Brynäs IF

724384 inlägg · 7957 ämnen

Brynäs testar 26-åring

« · 613262 · » Till forumet


Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Ja sannerligen skön läsning. Det enda rätta att göra med tanke på hur han spelat....
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Eller inte spelat :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: ja det är så sant...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Nu är ni allt nöjda, pojkar. ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Det kan du allt hoppa upp å klappa dig i arslamentet på... ;)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Självklart, så jävla skönt o ha rätt eller vad säger du Lasse :-) o snart så är ju DIF ett slutspelslag också!!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Det där med DIF och slutspel får vi allt vänta lite med. men jag måste erkänna att 08-orna sett otäckt pigga ut på slutet....
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Vad gäller DIF så är det lite svårt att veta. Visst har de vunnit mot topplagen, men samtliga har kört med sin backup målis...

Det får visa sig längre fram...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Å vem hade DIF i kasen när dom slog HV?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: En slips i ribban:-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Bissett19: Snudd på:-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Om Nicklas Danielsson lämnar Almtuna, är han på väg tillbaka till Brynäs eller ska han till, Gud förbjude, Skansen? Nån som vet? Nån som hört något?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Jompe: Skansen!! BIF är ett avslutat kapitel och DIF har ju samma avtal med AIS som Brynäs.Sorry !
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: Fattar inte varför vi inte bara lånade ut honom till Almtuna sitället för att överlåta honom helt och hållet. Har alltid gillat den killen. Kan förstå om han varit sur för att han inte fått mycket speltid i Brynäs, men nu när klubbnen kör den blågula linjen--och han dessutom utvecklats klart positivt i Almtuna--hade det varit kul att se honom tillbaka. Samma med Adam Andersson.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Jompe: ND tycker jag fick sina chanser mer än nog.Boorken hade ju honom i AIS också så han borde ju veta vad han går för.Adam däremot var en riktig miss.Han hade tycker jag lite oflyt som kom fram under en jobbig tid när varken den ena eller den andra tränaren vågade lotsa in junisar.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: Jag spådde i mina kebabrester och det kommer en klassback från NHL i morgon.

Nej nu får ni fortsätte bråka för nu avgår transporten upp till Vemdalen och internet via modem :-))
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: du får väl ha det så trevligt då uppe i Vemdalen i helgen, själv åker jag hem till Ånge i morgon
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: Klassback från NHL säger du..får väl se om du siade rätt då!
Ha det bra uppe i Vemdalen.!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Jompe: i pappersversion av UNT som fanns utanför min dörr imorse svarar ND på frågan: om Djurgården vill ha kvar dig så säger du..? "att det är Almtuna som gäller för mig. Jag har ingen klausul som gör att jag kan flytta nu, desutom trivs jag väldigt bra i Almtuna."
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Selander,du måste ju åka förbi till Hede då! hahah!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Om NA återvänder till Almtuna i detta fönster eller ej beror nog på om Sundlöv hittar någon ny back i detta fönster... får hoppas att han fixar någon rejäl förstärkning som Boumedienne eller annan back av Karjala-cup klass.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Peja: Målgöraren BomBom hade inte varit fel.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Hong Kong: Intressant debatt i pausen där Wikegård och garpen går till attack mot de alltför många spelare som inte gör sitt jobb.Spelare av idag vet inte hur man gör när man kämpar till blodet sprutar ur käften,undantaget Ölvestad,Ledin och nåra till.En sån som Ölvestad tex,kan vända en match ensam med sitt slit och uppoffrande spel.Inte en enda av den typen finns i Brynäs.Malmström försöker men har inte kunnandet.DÄR måste Sundlöv ut och ragga.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Är det tillåtet att drömma (länk)?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Peja: Ja det skulle verkligen vara en FÖRSTÄRKNING ;)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: Velourhockey, är d det som Brynäs spelar :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Peja: ja det skulle inte var helt fel om Brynäs värvad Andreas Johansson
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Att Bom-Bom skulle komma till oss igen skulle vara årets skräll, då han lämnade oss för att han ville vinna titlar vilket vi har en bit kvar innan vi gör.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
wap.hockeysnack.com
Jag tycker det är synd.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: Ja vem fan ska man hacka på nu *skratt*
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Sundlöv ligger ju rätt bra till :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: Då kan du ju ringa o trösta honom,eller varför inte bjussa på
en Kebab!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Det är inge roligt å gnälla på honom... Hans dagar är ju räknade ändå..
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Frågan är ju vad Sunklöv har i bakfickan nu förutom sin sin oranga kam:-)
Blir det en ny back eller??
Blir Niklas A kvar?
Gellerstedt kvar?

Har Skoogen ngn tvillingbrorsa som är ännu sämre?
Är Custemo aktuell??
Elias?Munkas??

Ja vi lär väl få se vad som händer!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Bissett19: Fråga Huge, han brukar ju veta, tror han!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Tror ni Sundlöv försöker med Anders Eriksson? Han har väl ingen klubb just nu, eller?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Bissett19: Av Skoog återstår endast ett kalhygge och ett rivet kontrakt...

Niklas Andersson lär komma tillbaka OM Sundlöv inte hittar ännu en "stjärnback".

"Gella" tror jag blir kvar. Han var bland de piggare på dagens träning. I och för sig vore det konstigt annars. Han måste ju visa vad han går för.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Gella var klar redan när dom gick ut med provspelet!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Det tvivlar jag på, men han kan ha blivit klar efter gårdagens träning...Eller så gott som klar.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Boorks ord är lag, det vet både du o jag!! Förhoppningsvis så kommer det inte tillbaka o biter oss i arslet!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Ja det verkar som att det är Herr Boork som drar i trådarna, på gott och ont... Hur gott eller hur ont får vi besked om framåt mars...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Falken: För h-e!!! skona oss från Eriksson,han var ju värdelös hos HV förra säsongen. Kanske därför han står ute i kylan nu,och han är säkert inte billig heller.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Som d är nu så är d inte så jävla gott, tyvärr!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
aphac: Haha. Har inte sagt att Sundlöv ska värva honom, men eftersom han jagade honom innan säsongen kan han kanske även göra det nu då han är ledig...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Nehe, och varför inte? I år gäller det mest att undvika ett nervfyllt kvalspel men helst ta sig till slutspel. Viktigt år med tanke på att arenan står klar nästa säsong.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Falken: Han lär ju knappast vara så matchtränad direkt,nä jag tror nog backbeståndet består,man tar tebax Niklas A och ger Gella(som Rodrigues o Lasse säger,dem är tydligen tjenis med honom)ett kontrakt,det blir lågbudget igen!!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Falken: SLUTSPEL är ett ABSOLUT MÅSTE!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Falken: Sundlöv värvar och Boork dumpar!! Hittar dom inte nån högklassback och målgörare nu, då kan vi köra på det som finns idag och hoppas att det räcker för att slippa kval.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Jo, det tycker jag med. Men vi lär ändå förstå att det blir jävligt tufft. Tycker att vi saknar en målskytt och han verkar inte heller dyka upp nu och vem ska då ta och göra våra mål? Håller alla fingrar, tumamr och tår för att det ska gå vägen.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Falken: Det problemet skulle Boork o Sundlöv ha löst innan säsongen började!! Som man bäddar får man ligga!!
Kommentera

« · 613262 · »