Brynäs IF

725744 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs - Malmö 2024-10-12

« · 2747741 · » Till forumet


Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Farsang: Håller med dig 👍
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Silfver: tänkte ja inte ens på i hettan, men ja de har du rätt i, riktigt snyggt gjort!
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Forsberg 1978: duger till vad?. Vad har för du förväntningar? Nykomlingar ..vi äger Leksand o Malmö ..
Jag är nöjd med det jag har sett...
Återigen är det vissa som tror att vi ska vinna sm guld direkt...
.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Finns det någon tröttare kommentator? Tycker det är otroligt dålig energi från honom, även om matchen kanske inte är den bästa så kan man väl ändå bjuda till lite. Visst var det han som hade Rögle matchen också?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Forsberg 1978: De gör en fantastisk andra period och måste döds matchen med en ledning på minst 3mål. Det måste börja lossna med målskyttet
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
sköön seger trots allt.. malmö är inget dåligt lag.. men oroande att så många inte levererar .. Nu verkar rhödin har vaknat.. det bådar gott ändå..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Farsang: Smart av Axel A också framför mål när han låser Malmö spelaren. Den här segern behövdes.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Forsberg 1978: Andra perioden var bra
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Två viktiga poäng. Innan matchen hade jag absolut tagit 2 poäng mot ett bra Malmö med tanke på vilka spelare vi saknar men nu känns det lite surt (efter tredje var jag dock glad med en poäng).

Även skönt att HV lyckades kvittera i slutminuten för att hålla ned både HV och Rögles poäng.

Sen får vi komma ihåg att vi är bara är 1 vinst från slutspelsplats med en match mindre spelad. Och NEJ jag är inte nöjd med matchen för det, inte ens jag som alltid försöker vara positiv är det i dag.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Forsberg 1978: Tycker det duger mer än väl. Det var en oerhört jämn hockeymatch, sett till helheten.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Rödin gör säsongens bästa match! Och roligt för trivigno 💪🏼💪🏼
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Man äger hela övertiden och det är jävligt gött att det är Bobby som får sätta spiken i kistan, även om det är Rödins mål.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Bratwursten : Ja han har varit grym!
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Forsberg 1978: Stämmer. Men Rödin. Vilken spelare. Matchens hjälte!
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Vinst men med bitter eftersnack, detta duger inte!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
KulaShaker: Jaa! Bra overtime
Kommentera


Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
parks: Rödin klart bästa Brynäsare idag
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Källgren ordnar poängen åt oss idag. Vår klart bäste spelare.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
POÄNG!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
parks: äsch. 1-14 i skott i tredje. Herre min jävla gud. Och Jesus också. Hjälp.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
vi får vara glada om de blir en poäng idag så dom det ser ut just nu..
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
SuneMangs: lägg kinwall som sjunde back nästa. Uppenbarligen pallar han inte trycket nu när han får vara den sexigaste. Det finns fyra kanske fem backar framför han i den här truppen när den är hel.


Larsen för väl få tillbaka till hockeygym... Vet inte hur det funkar.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Farsang: Kan ju inte gå sämre än det gjort för Lindstein tänker jag.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
MrCarla: Överlägset sämsta perioden
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
SuneMangs: tänkte bara att det är konstigt att bänka Lindstein för att sätta in Larsen. Hur dålig Lindstein än vart så är det ju jävla riskfyllt med Larsen
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
SuneMangs: Definitivt sämsta tredje perioden för säsongen?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Bara rullar på inget händer i båset?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Farsang: Bänkad, förhoppningsvis.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Lindstein skadad eller?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Är det box play?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Nu känns det som om man enbart är rädda för att förlora, så försiktigt och passivt
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Slaven82: psykologiskt spel av Malmö genom att komma sent in på blå linjen.. nu kör vi över gröthalsarna
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Slaven82: Eller hur, är det hockey ska det vara rock eller hårdrock. Folk får säga vad de vill men ibland är det så enkelt som att bara dra på AC/DC.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Slaven82: Det är så jäkla platt. Gör om, gör rätt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Kasst intro. Hur svårt ska det vara att ta någon kraftfull hårdrocks-låt?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
OveJärnkrok: fyfan 😮‍💨😮‍💨 jag hoppas det blir våra spelare som spräcker nollorna ja 👍🏼👍🏼


För övrigt, tryckte Kopacka upp en prilla där inne i omklädningsrummet?😂
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Farsang: Dessa står på 0 mål i Malmö :

Haapala
Galvas
Von Barnekow
Kivihalme
Sjöberg
Ivarsson
Badinka

Och nåra till... Vi får se. Hoppas istället några av våra killar kan spräcka sin nolla idag! :

Schroeder
Lindblom (en i öppen kasse förvisso)
Söderström
Ölund
Scott
Vesel
Larsson
Andersson
Kinnvall
Lindstein.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Årets klaraste torsk idag då & skada på en back. Odds på det?
Kör dom bandysväng och väljer utsida varje gång så kommer em bli smärtsam upplevelse.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Malmö har iaf 7 supportrar på plats idag. ?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Vesterheim debuterar i Malmö.

Någon som vill sätta emot att han gör mål idag?
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Jag är nästan imponerad över hur ofta TV4 hittar de mest långsökta anledningarna till att visa final 7 2017 i studion.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Slaven82: Tycker fortfarande det var bullshit att de blåste av spelet för Bertilssons tackling. Den fördelen vi vann av den perfekt utförda tacklingen dödade domaren. Det hör liksom till att få tacklingar och få ont. Blås av vid fara för nåns hälsa/huvud tacklingar o s v.

Ska man vara krass så är det ju bara att sätta det i system annars, få ont, ligg kvar lite extra, få en avblåsning.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Källgren startar idag.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Lyytinen i Leksand kunde inte återhämta sig efter att blivit manglad av Bertilsson och missar dagens match.😆
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
JawKee: tycker inte att de letar stilmål, de har rejäla problem att luckra upp motståndarnas försvar. Hamnar på utsidan bara.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Blå grottan: Brynäs behöver in och grisa framför mål, slänga in lite fler puckar in i gröten och kriga på. Inte åka och leta stilmål. Då kommer det hända grejer. Försöka få till returer om inte annat. Både indrasis och Oskar skulle hugga på returerna direkt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Gavve: Brynäs behöver skapa fler A-chanser
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Joona Ikonen och Johan Olofsson borta för Malmö. Första och andrekedjevingar (i förra matchen). Vi har ju våra två (av tre) toppbackar borta. I övrigt jämnt i statistiken mellan oss. Hoppas Brynäs kommer ut taggade och får med sig lite mål som senaste matchen istället gick i stolpen. 3 ramträffar mot Leksand har jag för mig och flest antal ramträffar i ligan trots att vi spelat 1 match mindre. Små marginaler!
Kommentera

Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Peja: Fan hoppas dom känner en ordentlig revanschlust idag, inte enbart från matchen emot Leksand utan också när Malmö slog oss i kvalet. Snäll. Låt pucken studsa rätt för oss denna match. Hoppas nr 11 och 23 är med idag.
Kommentera

« · 2747741 · »