Brynäs IF

730580 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-Leksand 09/10

« · 1276820 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Leksand 09/10
GävleLasse: Marknadsföring har aldrig varit och kommer aldrig vara, deras starka sida!
Kommentera

Huge:Men nu var det uppenbarligen så mycket roligare att spela på ovet än att kuska upp till en halvrutten hockeylada som dessutom är svinkall.

Tycker du att det är BRA marknadsföring från Brynäshåll när man gör såna här plattmatcher när man ska visa upp sig i ambitionen att skapa ett intresse för laget?

Kommentera

Lindström: GD: Sex mål. Och några är faktiskt ett svek mot målvakten Niklas Svedberg

Brynäs 2010/2011, när man som mest behöver hjälpa målvakterna!
Kommentera

Lindström:Cz måste verkligen ha gått in med alla kunskaper och gjort allt han kan för att väcka laget.. han började nog redan vid 3-1 när svängdörrarna stod på vid gavel..

Eller så gjorde han ingenting och stod med armarna i kors.

Kommentera

GävleLasse: "Det verkar inte vara speciellt inspirerat från Brynäshåll. Frågan är varför man ens lägger ett genrep i en avkrok som långshyttan om man inte vill visa sig från sin bästa sida?"

Om man inte vill visa sig från sin bästa sida så är det väl isf bättre att göra det i en avkrok än ex inför ett halvfullt Hovet?
Eller?

Kommentera

arnio: Men HUR kan ojämnheten vara så stoor?? Jag menar att utklassa ett lag som Djurgårn i förrgår och nu bli utspelade av allsvenskt motstånd.

Enligt mig är det jävligt dåligt att svajja så förjävligt mellan matcherna.

Visst - alla lag har dåliga dagar. men Brynäs är expert på att blanda och ge!
Kommentera

sylf: Är backarna å köper korv eller sover hela laget?! Om Svedberg spelar själv mot Lif förstår jag att det står 6-1
Kommentera

arnio: 6-1
Kommentera

Skitstöveln: Känslan är att Brynäs ger fan i det här och har fokus på premiären mot Modo redan.
Det hjälpte inte ens med Granis på isen idag...(passning till GävleLasse). Nä är inte huvet me så hjälper det inte ens att lira mot brögäng. Jag hade varit mer orolig om Brynäs vunnit med 8-1

Låt Leksand få sin stund i rampljuset..
Kommentera

Skitstöveln: 6-1
Kommentera

arnio: svar nej!
Kommentera

Skitstöveln: Pinsamt! Man börjar känna igen dom igen!
Kommentera

Är en vinst mot Djurgården mer bra än vad en förlust mot Leksand är dålig?
Kommentera

Hur löd målsättningen? Semifinal? :O
Kommentera

Skitstöveln: 5-1 i numerärt underläge
Kommentera

sylf: Nu var det Oddset vi snackade! Studera listorna och återkom för jag är helt novis. Kul att du idiotförklarar en snubbe som rasslade hem 7000kr på en satsad hundring på åtta matcher för 3 veckor. Men jag böjer mig allra ödmjukast för överheten och överlåter härmed expertanalyserna åt dig i fortsättningen. Visa nu din styrka när du har bröstat upp dig och ge mig vägen mot stjärnorna.

Amen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Uno Gordon: 1-2-1-12-47-99-2000-3-045-44-10.
Kommentera

Uno Gordon: Du kan till att börja med utesluta träningsmatcher i ishockey.
Kommentera

Uno Gordon: Ingen aning, trisslott kanske?
Kommentera

Bissett19: Vafan hemma igen och 4-1 vad händer?!!??!??!?!
Kommentera

sylf: Ta ut några vinnare till mig imorgondag så skall jag lämna in raden. Du verkar ju ha stenkoll. Du kan mejla mig här på HS.
Kommentera

sylf: Vad fan skulle jag ha spelat på istället då MAESTRO du med insikt i allting till ett vettigt odds?
Kommentera

Gurra88: Så du menar att det är bättre att slå Djurgården än Leksand? OMFG.
Kommentera

Gurra88:

Var det spelbart?Hade också gått all in på en Leksandsvinst.
Kommentera

Uno Gordon: Är man så jävla dum så man spelar på en träningmatch får man skylla sig själv!!
Kommentera

Uno Gordon: Vadå svek mot Oddset-spelarna? Det är ju en tjänst!? Var det någon som trodde att vi skulle köra över Leksand idag? Hade lätt spelat på leksand idag om det inte fanns en policy som sa att man spelar inte emot Brynäs, då låter man bli att spela hellre:P Fint odds dessutom på leksand idag
Kommentera

Uno Gordon: Vadå svek mot Oddset-spelarna? Det är ju en tjänst!? Var det någon som trodde att vi skulle köra över Leksand idag? Hade lätt spelat på leksand idag om det inte fanns en policy som sa att man spelar inte emot Brynäs, då låter man bli att spela hellre:P Fint odds dessutom på leksand idag
Kommentera

Ha ha ha! Fy fan så jävla uselt! Jag skäms!
Kommentera

Skitstöveln: Visst Timrå åkte på en jävla snyting de med mot Skellefteå. Men det har ju ändå samma serietillhörighet. Jag hoppas att ni har sjukdomar eller skador i truppen att skylla på för annars är det ett svek mot Oddset-spelarna så det fetsjunger om det.
Kommentera

Uno Gordon: Håller med! 0-5 mot fjolårets finalist - och nu utspelade av allsvenskt motstånd.
Kommentera

sylf: Det ända som talade för Svedberg är att han fortfarande är ung. Men han ratades av Modo, ett sämre lag än Brynäs.. Och ja.. Tungt..

Bjurling, en skön kille, en typ av kille som man gillar att ha i laget. Synd bara att han är målvakt. Det kommer omöjligt att hålla.
Kommentera

Bissett19: Vad i h-e skådar mitt norra öga? 1-4 mot Allsvenskt motstånd. GRATTIS!
Kommentera

Bissett19: Eller gör det inte det??

"Kul att man på Hovet häromdan fick lite försmak om hur det förhoppningsvis kommer att se ut i vinter."

Jag vet fan inte snart!!!!!!!
Kommentera

sylf:

Det är ju bara försäsong,det här betyder väl ingenting?
Kommentera

GävleLasse: Hela Brynäs verkar hålla ES klass!!!
Kommentera

sylf:

Där har nog Svedberg spelat ur sej ur premiärlaget...
Kommentera

sylf:Svedberg håller ES klass märker jag...
Kommentera

GävleLasse: 4-1
Kommentera

Skitstöveln: 2 mål av leksands fjärdelina. Undrar om den matchas mot vår fjärdelina...
Kommentera

sylf: 3 mål på mindre än 2 ½ minut. Målvaktsbyte?
Kommentera

Bissett19:Glöm inte att CZ är en rutinerad tränare så det skulle antagligen vara så...

3-1 nu.. haha

Kommentera

SH: 3-1
Kommentera

Lindström: Lindström: Gå via Leksands hemsida så funkar det. Men var försiktig när du skriver in adressen...
Kommentera

Bissett19: Ja, resultatmässigt också!
Kommentera

Skitstöveln:

"Brynäs sex man på isen"

Nu känner man att seriepremiären börjar närma sej;)
Kommentera

Skitstöveln: 2-1!! :/
Kommentera

Bissett19: 1-1
Kommentera

Bissett19: Skit gd... Måste regga sig vilket inte vill funka just nu för att kunna följa via mobilen...
Kommentera

sylf:

0-1 nu av Lauritzen.
Kommentera

GävleLasse: Same shit, different name!!
Kommentera

« · 1276820 · »