Brynäs IF

728234 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs mot Rögle idag 4/3

« · 1242759 Till forumet

Sv: Brynäs mot Rögle idag 4/3
Gusten:

Samtidigt får inte hatet till en annan klubb vara större än kärleken till det egna laget (Brynäs),jag ogillar Leksand skarpt och ser gärna att dom är kvar i AS,men kan det innebära ett par tre fulla hus och ett rejält tillskott i kassan till Brynäs så börjar även jag tvivla om man ändå vill ha upp arslena ändå...

Men ditt hat ligger mycket djupare än oss andras eftersom du är från Dalarna och har bott i hålan och säkert tvingats umgåtts med en massa Leksingar..
Kommentera

Lunkan: Avancera från KS = framgång :)

Men visst, får jag en garanti på att dom blir ett bottengäng som vi inför fullsatta läktare vinner VARJE gång mot så kan jag gå med på det.

Men tänk leksands spelarbudget nu, lägg till 25 mille och dra av Helikopterbögen och Masken så får du nog inget stryklag är jag rädd.
Kommentera

Bissett19: Det är lugnt, hatet till leksand är snäppet under kärleken till Brynäs :)

Jag ska påminna er jävlar här i boken i slutet på nästa säsong när vi hamnar efter storsatsande leksand och Malmö/AIK i tabellen. Då kan vi sitta i KS och räkna pengar ;)
Kommentera

leovalkama:
Nädå du är inte ensam..jag tycker lika..leksand upp och rögle ner..sen kanske aik eller en fräck nykomling som almtuna komma upp...fast inte troligt!
Kommentera

Varför kör dom trav samtidigt med hockeyn? Varför får travmänniskorna sno p-platserna för hockeyfolket?

Gurra88, Lindström: Såg precis reprisen på Lauritzens fantastiska passning till Kahnbergs 2-1 mål. Vilken lirare!
Kommentera

Jajjen: Travet brukar väl börja tidigare......Kan ju vara en anledning till att dom är där före....

Mormor hade slagit den passningen!
Kommentera

sylf: Nej, mormor hade lagt passningen till en röglespelare som kontrat och gjort mål. Sen hade Rögle gnetspelat hela matchen och vunnit med 3-1 efter att Månsson satt trean i öppet mål. 0 poäng och inget slutspel. Säsongen slut den 13 mars. Tur att vi har nr 16 Sebastian Lauritzen.

Kollar reprisen på C+. Kul att se Järnkroks hårda arbete över hela isen. Fortsätter han så här är han riktigt bra nästa säsong.
Kommentera

Jajjen: Ja, Järnkrok är suverän, en mini-Bäckis som kommer att bli hur bra som helst.
Kommentera

Jajjen: Va kul att han fick fram en passning!!!! Undra när han drar till Nhl???
Kommentera

« · 1242759