Brynäs IF

723745 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs - Malmö 16/10

« · 434691 Till forumet


Sv: Brynäs - Malmö 16/10
79 Andersson: ja jag håller med dig men dom är för bekväma dom kan gå på vilken match dom vill och då blir det att dom inte går
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
96 Artisten: Och Sulku...ite kaaaffe..jå då..viiist går de få med kosken i...=)
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
65selander: Muahahaaaa! Vilken syn:

(Kuparinen på Lindex):
- Sänn på denna bee-håå, siiit-fiiiiin kvalitee!

:-)
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
Hong Kong: Detta är ju OT gentemot ditt inlägg men jag förstår inte denna panik om Gefle fotboll vs Brynäs.

Var stolta i Gävle att staden har två elitlag istället, pengarna räcker till annars så får väl marknad börja röra på sina arslen och besöka presumtiva sponsorer.

Ge sponsorerna något tillbaka också som bortaresor med egna bussar mm, låt Sulku kränga Kaffe på Valbo Stormarknad eller Kuparien sälja damunderkläder på Lindex..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
79 Andersson: Jag tycker ni Brynäsare som ska gå på fotboll ska ha Brynäskläder på er och stå/sitta på samma ställe. Tycker det är ett snyggt sätt att visa att även Brynäsare tycker det är ok att Gävle får ett fotbollslag i högsta serien.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
tjaabo: jo jag ska också gå på fotboll för en gångs skull på söndag.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
Ahlbom: japp ja ska gå både på Lörd och Sön.Vi är ju så himmla nära i fotbollen nu så den kan man inte missa..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
tjaabo: Brynäs Behöver ju mera stöd när det går dåligt för dom, går det bra, ja då kommer ju folk ändå, men gävlebor har ju alltid varit svårflörtade´ju.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
tjaabo: det är hockeyn och fotbollen som gäller
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
Gusten: Det är klart att men ska på den..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
Hong Kong: japp de är gratis men bara på stå på fotbollen. ja tror att många kommer att gå dit och sen på basket. Gävlebor är ju så att går de dåligt för Brynäs då kommer dom inte. Fan de är ju nu Brynäs behöver oss.Gavlerinken nästa..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
Hong Kong: Fri entré på ståplats på fotbollen..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 16/10
Gusten: Jag tror den kommer gynnas, bara fler gör som du tänkt göra, nämligen masa dig iväg till Gavlerinken. Förra gången det var basket i Gavlerinken så har jag för mig det var mycket folk på plats. I min vildaste fantasi så tror jag fler personer egentligen hellre vill se hockey än basket. Då är kombibljetten ett bra sätt att få flera personer till Gavlerinken. Men jag är lite frågande, någonstans såg jag att det var fri entré på fotbollen. Stämmer de? I så fall är det väl konstigt med den här superweekendbiljetten.
Kommentera

Brynäs - Malmö 16/10
Nu går jag händelserna i förväg. Men eftersom jag tänkt pallra mig ner till Gävle på lördag tänkte jag höra lite om det är många av er som ska dit?
Slås publiksiffran från förra lördagsmatchen på 4845?
Kommer publiksiffran att bli lidande av Supersportweekenden? Eller gynnas den?
Kommentera

« · 434691