Huge:Du får haussa rahm hur mycket du vill. Kalla det succé. Fast det kanske vore bra om du lät han spela några fler matcheroch framför allt VINNA några åt laget innan du hyllar honom.
Men jag håller med dig.. i allt du skriver..
EXPLODERA DÅ DIN JÄVLA BLINDGÅNGARE ;-)
DavyDjoos:Hur många matcher har Brynäs vunnit efter full tid med Rahm i kassen den här säsongen?
Den osäkerhet som försvaret visar med honom i kassen kan mycket väl vara en starkt bidragande orsak till alla sena kvitteringar som kommit den här säsongen.
Huge:Jag har redan förklarat min ståndpunkt när det gäller Rahm.
Han besudlar Brynäströjan.
I övrigt så håller jag med dig i ALLT............................
hmmmm.....
Fan..
EXPLODERA DÅ!
Redigerad kommentar
brynäs08: Publiken kommer om vi fortsätter att prestera, vilket jag tror kommer att ske. Eventuella skador på nyckelspelare kan ju påverka negativt. Vi får verkligen hoppas på att det inte kommer att ske.
Har en känsla av att spelarna är bättre tränade i år jämfört med förra året och liknar situationen under starten av Guldsäsongen 2011/2012. (Om man är bättre tränad så minskar ju skaderisken också)
Huge:Brynäs mår bättre med Rahmlösa än med vatten från DOPA brunn... ;-)
Johan Norrström:
Som liten grabb testade jag det där med att vara målvakt och pojklagstränarens ord ringer än idag i mina öron "puckföraren är din" och "Klubban i isen, täck femte hålet." Honken gjorde en bra match idag, men satan så mycket skäll jag har fått som tolv-trettonåring efter att ha släppt liknande det han släppte idag. Honken ska ha den, finns inga ursäkter där anser jag.
Rahms tavla, tja, klart han borde ha den. Men titta på det hela igen, det du kallar lös fösare är en puck som halvt skymd går bara millimetrar från Bertilsson, nästan så man kan tro den snuddar vid hans tröja. Rahm är inte rätt i position och bör absolut inte släppa en så "enkel" puck. Men man kanske kan försöka se lite längre och inse att den inte var alldeles enkel egentligen.
Slutsatsen för mig är att vi sett två enskilt dåliga ingripanden i för övrigt mycket bra insatser. Jag är stort Honkenfan och för mig kommer han alltid vara etta, men är han det i dagens Brynäs?
Davey_22:
Alla förtjänar bra betyg idag, förstalinan lite mer än så, men jag skulle ändå vilja påminna lite om Alexander Larsson. En värvning jag var ytterst tveksam till men jag måste erkänna att jag hade fel där. Satan så han sliter hela tiden, mest i det tysta men han gör ett otroligt bra jobb där i fjärdelinan, det bör inte underskattas.
Underbar match av Brynäs idag. Riktigt många som gjorde helgjutna prestationer, dessutom bra tryck och stämning i Läkerolen.
Domaren blåste inte heller sönder matchen. Bara en sån sak.
En sån här kväll njuter man bara.
Mina tre stjärnor:
1. Ollas, slet som ett djur.
2. Scott, stundtals dominant.
3. Thure, gör två poäng och är alltid ett hot.
Bertilsson och Rödin var också riktigt bra.