i klassen. Jag tycker att det är väldigt tråkigt som hockeyälskare att behöva uppleva detta. Eftersom domarna verkar helt oförmögna att ta tag i problemet så är det vår uppgift som publik att uppmärksamma detta systematiska fusk för att bli av med det. Det är så trist att en spelare som slänger sig får en utvisning med sig varje gång, medan den ärige straffas för sitt agerande.
Grattis till finalplatsen btw!
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: 1912 och en propeller, Båt, Isberg, Förlisning - En Titanictatuering! En fin hyllning så här hundra år efter katastrofen även om jag inte tycker att utförandet ser ut att hålla någon högre kvalitet.
Gurra88: JS blir enormt svår att ersätta. Otroligt duktig spelar som trots sin ringa ålder totalt dominerar och sprider ett otroligt lugn.
Ersättaren blir inte lätt att hitta. Sundlöv får garanterat ingen semester, det är bara ut och leta.
Men Micke Sundöv, en uppmaning, var ordentligt noga och kräsen i valet av ersättare.
Forza
Nu är det dags att boka tatuerings tid!
Skulle vara tacksam för lite tips på tatueringar! :)
Fyfan vad jag är så jävla stolt!
kan ju tillägga att det kom en liten tår :')
Redigerad kommentar
Lagom mängd Modofans här inne idag.. Yngwie..Fortfarande orolig för hur vi ska klara oss i slutspelet??
Vi är i final!! Inte ett dugg förvånande dock för min del då det kändes mycket oroligare mot Frölunda... Kan bli väldigt fina matcher mot Skellefteå. Hoppas dock på AIK så att man kan närvara oftare.
Guldet ska hem!!!! Hejdå Tant Wallin
Granis bara måste krita på ett nytt kontrakt. Tjänstefel om inte Sundlöv gör allt för att fixa detta.
Laget visar moral & hjärta ikväll och i hela den här matchserien.
Med som Swedberg sa "Vi har inte vunnit något ännu"
Forza Brynäs