Brynäs IF

446648 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-SSK

« · 456081 · » Till forumet

Sv: Brynäs-SSK
Dagens domar trio.

Brynäs IF - Södertälje SK

HD Stefan Danielsson, Ingarö
LM Joakim Karlsson, Axvall
LM Mikael Ljungqvist, Bagarmossen
Kommentera

64Waern:
Jag kan inte låta bli (förlåt) att påpeka... Domartrio heter det, för mig ser domar trio helt fel ut.
Kommentera

claesw: Man får väl tacka för det.
Kommentera

64Waern:
Skit i det- nu satsar vi på SEGER ikväll. 6-2 blir det!
Kommentera

claesw: Själv är jag glad bara vi vinner, för det kommer att bli stenhårt som vanligt hemma mot SSK.
Liksom det kommer att bli stenhårt mot alla andra lag hemma (och borta).
Sådärja, då var man helgarderad.... :-)
Kommentera

Usch vad nervöst. Snart så får vi se vilka som ligger 10:a respektive 11:a efter kvällens drabbning. Viktig match är bara förnamnet.

Heja, heja, heja Tälje.
Kommentera

Huge: Dags för trenbrott ikväll, dvs vinna en viktig måstematch, själv ska jag på företagsfest och får följa matchen via mobilen. Mitt tips 3-1.
Kommentera

rafalski: Japp, då bär det av mot rinken, känns som en knapp seger: 4-3.
Kommentera

96 Artisten: 5 - 2 kommer det bli, och nu är det dags att fara till rinken då, syns där allihopa
Kommentera

Känner mig som en förväntansfull unge på julafton. Tror våra "nya" kommer att göra succe. Tippar 7-2 till "Tigrarna"..SSK har ju också ett intressant lag, men, men bortaplan mot ett heltaggat Brynäs är ett stycke mission impossible..Tummen upp nu! Visa vad ni kan--> spelare som fans..
Kommentera

Ikväll vill jag se att Brynäs gör en kanoninsats o inte viker ner sig när det gäller som mest, vilket brukar inträffa alltför ofta!!
Kommentera

Jag tycker folk här i GB:n är väl optimistiska som vanligt före match (det är oftast nåt helt annat efter match...). Den här typen av måstematch på hemmaplan mot en bottenkollega har vi inte lyckats vinna de senaste tre åren. Allt talar för SSK-vinst med typ 0-3. En Brynäsvinst vore underbart och ett trendbrott som kan vara första steget ur bottenträsket mot fastare mark.
Kommentera

70Igor: Tror nog att alla har jätteförväntningar på våran kanonvärvning Sjögren, därför så optimistiskt :-)
Kommentera

70Igor: Skämt å sido, chansen är nog större att dom viker ner sig än gör en stabil insats.Ibland känns det som om psyket inte riktig är med när det verkligen gäller???
Kommentera

70 Rodrigues: Det känns som det är fan är dags att sticka hål på det där förlorarspöket nu. Sedan om det blir Sjögren som gör det är väl en annan fråga ;-)
Kommentera

Honken inte med enligt swehockey. Smittad av Sulkus magsjuka eller?
Kommentera

70Igor: Och så blev det tydligen andersson som fick stå över till förmån för kupan, tråkigt!
Kommentera

moment22: Tråkigt o jävligt fegt!! Finns ju inte en junis som kommer att vilja spela i Brynäs i framtiden.Man behandlar inte dom unga killarna som Brynäs gör. Andersson är klasser bättre en stenstodet Kuparinen, det räcker med en spelare på isen som tar idiotiska utv....
Kommentera

70 Rodrigues: Hoppas att Korhonen fortsätter på den inslagna vägen och storspelar ikväll!! Kom igen nu Brynäs!!!
Kommentera

ajdå
Kommentera

0-1 4:33
Kommentera

Det är fan helt otroligt, nästan varenda gång så öppnar vi med ett mål i arslamentet!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: 1-1 :)
Kommentera

70 Rodrigues: Fortsätt klaga bara, så ramlar målen in bakom Stana....
Kommentera

vafan e det sant?!? 2-1
Kommentera

leek: Molin efter 7:06. Kul att han fick göra mål!!
Kommentera

Huge:
2-1
Kommentera

leek: 2-1 nu!
Kommentera

Sulku 7:39
Kommentera

Huge: Klagade inte, det var ett konstaterande!!
Kommentera

70 Rodrigues: Ja du ser, du klagade för lite. 2-2 nu.... :-)
Kommentera

Huge: Jokinen av alla!! 1:20 fick man vara glad!! Verkar vara stabila försvar!
Kommentera

70 Rodrigues: Precis. Svängdörrar minst sagt. Båda lagen verkar vara som ystra kalvar på grönbete. Försvar? Ähhh, sån´t skit...
Kommentera

Huge: Jävla sk-tlag, räcker det :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Låter bättre. 3-2 när som helst.... :-)
Kommentera

Huge: BP dax!!!
Kommentera

Huge: Dax att börja klaga som f-n kanske :-)
Kommentera

f*n 2-3
Kommentera

Enkelt, enkelt säger de, FAN!
Kommentera

Huge: Låter som om försvaret uppträder som ett gäng korplirare, hur fan är det möjligt?? Jokinen har gjort 2 mål redan, undrar när våra sk proffs ska börja producera. Nu jävlar blir det 3-3 snart av Arnason :-)
Kommentera

Men för i HELVETE
Kommentera

70 Rodrigues: VA FAN ÄR DETTA!!!!!!!!!!!!!!! 2-4
Kommentera

vafan har vi inte köpt en massa nhl backar????? vad pysslar dom med släppa in 4 mål på hemmaplan.....
Kommentera

på en period
Kommentera

Enl webradion är försvaret under all kritik!! Timonen en katastrof i egen zon!!
Kommentera

leek:
Var lugn,, det är ju två perioder kvar ;-)
Kommentera

sylf: Kände det på mig, dom har inte nerverna som krävs i dom viktiga matcherna, så jävla sorgligt!!
Kommentera

4-2 det är kört. Det känns som 3-9. Trenden håller i sig, vi är ett förlorarlag. Förlorar måstematcherna.
Kommentera

PP nu kom igen nu då..........3-4 är mycket viktigt
Kommentera

70Igor: Jokinen fick 2+10 checking from behind!!
Kommentera

« · 456081 · »