Brynäs IF

446511 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-SSK

« · 456468 · » Till forumet

Sv: Brynäs-SSK
sylf: Hong Kong meddelar att Timonen fick pris som matchens lirare trots att han knappt syntes på hela matchen. Sjögren blev bänkad i slutet efter att han varit på väg in i SSK:s bås för att sänka Popovic. Bäst på isen var Jokinen!!!
Kommentera

sylf:

Han sliter röv på läktaren.
Kommentera

RavenLord:

Ta något som inte buffrar, och skicka det till Hockeylive så är jag mer än nöjd.
Kommentera

70 Rodrigues: Kanske bättre och gå tillbaka till den ursprungliga backuppsättningen,då släppte vi ju bara in hälften av vad vi gör nu.VAR ÄR NIKLAS.A????
Kommentera

Makkan:Vill du ha en 2G eller 2.5G eller kanske en 3G station '? ;) väger bara 4-600 kilo
Kommentera

sylf: Dom måste växa åtskilliga storlekar om vi ska till slutspel, så här jävla lojt får det inte vara. 3 P är ett måste på lördag!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Tror fan att du är så förbannad:) Själv är jag lycklig så länge Brynäs spelar i Elitserien.
Kommentera

70 Rodrigues: Näe,varför vara nöjd med en pinne hemma mot en förmodad bottenkollega,ALDRIG! Nu krävs det seger på lördag i Skåne om det ska bli nåt av det här.Tror ärligt talat att vi har stor chans.Förhoppningsvis har de nya killarna fått av sig premiärpasset och kan växa.

2-5 på lördag.
Kommentera

RavenLord:

Kan du inte fixa en radio till Hockeylive lite billigt då, som inte buffrar 60% av matchtiden :-)))))
Kommentera

Makkan: Ska mycket till för några poäng i Malmö den här gången. Gonatt, igen!
Kommentera

7 mål bakåt från elitseriens målsvagaste lag. Jippii! Nu vänder det upp för SSK och tillbaka ner i bottenslammet för gegglaget Brynäs. Fy F-n nu ska jag försöka hålla mig härifrån till jul åtminstone.
Kommentera

70 Rodrigues: Intämmer. 1 pinne är för dåligt. Särskilt om man släpper in ett avgörande i förlängningen. Tack för idag!
Kommentera

Inte för att man ska underskatta SSK men 1 poäng på hemmaplan är jag aldrig nöjd med.
Betyget stannar på en 1:a i en skala 1-5.
Bättring till nästa match är ett måste.
3 poäng på lördag mot MIF tack.
Kommentera

Då blev det 1p minus mot SSK när det var över *suck*
Kommentera

Aldrig att jag är nöjd med 1 pinne mot SSK, gör man 6 mål ska man fan vinna. En bra förlorare kan aldrig bli en riktig vinnare!!!!
Kommentera

Makkan: Har monterat ihop 4 Radiobasstationer åt det här företaget nu, så nu får det vara nog :)
Kommentera

RavenLord:

Okej, du är förlåten.
Men vad gör du här inne om du är på jobbet ?
Du ska väl jobba ?
Kommentera

En pinne hemma mot ssk borde man inte vara nöjd med. Men det är jag. Lite obrynäsiskt att vända och få med sej en poäng på det här sättet. Nu tar vi tre nya på lörda.
Kommentera

Clarence: In med 7:an nu Brynäs!!!!!!
Kommentera

Surt sa räven.......6-7
Kommentera

Ser just på text-TV att Alexander Ragulin avlidit. "Ruskige Ragge" var back med nr 5 på ryggen i det Sovjet som nästan alltid vann på 60- och tidigt 70-tal. Bjässen Ragulin vann 10 VM-guld! De gamla hjältarna från ens barndom börjar falla ifrån. För ett par år sen gick ryssarnas målis från den svartvita TV-ns dagar, Viktor Konovalenko, bort. Sen var det väl ytterligare nån storhet från samma tid också som dog för nåt år sen. Minns inte riktigt vem, men kanske nån här vet.
Kommentera

Makkan: 4616 sålda biljetter igår, och "bara" 400 till som kom till matchen men det vet vi ju att de värsta snöovädren alltid drabbar Gävle.. !
Kommentera

Nykomlingarnas facit efter full tid är som följer:

Sjögren 1 mål

Timonen 3 ass

Övriga 0 p
Kommentera

Makkan: Nä jag är på jobbet och om jag vore ledig skulle plånboken skrika rätt ut tom som den nästan är
Kommentera

3 ass av Timonen i alla fall, inte så pjåkigt.
Kommentera

RavenLord:

Det är möjligt, och dig som bor insocknes kunde dom heller inte lura dit :-)
Kommentera

6-6 full tid!

Dags för tiebreak.....
Kommentera

Makkan: PP med 47 sek kvar!!
Kommentera

Makkan: Snön fick nog några utomsocknes fånar att stanna kvar hemma ;)
Kommentera

Ställning just nu:

LHC-TIK 1-2 Slut

Frölunda-Malmö 0-1

Brynäs-SSK 6-6

MoDo-Mora 3-4

DIF-LHF 6-3

FBK-HV 71 3-0
Kommentera

Vad är det här för jäkla 70-talshockey?
Kommentera

Ska dom aldrig få ordning på den där jävla buffrar-radion ?

5002 är publiksiffran, hade räknat med 1000 till.
Kommentera

70 Rodrigues: Dax för Arne att visa sig och stänka in 7:an nu!
Kommentera

70 Rodrigues: 6-6 Miettinen efter 57:32
Kommentera

70 Rodrigues: Det som oroar är att just ssk och mif tycks ha dragit vinstlotter i värvningcirkusen.

6-6-6-6-6-6-6
Kommentera

70 Rodrigues:

6-6 gott Miettinen
Kommentera

Lilljanne: Det är uruselt att släppa in 6 mål på hemmais, men vi kan vara lugna, det finns dom som inte är oroliga, så vi får väl lyssna till dom :-)
Kommentera

lindberg: På hemmaplan får man inte släppa in 6 mål. Inte 9 heller. Av nå´n anledning fortsätter man läcka bakåt. För 4:e året i följd. Ring Lasse Falk!
Kommentera

Clarence: BP
Kommentera

Lilljanne: Hur är det med Honkens skada, andra målvakt idag enligt swehockey är Patrik Eriksson. Typiskt att när det görs många mål framåt släpps det in ännu fler bakåt..
Kommentera

Lilljanne:Enligt Hong Kong så är Korhonen o Stana precis lika urusla!!
Kommentera

Nä, jag ger opp. Så fort de kvitterar släpper de till ett direkt. Vad är detta?!
Kommentera

sylf: Tänk om dom kunde chocka oss o vända det här till seger??
Kommentera

Trodde vi värvat backar inför omstarten
Kommentera

Har dom kopierat Moramatchen. Korhonen tycks vara lika tät som Honken i den matchen i alla fall.
Kommentera

70 Rodrigues: Dom är tammefan helt otroliga!!!!!
Kommentera

Inte ett bakåt direkt nu´rå!
Kommentera

5-6 nu... moramatchen i repris..
Kommentera

5-6
Kommentera

70 Rodrigues: Härligt, grattis till Sjöken Brynäs!! Där har ni gjort ett kap!!
Kommentera

« · 456468 · »