Brynäs IF

723728 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs-LHC

« · 447378 · » Till forumet


Sv: Brynäs-LHC
Hong Kong: Nu plockar simhuden Sperrle. Blir det 4-1?
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Slut! Yippeeee!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Thanks grabbar!!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Åhhhhhhh så nöjd man känner sig nu. Kan tänka mig de är lättade spelare i Brynäsdressen i kväll.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Riktigt, riktigt starkt.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Nu kan man komma till Scandinavium med gott mod. Du ska väl dit Jompe?!?!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Fan va skönt.Imponerande att vinna en sån här match.

NU TAR VI SILLSTRYPARNA PÅ TORSDAG!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
72_Winblad: Flyger till Madrid, jobbresa, torsdag morgon. :-/
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Hong Kong: Nu kan vi sova i natt,det var ett tag sen.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
sylf: Koma e ordet, inte sova :-)
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Illa illa, jag får väl skrika lite för dig med då
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
sylf: Tacka 20 Lindgren för det:-)
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
sylf: Underbar seger, simhudarna är starka i år. De tre pinnarna sitter precis där de ska. Det låter som om Kyrö och mormor coachar mycket mer än vad TJ brukar göra.

Stark lagprestation!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
72_Winblad: Jag brukar yla som en golden retriever som fastnat i en hissdörr, fixar Du det?
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Vill bara säga Grattis till segern,starkt jobbat:)))
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Med den hals som jag har nu, efter HV matchen så kommer jag nog att klara det.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
66Berglund:
Får väl säga ett överjävla grattis till tre för stunden riktigt välbehövliga poäng.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
72_Winblad: :-)
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Petra: Tack för de...vi är inte direkt bortskämda med det på hemmaplan i år. Nu kan man sätta sig framför tvn med gott mod.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Ja,dom sitter där dom ska.Fan,2 på raken utan torsk.Har väl inte hänt sen uterinkarnas tid.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Grattis till vinsten grannar. Inget skoj att se er kämpandes där nere i skiten.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
sylf: Enligt 20 Lindgren hände det senast den 7 och 10 oktober 1964, mot Skellefteå och Timrå...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Hong Kong: Det gör du helt rätt i:))..Tänk på oss imorgon när vi möter Mora:))
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Tack! fick du nåra resultat?
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Petra: Som att välja på pest eller kolera....*L*
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Petra: Mora är livsfarliga. Mycket roughing blir det...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Det är bäst ni passar er, Petra:
Mora har statistiskt sett ALDRIG förlorat poäng mot Timrå i Elitserien...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
sylf: 3-1 och 4-2. Vill Du ha periodsiffror och skottstats också?
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Hong Kong: Är det typ hockeykväll ikväll på burken?
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Metal Guru: Nej,det har du ju HELT rätt i:))Men jag hoppas på att dom gör det imorgon!!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Ja, Melin coachade stenhårt 2 sista men det hjälpte ju inte.
Han blev utcoachad idag... :-)
Undrar om inte Mora matchen blev det som faktiskt satte ordentlig fart på grabbarna. Där skänkte man bort 3 pinnar och höll på att ta livet av TJ. Nu insåg man att det är hårt jobb i 60min som gäller och bästa medicinen för TJ är att gå ut och spela efter dennes ritningar.
Undrar om inte Kyrö (lapp som han är) har varit lite för tillbakadragen i båset? Verkar ju vara en coachklippa av guds nåde....
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Näe,jag memorerar bara resultaten:-)
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Japp det är det typ:))
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
sylf: :-)
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Skönt att lämna jumboplatsen, hoppas dock att Mif tvålar ditt Dif imorgon så att luckan uppåt täpps igen. Då blir det nog en ofrivillig timeout för Wikegård på obestämd tid.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe:
Det blir inget Roughing alls mot Mora. Harald har haft kvartssamtal med alla i laget nu, även matrialar'n och massören...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Metal Guru: Trodde det var samma kille :-)
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Bänka er framför tv:n nu!!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Skojare där. Division ett södra 1964-65 började inte förrän 25 oktober...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe:
Matchen gick Brynäs väg kan man säga.
Furir Kyrö höll tillbaka styrkorna i vanlig god Brynässtil och anföll en masse i PP.

Lind, Dackell, Walle (3-1:an), Sjödda och Viitakoski i 5-3 det var en lek med råttan det... :-)

Lagmaskinen Linköping gick på tre cylindrar över 60 min.

Korhonen.
En man vi känner från Tierp får en del att fundera på.

Kuparinen.
Hö hö.

Utan Jonsson 4 poäng av 6 på de två senaste matcherna. Hmm...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
En som kommer att sova gott är jag. Snacka om en vinst värt guld. Och det är hela laget som har arbetat till sig den här vinsten.

Vinst....

Hej Brynäs....
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
rackham: "Utan Jonsson 4 poäng av 6 på de två senaste matcherna. Hmm..."

Ja, spelarna skämdes väl så in i helvete efter Moramatchen att man var tvungna att ta sig i kragen.
De två senaste insatserna har väl grundlagts mer tack vare TJ än trots densamme.
Ser att du uppskattar Kyrös insats.
Inte dåligt av en tredjetränare...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Äntligen fick vi jubla riktigt här hemma. Gud vad skönt med den här vinsten, kommer Kyrö effekten hålla i sig mot Frölunda med?
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Huge:
Eller så är förvirringen i båset inte lika tydlig längre...

Själv är jag glad för det lilla och hoppas att pucken fortsätter att studsa Brynäs väg.
Stolpskott, ribbskott. Och ett par svettiga räddningar.
Korhonen hade flyt idag.

Frölunda och Modo.
Två utmaningar av det större formatet.
Med Jonsson kvar i Sundborn och Vinnonen i målet blir det minst 4 poäng av 6 möjliga!
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Huge: Vilken insats! LHC piskade ju VF senast! Verkar som om laget insett att det är på riktigt nu. Kul komplimang till alla som ropat på att Korhonen och Bom-Bom skall säljas.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
JanT: Jag hörde att Micke Lind och Daniel Casselstål domierade idag. Det var tydligen till stora delar deras förtjänst att Brynäs vann. Appropå tidigare förföljelse och klagande på just dessa två spelare.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
JanT: Viktigt med två bra målvakter, kan inte nog påpekas, framkommer extra tydligt då honken nu har hamnat i en svacka... Härligt att Korhonen kommer in och håller tätt, konkurrensen internt mellan Karhu och Honken lär inte minska nu...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
p j davydjoos: Håller med ang. målvakterna. Jag tror att Honken är tillbaka på sin normala nivå snart; 5-9-strulet mot Mora var nog en kollektiv genomklappning.

Igår verkar det av referaten att döma som om Cassel och Lind, men också Björn Danielsson och Bommen var bra. Bommen har förmodligen Brynäs vassaste bössa.
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
Jompe: Läge att byta smeknamn på killen i så fall? Om han nu är så vass lär han ju inte "bomma" så mycket...
Kommentera

Sv: Brynäs-LHC
oraklet:
Micke Lind tekar bra och är bra i PP när han får stå och måtta passningar. I övrigt finns det mycket att önska.

Casselståhl. Om någon ser han som förklaringen till vinsten i går rekommenderar jag besök hos närmaste optiker.
Allsvensk.
Kommentera

« · 447378 · »