Brynäs IF

728194 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-SSK

« · 115560 · » Till forumet

Sv: Brynäs-SSK
4-1
Kommentera

vilka har gjort målen???
Kommentera

Och nu har jag ingen radio... *suck*
Kommentera

Tågny:
vem är det som leder
Kommentera

Tågny: Då va den matchen också körd!
Kommentera

Ankie: SSK leder med 4-1
Kommentera

ruppe: Anger gjorde brynäs mål. SSK har jag ingen koll på.
Kommentera

Hur mycket vet egentligen Lars-Gunnar Jansson? Gubben tror att Kristian Gahn i just SSK kan bli årets värvning i ES, att Leksand har den snyggaste dräkten, att Tim Eriksson i Linköping (Hammarby) blir den som får sitt stora genombrott i årets serie och håller dessutom Jörgen Jönsson i FBK som sin favoritspelare. Så kontroversiellt. Allt enligt tidningen Hockey. Har LGJ tappat fingertoppskänslan?
Kommentera

Smurfen: LGJ har aldrig haft någon fingertoppskänsla
Kommentera

"Sidan finns inte tillgänglig just nu" Förstår inte vad jag har gjort för ont... *lätt småirriterad*
Kommentera

Skoj att mitt nät lade av efter första perioden. Nåja, man verkar ju inte ha missat allt för mycket utan fick istället lyssna på radiosporten...
Kommentera

eftersom rubriken är BIF-SSK så borde ni skriva 1-4 istället för 4-1... satt ju o log ett tag!
Kommentera

ruppe: Ursäkta om jag gav dig allt för stora förhoppningar.
Kommentera

passbie: Bråkigt 8.46 4-1 till SSK, Djoos och Törminen rullade runt på isen ett tag. Ahola har 10min utv.
Kommentera

Då var man tillbaka i etern då. Ja, jag är ju inte på etern, men... äh, ni fattar...

SSk spelar 5/4
Kommentera

Brynäs fulltaliga
Kommentera

passbie: usch va jobbigt det kommer att bli om BIF får storstryk i kväll:(
Kommentera

2-12 på dem två senaste matcherna(inte slut än) gör att man blir lite orolig!!!
Kommentera

Vad f-n... "just nu sänder vi inte på den här kanalen" Någon behagar driva med stackars Patrik...
Kommentera

passbie: Webradion dog för mig nyss oxå...
Kommentera

5-1
Kommentera

Tydligen står det nu 5-1 till SSK...
Kommentera

1-6 till SSK. Det verkar som att Brynäs faller ihop. Får utvisning efter utviisning emot sig.
Kommentera

passbie: 6-1
Kommentera

Tågny: Jag har ditt icq nummer men du är ju offline.
Kommentera

Jag blir så trött. Tror att jag struntar i detta nu...
Kommentera

Bissett: 2-13 just nu och det är inte bra alls, visst i träningsmatcher men det är aldrig bra att bli så utskåpade, det kan sätta sig ordentligt i skallen.Men som sagt vi får hoppas att det är "Temporary insanity" och ett resultat av hårdträning!
Kommentera

BSKV: 2-6 Ove molin
Kommentera

passbie: 6-2, Molin, men SSK har lekstuga. Självförtroendet helt borta till premiären...
Kommentera

fan nu börjar ångesten komma krypande...nu blir man ju rädd inför premiär´n..:(((...hur fan ska detta sluta!!
Kommentera

Det är här måste ju vara skitbra för självförtroendet. Först vinner man nästan alla matcher under försäsongen för att åka på stortorsk de två sista just innan serien sätter igång...

2-6 av Molin om det nu spelar ngn roll.
Kommentera

passbie: loggar själv ut, skall bli intressant att läsa tidningarna i morgon.
Kommentera

BSKV: Jag orkar i ha icq uppe medans jag sitter här och lyssnar. Det blir för mycket då.
Kommentera

Känns som man vill gå och gömma sig. Är laget verkligen så dåligt i alla fall. Det såg ju så bra ut nere i Schweiz och cupen där. Vad är detta??
Kommentera

Ähh, så säcka webradion ihop igen. Nu får man väl lyssna på LHC-AIK. Men så tog den matchen slut... Straffar där iallafall...
Kommentera

2-7
Kommentera

65 Selander:Håller med, det ska bli jävligt kul att läsa bortförklaringarna i morgon, det är för jävla dåligt att bli så totalt utskåpade 2 matcher i rad.Det känns inte alls lika kul längre!
Kommentera

Tågny: Men annars använder du icq?
Kommentera

Vi får väl hoppas på den gamla sanningen om ett dåligt genrep...
Kommentera

webbradion försvinner ibland så det är svårt att följa matchen. Men vad finns dat att följa när det går som det går
Kommentera

Ok, det är bara sex dagar kvar till den 23:e... men det är attans långt till slutspelsdags... *tänker lite positivt* Gott om tid att fixa till det som inte fungerar, vad det nu är just nu...
Kommentera

Silf: Jäklar vad vi borde inleda med dunder å brak då :)
Kommentera

passbie: Du har helt rätt, men man blir så jävla besviken!
Kommentera

har en svåger som är SSKare och en bror som är LIFare, snacka om att man får bekänna färg:(
Kommentera

micke:
Hoppet är ju det sista som överger en i "svåra stunder "
Kommentera

70 Rodrigues: Håller med dig. Börjar redan känna den där molande känslan i mellangärdet som man tvingades att gå omkring med större delan av förra säsongen. Vet inte hur länge till jag står ut med det.

Nu loggar jag ut. Ha det bra - ja, så bra det nu går en kväll som denna...

*försvinner*
Kommentera

3-15 i målskillnad på 2 matcher! Hur förklarar man det?
Kommentera

70 Rodrigues: Vem stod bakom kassen ;) ?? Det är väl vad han har gjort!!
Kommentera

Försvarsspelet ger mej rysningar. Dessutom har vi på tok för få målskyttar nu när Jonas Soling är borta. Förlåt min pessimism men den här säsongen kan bli en mara... Gonatt!
Kommentera

Lag som SSK, som har pengar till riktiga värvningar, kan inte Brynäs rå på. Jämför deras värvningar dom senaste två åren med Brynäs samma period. Skaffar sej inte Brynäs en ekonomi i Elitserieklass är det här framtiden. Men det blir nog en jävla skillnad när en nyopererad, otränad Karjalainen kommer in i laget.
Kommentera

« · 115560 · »