Brynäs IF

724823 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs-Modo

« · 377930 · » Till forumet


Sv: Brynäs-Modo
westerlind: Jag tycker att det börjar likna fusk. Brynäs försöker uppenbarligen göra tröstmål redan nu.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Brynäsarna gör sin plikt i Globen,Rudslätt 1-0 till DIF.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
knaskamilla: Vad f-n sysslar TIK med då 1-0 till LHF :-(
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Ska bli kul att se om man kan lita på FBK,DIF,HV idag,åsså Brynäs förstås.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
westerlind:

Vem är det som får se dig dansa och tralla, då?
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Låter som det är 15 pers i Gavlerinken...
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
NuMo: "Tröstmålat? Haha, dröm på. Mitt tips: 4-1 plus Olle dansar och trallar.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Makkan: Försöker bara att vara positiv, någon gång så måste dom ju få frispel o ösa in mål :-)) varför inte i kväll???
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Makkan: Som sagt, vi kan kan inte skylla på skador...
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: mmm det är synd om grabben.......undra om kenta håller på lika me Anders som han gör me robert
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Makkan: Affären ang Robban är ungefär som pojkhockeyn, typ när dom är 7-12 år när pappsen gnäller att dom inte får spela!

Sedan så är det ju synd om Robban som kommer att få stämpeln att farsan lägger sig i allting
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Zcootah: Usch vem vill ha en sån fjolla som lär hålla pappa i handen och klaga när man får för lite istid...Föräldrar ska hålla sig utanför..men är man lite känd som Kenta så tror man nog att man har rätt att kräva allt och få sin vilja
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Zcootah: Nej Tack ! Vi har bättre junisar som tyvärr sitter lite för ofta på bänken.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Makkan: ni kan ju köpa Robert ´´Pappas flicka ´´ Nilsson från leksand ? ;)
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
aphac:

Okej.
Då är det bara ett tomt rykte.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Makkan:Jag kollade en finsk tidning(via tolk) och det stod att storlagen i SM-liiga är ute efter den där tjecken så det är nog inget för oss. Brynäs nämndes inte i artikeln!
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Björne: Vart har du hört det ryktet ?
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Det är 5-5 i skador/sjukdomar i kvällens match.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Jo nog är det så att ni står och faller med Sjödin. Tyvärr för er så är det nog kört. Med Sjödin hade det i alla fall funnits någon som tröstmålat.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Du tror på 6-2 trots att Brynäs inte har mäktat med att göra mer än 4 mål på hemmais den här säsongen. På bortaplan har vi klarat av att peta in 5 mål som mest (södertälje, malmö, timrå). Hoppas att du får rätt. Själv tippar jag 4-2 efter mål av Anger, Molin, B.Danielsson och Micke Lind som sätter fyran i öppen kasse.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Lothar: Det är det jag hoppas att dom gör också, men den mentala biten har inte varit den bässta hos Brynäs
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Står vi och faller med Sjödda är det illa visst gubben är kanonbra men så jävligt ska det inte behöva vara. Blir inte förvånad om han är ombytt ikväll, rävspel på högsta nivå.

Varför letar vi forwards när det är en riktigt bra back vi behöver?
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Ja men nu får dom andra stiga fram och ta på sig mer, kan vara nyttigt och får t ex DJ att växa. Undrar om jojon Adam får lira.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Ang at vi står och faller med Sjödin så tycker jag att det är helt fel. Visst är Tommy viktig men vi kan även vinna matcher utan honom, det kommer de att visa ikväll..
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues: Problemet är väl att vi tyvärr står och faller med Sjödda!
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
70 Rodrigues:
Du kan vara lugn, MoDo kan bara vinna mot topplag
;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Idag går det inte att skylla på skador om vi mot förmodan skulle torska idag, med tanke på att MoDo har en skadestuga som inte är av denna värld. Tips 6-2
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Finnish sportmagazine Veikkaaja says that Brynäs is intrested in buying Jari Kauppila from Pelicans. Also HPK and Jokerit have asked about him.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
aphac:

Nå, nu vann vi ju faktiskt över VF på bortaplan med en värre skadelista än den vi har idag (två skadade spelare tillbaka, om jag inte minns helt fel) - så du ska inte vara så säker på att det är skadeläget som bestämmer hur bra/dåliga de är ikväll...
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
20 Lindgren: Vinner man inte ikväll så vinner man aldrig över MODO. Vilken skadelista dom har, hoppas inte BIF tänker dansa med bara en skridsko för skiter det sig snabbt som fan.

Ang. Machuldaa från Saipa så står det i finska tidningen att "storlag trånar efter Machuldaa". Tror knappast att BIF tillhör storlagen i det fallet.

Man letar säkert nyförvärv i nått låglöneland typ,Bulgarien,Polen eller dyl. Man ska alltid rätta mun efter matsäcken!!!
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Jompe och 20 Lindgren: Nej, det är inte swehockeys online games jag letar efter, utan nåt litet spel som sylf tipsade om. Jag borde ha ställt frågan privat till honom istället för att ta upp gästboken med ovidkommande trams. Sorry. :)
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
20 Limebranch: And the referees tonite are... Brynäs IF—MoDo HK LÄRKING, Christer KARLBERG, Anders TAKULA, Leo

Gissa varför jag annars vill ha efternamnet efter förnamnet...
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Ford Prefect: Hittar du inte spel på linjen? Hans-Ivar Engvall gråter en skvätt över att hans livsverk inte nått ut till dig...

stats.swehockey.se/
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Björne: En av finska ligans bästa forwards! - knappast möjlig för fattigBrynäs. Men Modo har säkert råd.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Dock är även Jokerit, Blues och HIFK samt ett till svenskt lag (Modo?) intresserade
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Enligt Lappeenranta Sanomat idag är detta Brynäs senaste tilltänkta nyförvärv.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Ford Prefect: Är det www.swehockey.se Du letar efter?
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
sylf: Var fan hittar du Online Games nånstans???
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Gusten: halva dagen dikter av olika slag och ny nya ordspråk? "inte kasta skruvmejseln i sjön". ;-) Det blir seger imorgon! Molin avgör igen.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Ja GP trodde att det fanns en chans till snabb comeback. Vi får hoppas att dom andra växer med uppgiften...som andra lag brukar göra när dom har skador på nyckelspelare...men jag är orolig. Hoppas på mycket folk i morgon nu när jag för en gång skull besöker hockeytemplet, hur många Sportsnackare blir det?
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Gusten: På ett sätt är det nog bra att Sjödda vilar eftersom han kommer inte att hålla hela säsongen, synd bara att det var just denna vecka. Har vi tur så är han på benen tills torsdag.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
65Selander: Ja vi ska inte kasta skruvmejseln i sjön redan men det känns surt...Sjödda tillsammans med Korhonen är väl dom två sista man vill ha borta inför denna ödesvecka. Vi får helt enkelt skrika dubbelt så mycket på ståplats i morgon, och bära fram laget.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Gusten: hm.. kunde man ge sig f-n på men har MoDo klarat sig så skall vi också göra det *ber till gud*
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
superputte: Rätt så typiskt skulle jag vilja säga....viktigaste veckan :( Hoppas han frisknar till snabbt.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Gusten: fan vad synd att sjödda är sjuk ;/
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
Dags för D.Johansson m.fl att ta sitt ansvar nu....Tommy Sjödin missar morgondagens match pga feber.
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
woooow 31. Nä tro om man skulle ta och skaffa sig ett liv och göra nått annat :)
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
DanS: 12 baljor och 7 st plexi..........
Kommentera

Sv: Brynäs-Modo
sylf: Svårt men kul...och framför allt rätt lag ;)
Kommentera

« · 377930 · »