Brynäs IF

728141 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs vs Luleå

« · 127537 · » Till forumet

Brynäs vs Luleå
Ändringar i laget att Tommy Sjödin och Veli-Pekka Laitinen går in som backpar backom BAM-Kedjan .
Pär Djoos och Henrik Rehnberg blir backar i femman med Janne Larsson,Ove Molin och Mikko Louvi som är tillbaka efter hjärnskakning.
I övrigt inga ändringar . Men Esko har inte bestämmt sig om de blir fyra femmor eller tre femmor.

Alla på ståplats måste efter bästa förmåga hjälpa till att de blir seger för brynäs ikväll.

M.V.H Tor!
Kommentera

Sv: Brynäs vs Luleå
Glömde att tippa matchen de blir 6-2 till laget i våra hjärtan .
Då har jag tippat med hjärta.
4-2 till Brynäs är också ett gångbart resultat .
6 timmar och 45 minuter till nedsläpp !!!

Alla till ståplats !!!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Viktig match ikväll, Luleå är väl ett lag vi borde ha bakom oss om det ska bli slutspel. Jag tror på seger med 7-3, Djoos får igång Larsson & Molin och den gamla förstafemman spelar 4-0 i matchen.
Kommentera

Tor Karlström:

4-2 BLIR det
Kommentera

claesw: Tsss. Ni kan ju fortsätta drömma.
Kommentera

Jag tippar 4-0 till Brynäs i kväll. Ram har storspelat hittils och i dag är det dags för den första nollan.
Kommentera

Undone: 5-2 blir det!
Kommentera

brynäs vinner en hård och tuff match med 3-2..bergqvist gör 2, larsson det tredje.
Kommentera

I kväll blir det den berömda ketchupeffekten och Brynäs vinner med 7-2! Målskyttar: Anger 2, Molin 2, Rhenberg, Kyrö,Sjödin!
Kommentera

70 Rodrigues: hur går ketchupeffekten till då??
Kommentera

jaha är de idag som vi ska krossa lule...=) vi kommer att spöa skiter ur dom LÄTT
Kommentera

0-1 Linus Fagermo
Kommentera

Tågny: fyyy fan...=(((
Kommentera

0-2 faaaan
Kommentera

Om nu både Timrå och Luleå är bättre än Brynäs - vilka ska då Brynäs ha efter sej i tabellen?
Kommentera

kul,0-2 matchen har knappt börjat.
Kommentera

Vilket drag det är på läktaren - inte! Det är ju inte så jävla konstigt att sponsorerna skiter i klubben. Det är ju begravningsstämning i hallen när Brynäs spelar.
Kommentera

0-2, det är ju för fan pinsamt, vad håller dom på med egentligen?
Kommentera

fyy fan vad förbannad jag blir
Kommentera

Vi vann ju nästa alla träningsmatcher i alla fall!
Kommentera

70 Rodrigues: Håller med,detta är ruskigt pinsamt.
Kommentera

1 mål på sju perioder!!! Vi klarar inte av att dominera mot Luleå på hemmaplan. Och Luleå går knappast till slutspel. Jaja, 45 matcher kvar säger nå´n klok jävel. Jadåså, då behöver ingen oroa sej.
Kommentera

ja de är 45 matcher kvar men de skulle ju vara jävligt bra om dom kunna vinna lite i börjar också eller hur?
Kommentera

Lilljanne:..timrå..=förmodl som..erikss-akt..,raset kommer förr el sen.har helt enk inte spelarmatr för att hålla sig kvar i toppen i längd.
Kommentera

Enligt en polare på plats så uppträder Brynäs som ett gäng juniorer, 9-10 i skott och ungefär 3500 i publiken och då har han tagit i lite grann! Snacket om att det är 45 matcher kvar och att man inte ska hetsa upp sig m.m är kvalificerat skitsnack tycker jag.Det är ju tur att målsprutorna Karjalainen och Danielsson är tillbaka snart *ASG*!
Kommentera

nu står det 0-2 men är det någon som vet hur dom spelar
Kommentera

Pausresultat är som följer:

Linköping-MoDo 3-0

Leksand-Färjestad 3-0

MIF-Södertälje 1-0

HV71-Timrå 1-1

Frölunda-Djurgården 3-0

Brynäs-Luleå som alla vet står 0-2
Kommentera

Man får hoppas att Esko skäller ut dom små liven i pausen och ser till att dom får fart under skridskorna detta är inte acceptabelt anser jag!
Kommentera

Det där snacket om x antal matcher kvar håller ju inte,man vill väl att dom ska vinna alla matcher och göra det så bra som möjligt.Sen att det är en utopi är skit samma,men när dom faller utan att ens kämpa har man rätt att reagera.
Kommentera

Man måste ju hoppas att dom vänder detta, men jag är ytterst tveksam, jag kan inte komma ihåg när Brynäs vände ett underläge senast!
Kommentera

Det är bara att inse: det blir en låååååååååååååååååååååång jävla vinter - igen!
Kommentera

Lilljanne: Leksand verkar ha kul i alla fall, 4-0 mot Färjestad just nu!
Kommentera

70 Rodrigues: Det är ju inte heller bra. Leksand måste vi ha bakom oss.
Kommentera

70 Rodrigues:det enda som skulle kunna vända detta=att..henrikss..gör ett par av sina sedvanl grodor,hpps dock att han kommit ur den period nu.
Kommentera

Lilljanne: Dom korrigerade just tillbaks till 3-0 till Leksand!

HV71-Timrå står 1-3!
Kommentera

Lilljanne:..leks..vinner nog i kväll..färj=förmodl myck sämre än ifjol.
Kommentera

70 Rodrigues: Ja,det ser ut att bli en vinter i vånda igen.
Kommentera

Jippi !!! 0-3.vilka duktiga grabbar.
Kommentera

Faaan 0-3 Målvaktstavla av Ram
Kommentera

Nu gäller det att ta Modo på lördag.
Kommentera

Fann
det är ju nästan synd om dom
UTKLASSADE
Kommentera

Sylf: 3-0 till Lule. Godnatt! Och jag som trodde Brynäs skulle gå till slutspel. Fy fan! Nylander verkar som vanligt vassast framåt i Brynäs...
Kommentera

Konstigt att publiken sviker...wow vilka målskyttar :(
Kommentera

Igor: Det man blev lurad av var ju försäsongen. Kollar man laget och värvningarna är Brynäs knappast bättre än 10-12 i serien.
Kommentera

De e lungt! Som sagt, Karjalainen och Danielsson är ju strax spelklara!
Kommentera

Det är ju inte bara brynäs som förlorar med stora siffror
En klen tröst
Kommentera

Det är inte det samma utan Tom Bissett säger dom på hockeylive. Jag är beredd att hålla med
Kommentera

Lilljanne:..skuggan..kanske avg mtcn,tyck dock int att ni ska ge upp detta riktigt än.mer än 1 period äterst o vi har..henrikss..i målet.
Kommentera

1-3 Tommy Miettinen
Kommentera

Lilljanne: Vi lär ju torska mot Modo också, och som det känns och verkar nu så torskar vi mot FBK, SSK, MIF osv osv!
Kommentera

« · 127537 · »