Brynäs IF

727659 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs-Mora

« · 445049 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Mora
rafalski: Det är nu TJ ska slänga in Bissett.
Kommentera

5-6, stanna TJ, två mål i BP.
Kommentera

Huge: Horcoff är en dussinlirare och moras framgångar är bara ett bevis på hur låg standarden är på svensk elitishockey. Toppen består av 4-5 lag. Resten är på samma nivå som toppen i allsvenskan.
Kommentera

Huge: Kan man verkligen tro att man är på G efter en (1) vinst? För mig behövs det åtminstonde 3-4 segrar på raken.

5-6 nu.
Kommentera

rafalski: 4-6, nu kommer vändningen.
Kommentera

Huge: Nu kippar dom efter luft.4-6
Kommentera

Lilljanne: Kampen för livet gäller oavsett, så pass bra är samtliga lag i ES. Honken har hittills räddat oss många gånger men idag kan han tyvärr bli den som stjälper oss. Synd när vi är gå G.
3-6 nu på ett hopslag mellan Adam och Mikko som ställer Honken.
Horcoff igen. Dussinlirare? Njaaaeee.....
Kommentera

sylf: Jag vet, men man blir så jävla frusterad.
Kommentera

sylf: Det är ekonomin som kan dra åt helvete!
Kommentera

rafalski: Det kan inte vara fel på Flygis,Sandlin,Melin,Esko,GP.Det är spelarna som kan dra åt helvete
Kommentera

sylf: BP, precis vad som behövs, 6-3 nu. Avgå TJ.
Kommentera

3-6...fy fan
Kommentera

Lilljanne: Vi vänder inte,så enkelt är det.Varje match kommer att bli en kamp,tills det inte behövs längre.

JÄVLA SKITRADIO!!!!!!!!!
Kommentera

Huge: Så här är det: Vänder Brynäs det här idag är laget tillräckligt bra för att hålla sej över strecket. Torskar vi då är det nog kamp för livet som gäller varje match.
Kommentera

rafalski: Heder? vad menar du?
Kommentera

Lilljanne: Förmodligen ett bottenlag om inga lockoutförstärkningar anländer. Det är vår förbannelse iår, tyvärr.
Isf ett bottenlag där botten består av i grunden bra lag som i vissa fall kryddats med de förstärkningar som är skillnaden som avgör om det blir slutspel eller inte.
2 förstärkningar, helst transatlanter, behövs i laget. Dom har rätt inställning i varje match och gör sällan dåliga insatser. Målen dom gör är oftast frukten av denna inställning.
Dagens Mora är ett utmärkt exempel: Cleary, Horcoff och Hossa är klasspelare med dödlig effektivitet.
Utan dessa hade Mora varit ett rejält bottengäng. Tyvärr så är det idag vår annars så utmärkte målvakt som har sänkt oss. Spelet i övrigt är det nog inget fel på, men Honkens tavlor är jobbiga att ha i bagaget.
1 period kvar dock och detta går att vända...
Kommentera

rafalski: Nog tror jag dom kämpar. Det är kunnandet som fattas. Dussinlirare som Horcoff, Cleary och Lillhossa räcker för att dominera mot Brynäs. Standarden på dom svenska elitseriespelarna kan man ju fundera över.
Kommentera

rafalski: Jag blev ständig medlem 1996 när vi var i Allsvenskan efter jul,tyckte dom behövde stödet då.Men nu känns det tungt,hoppas vi vänder det här i tredje för f...n!!
Kommentera

Lilljanne: I sista perioden är det dags att plocka fram den lilla heder som jag hoppas finns i laget.
Kommentera

66Berglund: Samma här + ett erbjudande att köpa vinterdäck med Brynäsloga. Jävla skämt.
Kommentera

66Berglund: Jag fick också mitt guldkort idag. Det såg seriöst ut. Nästan som ett riktigt elitserielags medlemskort. Plastkortsmaskinen kanske är det enda elitseriemässiga i föreningen. Det kunde vara värre alltså.
Kommentera

upp med hakan nu pojkar:)!
Kanske tur man är en trög blondin så man inte inser hur illa det är...:)
Kommentera

66Berglund: O.b.s,med adressen till Tomas Jonsson!!
Kommentera

Lilljanne:
Nej.
Kommentera

sylf: Fick mitt nya ständig medlemskort idag,om vi inte vänder så skickar jag tillbaks det i morgon!!
Kommentera

Tycker synd om de 6100 som sökr sej till Gavlerinken o behöva gå hem besvikna igen,VI KAN INTE VINNA TVÅ MATCHER I FÖLJD!!!

Nu kollar jag på Zlatan istället!!
Kommentera

Marre70: Inte i Brynäs de senaset 4 åren!!
Kommentera

14 omgångar spelade (minus en period). Är det vågat att påstå att Brynäs kommer att vara ett bottenlag den här säsongen?
Kommentera

Lilljanne:

Förhoppningvis så är Niklas Andersson snart tillbaka, han verkar behövas.
Kommentera

Lilljanne:
Tydligen...
Kommentera

Jompe: tja, varför inte större under har väl skett???
Kommentera

sylf: Det måste vara nå´t som inte stämmer i laget. Som med Esko. Annars kan dom inte vara så usla så länge.
Kommentera

sylf: shit är det så illa:))
Kommentera

Mora går runt på lite folk, kan vi hålla uppe tempot i sista så kanske, kanske att vi kan hämta in.
Kommentera

Marre70: Det hade varit bättre att sitta i bilen,utan radio!
Kommentera

sylf: Exakt. Divalaterna får vänta ett tag. Tills typ SM-bucklan står i skåpet på Sätraåsen.
Kommentera

Lilljanne: Vilka tror dom att dom är? Att gå in och göra en sån här skitinsats bara för att man råkat ha vunnit en match!! Man måste KÄMPA i varje match,varje period,varje byte.Annars ligger man där Brynäs ligger.
Kommentera

sylf: Det är fan inte dåligt! Det är Brynäs vi snackar om.
Kommentera

sylf: 4 mot 4 nu, gynnar Brynäs skridskoskickliga trupp:-)
Kommentera

Lilljanne: Poäng chans? ehh med lite flyt runt 0,5 %
Kommentera

rafalski: BP nu,bra läge att ta en utvisning
Kommentera

Danne66: Snart kommer Niklas Andersson tillbaka och se´n Björk. Då jävlar!

Ny match på lördag. Hv borta. Poängchans?
Kommentera

sylf: Hur fan kan man slarva så förbannat. Jag blir så jävla less!!!
Kommentera

rafalski: Brynäs försvar slarvar HELA tiden.
Kommentera

In med Karhu.
Måstre ju göra något.
Kommentera

sylf: 3-5 nu.
Kommentera

3-5
Kommentera

Jompe: 3-5
Kommentera

Wahlberg effeten. Jo jävlar.
Kommentera

Lilljanne: Vi är helt jävla körda,vi kvalar i vår.Det här är löjligt att behöva uppleva!!
Kommentera

« · 445049 · »