Brynäs IF

723300 inlägg · 7955 ämnen

Brynäs - Linköping

« · 497948 Till forumet


Brynäs - Linköping
Hmm, laget ser intressant ut. DJ på bänken från start, lite nytt bland backparen. Kyrö har lagt pannan i djupa veck å tänkt till lite.
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
GävleLasse: Låter bra det. Vem kommer kupan spela med då?? den nya eller??
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
88Lindkvist: Laget:

Målvakter:
Johan Holmqvist (Antti Jokela)

Backpar:
Tommy Sjödin, Mikko Kuparinen
Marc-Andre Bergeron, Daniel Casselståhl
Staffan Kronwall, Niklas Andersson

Kedjor:
Andreas Dackell, Micke Lind, Björn Danielsson
Ronald Petrovicky, Petr Sachl, Vesa Viitakoski
Nicklas Danielsson, Jakob Johansson, Henrik Malmström
Jonas Andersson, Nicklas Bäckström, Ove Molin

Extraspelare:
Jonas Soling, Daniel Johansson
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
Bissett19: Jag tycker att andra linan ser intressant ut, kanske detta kan få det att lossna ifrån Viitakoski. Lite synd att de satt Soling på bänken bara.
Han tillhörde ju de forwards man SÅG på HV matchen senast. Jag hade hellre sett Ove på bänken
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
GävleLasse: Jo,men Ove o Kyrö är rätt bra kompisar!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
GävleLasse: Håller med, den här linan ser ytterst intressant u:
Ronald Petrovicky, Petr Sachl, Vesa Viitakoski
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
Falken: Absolut att lina två ser intressant ut,men jag tycker ändå att "Dacke" Björne o Lind i första måste börja visa lite go igen,dem var otroligt bleka i Torsdags.

Om vi ska ha nån chans att vinna i em gäller som vid senaste matchen mot LHC i Gavlerinken,diciplinerat försvarsspel,bra målvaktsspel av Honken o ta vara på chanserna!!

tror att backarna är något revanchsugna efter Aftonbladets sågning i gårdagens blad............
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
Bissett19: Ny match och nytt fräscht hopp..("ny dans, ny chans")...härligt att läsa den optimism som ändå finns! Kämpa på o sega er förbi t.ex Luleå så ni slipper kval!
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
Bissett19: Jag tror att det kommer att bli tufft, jäkligt tufft. Men vi har spelat jämna matcher mot Linköping tidigare. Noggrannhet, skidskoåkning och bättre passningsspel i mittzon där har vi nyckeln.
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
rupert: Sista halmstrået finns fortfarande. Luleå har en match mer spelad. Kan vi vinna idag medans Luleå torskar så är det plötsligt jäkligt jämnt igen.

Men det viktigaste är att få igång spelet så att vi är rustade om det skulle bli kvalserien.
Kommentera

Sv: Brynäs - Linköping
Bissett19: Ja. Jag hade hellre sett en ny back i Brynäströja med tanke på skadeläge och med tanke på vad våra backar presterat de senaste tiden(D. Johansson, Sjödin, osv...) Den sist nämnde känner man inte igen längre. Det är kanske ålder som ställer till? Vad vet jag?
Det är som det är men vi få hoppas på mirakel även om jag tror att det är kört.
Kommentera

« · 497948