Brynäs IF

724906 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs-Timrå

« · 44372 Till forumet


Sv: Brynäs-Timrå
Hoppas på en bra match och gissar på 1-3 dvs TIK vinst.

VÅGA VÄGRA KVAL!!
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
7-2
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
BIF-TIK 4-3 efter straffar =)
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
prosten:
Tyvärr kunde inte Jag och mike66 komma ner, men jag ska se drabbningen på TV, mitt expertutlåtande blir 4-1, men hoppas på 1-4.

Heja Timrå !.

Våga vägra kval !.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Brynäs är definitivt på G. De såg riktigt bra ut i torsdags, tycker jag. Vek inte ner sig i sista perioden. OK, 4-2 halvvägs in i sista men dom höll spelet bra uppe. det viktigaste just nu är inställningen i laget, och den har förbättrats otroligt de senaste matcherna. Och Jalla! Vad kan man säga? Inblandad i samtliga mål framåt, leder skytteligan. Om det är som ni säger att han har gjort 498 poäng hittills är det nog dax att förbereda festligheterna. Han kommer lätt att göra två poäng idag. Go Jalla!
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
mike66:
Kanske inte ett realistiskt resultat men din obotliga optimism har väl smittat av sig på mig.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Håckla:
Tråkigt! Vi får hoppas ni får ledigt ett annat derby.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Det slutar nog 6-0...
Janne Larsson är kungen på isen, sin vana trogen.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Läste Sjödins försvartstal i Arbetarbladet. Pinsamt. Det hade varit stort om han hade sagt att han tyckte det var tråkigt att det gick så illa med Niklas Andersson.
Han kunde ursäktat sig med att det var onödigt men det var i stridens hetta och så vidare.
Men gamle och rutinerade Sjödin missade chansen att stå upp som en man och svälja stoltheten.
Vi hockeyälskare kan bara hoppas att disciplinnämnden stänger av Sjödin lika många matcher som Niklas tvingas stå över på grund av hjärnskakningen.
Men lycka till mot Timrå - Brynäs hör hemma i slutspelet!
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
First Period
00.00 GK in TIMRÅ 35. KAPANEN, Kimmo
00.00 GK in BIF 25. ASPLUND, Johan

Bra att dom satsat på Aplund iaf..
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
11.48 2 min TIMRÅ 22. ÅHLUND, Håkan TRIP
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
nån som vet vad det står??
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
1-0 !

enligt text-TV
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
1-0 till BIF! Björne regerar! Sportsnack på radion luktar.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Känns skönt att någon annan femma än den första kan producera.
Men dom får ju givetvis också pilla in ett par....
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
2-0! Och kvitterat i Södertälje och Luleå! Det måste vara en av säsongens bästa hockeyminuter.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Härligt !

Bra spridning på målskyttet.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
"Punkterat" säger sportradion. Fan tro´t säger jag.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
3-0 !!!
Tur att inte Sjödda är avstängd idag alla fall.
Nu SKA vi väl fan hålla undan !?
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Det är då själva Faaan... men grattis till segern.

Allfadern.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Text-tv är tydligen lite förvirrade. Nyss stod det 2-1 till SSK. Nu står det 1 -2. Iofs bra för BIF. Nu kan man ju bara hoppas att LHC-HV 71 ska få omvända siffror. det står visst 4-1
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Skönt med seger !
Nu kan man gå ut och svinga en glädjebägare istället för att sörpla gravöl. Verkar som om fler än förstalinen kan producera. Det kommer att behövas framöver. Skottstatistiken imponerar inte, men den kanske ljuger lite ( hoppas jag )
Tack grabbar !
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Hej på er alla Brynäs fan!!!!
PS:Frölunda är bäst!!!
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Jorå traditionen håller i sig med "orättvisa" segrar mot Timrå. Ja varför inte. Hade dock hellre sett tre poäng mot Frölunda. Straffet för armbågstackling brukar väl förresten 2 min utvisning eller?
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Ja grattis då och vi får vänta tills den 24/1 då vi bara ska ta er....Timråklacken hördes mest och var bäst,,,, enda trösten iaf,, men det ger dåligt med poäng.....

Janne ,L åkte på en rejäl tryckare av Styf tror jag det var, men som jag uppfattade så var det en korrekt tackling. Lite otur att han kröp ihop när han vände upp, så smällen blev rätt kraftig, troligtvis axeln som fick sig en rejäl........
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Rättvis seger idag, å Danielsson pytsa!!!! De kunde väl inte kommit
lägligare!
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Hm...Mikolovic. SVTs reporter fick Mikko Louvi om bakfoten rejält.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Visste ni förresten att vi har fått en ny jugoslav i laget? Enligt SVT-sporten heter han Mikolovic och hade två assist idag. Dom är duktiga dom därna experterna på SVT... :)


Janne Larsson, Janne Larsson, Janne Larsson...*suck* VARFÖR GUD GÖR DU SÅ HÄR MOT OSS?!?! Det absolut värsta som kunde hända. Börje Olsson sade "Beredskap finns om skadeläget gör att vi behöver fylla på vakanser. " Undrar om det här räknas?

Hyfsad match idag annars. Men Bissett måste kamma sig. Hur många lägen brände inte han? Melin skulle ha bänkat karln och satt in Berkan där istället.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
micke:
Helt rätt, Bisset trampar luft just nu.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Timråsupporter som jag är vill jag bara gratulera till segern - Brynäs vann rättvist. Får inte igång något riktigt bra anfallsspel men vinner på rutin och gör de avgörande målen i rätt lägen.
Vi kan inte skylla på Winnerborg heller - han får godkänt.
Måste dock vara tråkigt att spela inför en sådan oinspirerande publik. Vaknade aldrig trots seger. Och är detta eran klack ?
Varken hördes eller sågs - är ni inte fler eller var det någon strejk på gång ala Aik ?
Grattis dock till segern men vi kommer ner igen om två veckor och hoppas på första Timrå segern på 32 år - någon gång måste den komma.
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Man får väl hoppas att moderatorn är vaken!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
Blev både Kyrö och Larsson skadade idag?
Kommentera

Sv: Brynäs-Timrå
BORÅSINDIAN:

Näe "bara" Larsson. Kyrö har varit skadad sedan förra våren så gott som pga knäskada. Sedan spelade han 13 matcher på slutet av hösten men åkte i december på en ljumskskada, han hoppades vara tillbaka till annandagen men är fortfarande borta...
Kommentera

« · 44372