arnio: "LJ gör sitt bästa..." Ja, tacka fan för det, höll jag på att skriva! =)
Alla spelare gör väl alltid sitt bästa, får vi hoppas! Men just nu räcker inte LJ till på toppnivå. Nog om detta.
------------
GD skriver idag om "NHL-stjärnan" Cody Franson. Härligt! ;-)
arnio:LJ är inte så dålig som man kan tro om man läser här. GDs betyg igår var en trea förövrigt även om det inte är något facit. Löv, Bertilsson, Berglind, Djoos har väl inte direkt hållit en högre standart vad jag kan se men de blir snabbt förlåtna för sina misstag.
KÄÄÄÄÄÄÄ?
Bertil, Djoos och Berglind till viss del är ljusår bättre än LJ!
Hur tänkte du här?
Zappaholic:
Det ledarstaben ser är att guldet inte delas ut efter 11 matcher i oktober. Brynäs har dessutom samlat så mycket poäng i ladorna att de, i nuläget, har möjlighet att ge spelare ordentligt med tid att växa in i laget.
Nyligen skadade spelare, unga spelare och andra som kanske har fått en lite trög start kan, med tålamod från ledarna, matchas så att de kan bli starkt bidragande spelare i ett kommande slutspel. De som inte växer kommer så småningom att få mindre speltid när så krävs.
Jag är grymt imponerad av Tommy J och gänget runt laget efter förra året och än har absolut ingenting hänt som fått mig att fundera i andra banor.
Go Brynäs go.
verkar som om många härinne är sura för att LJ får kritik. Kritiken är befogad, jag tycker han är en säkerhetsrisk när han är inne på isen. Däremot kan man välja sina ord när man kritiserar. Det är en brynäsare vi pratar om, och därför tycker jag vi alla som vill kritisera honom gör det på ett respektfullt sätt. Jag har väldigt väldigt svårt att se det nu, men tänk om han växer ut till en backklippa under säsongen. Då kommer jag krypa till korset och erkänna att jag hade fel. Tror dock inte det händer...
frågan är vad TJ, GP och JL ser som ingen annan ser?
Vi får nog be till gudarna att Lindholm & Järnkrok förblir skadefria den här säsongen. Utan dessa herrar ser det väldigt glest ut på den kreativa fronten...
LJ, en blek skugga utan timing och självförtroende. Ren flax att han inte kostade oss segern idag.
atilla: Det återstår att se om han blir bättre.
Snart tar det väl slut på bortförklaringar i alla fall.
MarcusElving: Jo tydligen eftersom du nu sågar han helt plötsligt. Har varit ganska tyst från din sida innan denna match.
Fjolåret blev ju förstörd för lasse pga skador och sen ett vikande självförtroende. Nu när han slipper skadorna (förhoppningsvis då) så tror då iaf jag att han inte kommer vara lika dålig som ifjol.
atilla: Är inne på samma linje. Får bli det sista jag säger i LJ-debatten.
Jag fattar inte hur man kan tala så respektlöst om en spelare i Brynäs.
atilla: Jag sågar aldrig spelare efter en dålig match.
Lasse Jonsson har varit kass mycket längre än så.
MarcusElving: Jag förstår helt och hållet vad du menar. Men att såga någon efter fyra matcher varav han matchats sparsamt de två första får mig att tro att du är precis samma typ av person som de andra här inne som direkt sågar spelare efter en dålig match. Han har inte varit så dålig som du säger. Han har precis kommit tillbaka från två operationer och förhoppningsvis så blir han bättre jämfört mot vad han var i fjol.
atilla: Jag ska ta det igen så du kanske förstår hur jag menar..
Själva poängen jag ville ha fram var att Lasse Jonsson är dålig varje match, även om någon annan råkar vara sämre någon match mellan varven.
Ingen är konstant dålig på samma sätt som Jonsson och därför bör han inte spela tycker jag.
Aftonbladet kör "Nya Foppa"-rubrik om Lindholm.
Så jävla irriterande! Jag hatar det där!
atilla: Men herregud, jag orkar inte. Det här är som att försöka banka in en spik i en tegelsten.
Min åsikt om Lasse vet alla nu i alla fall och den står jag för.
Redigerad kommentar
"Alla spelare gör väl alltid sitt bästa, får vi hoppas! Men just nu räcker inte LJ till på toppnivå. Nog om detta."
Nja jag vet inte om vi ska låta dig få sista ordet här, du har väl aldrig tidigare på något sätt i dina komentarer visat att du har kompetens att bedöma vilka som håller eller inte. Menar du att din kompetens är större än guldtränarens?