Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs vs Luleå

« · 128037 · » Till forumet

Sv: Brynäs vs Luleå
70 Rodrigues: Glöm inte Simon Östlund :-) då jävlar.
Kommentera

Hoppas att det blir bättre när Soling kommer tillbaka
Kommentera

Nämen! Har dom lyckats att göra mål,hurra!
Kommentera

par: Vi kan nog glömma Soling för den här säsongen!
Kommentera

Tågny: vad var det jag sa!
Kommentera

Det här är så dåligt så det är inte sant. Brynäs är för alltid mitt lag, men redan i femte spelomgången är det bara att konstatera en gång för alla: Vi har inget roligt att hoppas på denna säsong - heller...
Kommentera

Man får väl glädja sig åt att Frölunda leker med Djurgården 5-0!
Kommentera

två mål till tack
Kommentera

två mål till tack
Kommentera

Sjödin och reportrarna säger att det fattas aggresivitet och vilja,,Hur i helvete är det möjligt ??? Släng in ett gäng juniorer,dom brukar i alla fall inte sakna viljan.
Kommentera

Sylf: Dom brände väl all agressivitet och vilja i träningsmatcherna, jag visste att det var för bra för att vara sant! Jag trodde faktiskt att Esko var den tränare som kunde ta fram agressivitet och vilja hos Brynäs, men det verkar som jag haft jävligt fel!
Kommentera

brynäs är inte lika illa ute som DIF
Kommentera

70 Rodrigues: Problemet är ju att han ska behöva göra det efter 3 omgångar ! Vad är det då för primadonnor vi har i laget ?
Kommentera

Nu har HV vänt 1-3. Tänk om Brynäs hade samma förmåga som de. Många kanske protesterar när jag skriver det här, men jag gör det ändå: Jag hoppas HV eller Frölunda vinner SM-guldet i vår! För att Brynäs ska göra det med det här spelet ser ju helt omöjligt ut.
Kommentera

par:gärna om..lhf..oxå gör 2!..lhf..illa ute vid förl idag.
Kommentera

Bright: Det lär nog inte hända så länge ledningen inte har större visioner än så här.
Kommentera

Bright: Jag tycker att det är bra att du skriver det du tycker, det måste man få göra utan att bli nerskriven, men tyvärr så får man enligt vissa inte kritisera Brynäs på vilket sett som helst, utan det ska vara konstruktiv kritik enligt dom.Men hur fan kritiserar man konstruktivt när dom uppträder som dom gör? OM Brynäs skulle vända detta, så skulle man ju självklart bli skitglad, men man kan ju räkna med kritik efter alla negativa inlägg, men det tar jag gärna!
Kommentera

Varför sådana negativa toner. Det är ju bara 2 mål upp. Luleå har backat tillbaka i början av tredje perioden!
Kommentera

va är det för glas-lirare vi har i årets jävla lag???
om ja fick gå ner till omklädningsrummet efter match-helveten vete fan va ja skulle skrika åt dom alltså......
har aldrig vart så här jävla förbannad när vi spelat tidigare.....fan!!!
fan i helvete om dom inte skärper sej till tredje...
Kommentera

Tågny: Det är klart att dom backar tillbaka, dom leder ju med 2 mål!
Kommentera

70 Rodrigues: Ja det är ju då vi har schansen.
Kommentera

Luleå går runt på alla spelare och håller undan utan problem. Snacka om taskiga känslor inför resten av säsongen. Vilken/vilka av årets fem matcher har Brynäs varit spelmässigt bättre än motståndaren?
Kommentera

PP nu för Brynäs. 5 mot 4.
Kommentera

Tågny: Chansen finns självklart, men Brynäs är ju inte direkt kända för att vända underlägen.Men jag hoppas verkligen att jag har fel!
Kommentera

Just nu är det Henriksson som håller tillbaka Brynäs från att göra 2-3. Brynäs har haft många bra lägen i PP.
Kommentera

Tågny: Är det bara otur att målvakterna är fantombra mot Brynäs?
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, stå på dej du också och skriv vad du tycker! Det kommer jag alltid att göra. Men alla ska veta att jag verkligen är trött på att skriva negativa saker om mitt kära hockeylag, Brynäs, och inget hellre vill än skriva roliga, positiva saker istället. Saken är bara den att spelar inte laget bra ishockey så kan man helt enkelt inte skriva nåt positivt heller!
Kommentera

Tågny: Det är ju pinsamt å höra att Brynäs spelar så jäkla piss dåligt, de är inte Innebandy de spelar, smäll på lite å kämpa till 100 % för i h-vete, vi ska vinna de här matcherna, att förlora mot Luleå med deras trupp, det ska inte gå....
Ryck upp er nu grabbar å spela för laget, klubben, fansen, stadens stolthet!!!!!

Jag å Leffe (LetsGoPens) ska följa med Brooklyn Tigers till Ö-vik å se Brynäs möta Modo, men spelar de så här jälka dåligt så undrar man.

Visst man kan ta en förlust, inte hela välrden, men inte en förlust när inte spelarna ta i nånting där ute på isen (som Brynäs nu)...

Så kom igen, kom igen, kom igen vårt fina stolta lag, vi ska vinna vi ska ta dem jag kom igen vårt fina Brynäs lag.....
Kommentera

Lilljanne: Kan hända inte. Brynäs kanske inte har den rätta skärpan i avsluten
Kommentera

det är inte målvakten som är bra utan brynäs som är dåliga
förhoppningsvis bara en kort svacka
Kommentera

Tågny: Hur mycket är det kvar?
Kommentera

par: 7 min
Kommentera

par: 7 min
Kommentera

2-3 Ove Molin Assist Tommy Sjödin. Brynäs har kommit igån ordentligt. Äntligen!!!!
Kommentera

Faan Lietinen hade ett ribbskott nyss.
Kommentera

JÄVLA SOPOR
Kommentera

Tågny: men synd bara att dom bara spelar riktig hockey sista tio minuterna varje match!!!den dag dom spelar hockey i 60 minuter bli ja nöjd....men det lär ja väl aldrig få bli.....
förlust,förlust,förlust...neråt neråt neråt......fan i helvetes jävla skit.....fan!!!!!!
Kommentera

Och som vanligt när Brynäs match är slut så är det 7-8 minuter kvar i dom andra...hade suttit fint med dom extra minuterna :(
FAN!!
Kommentera

Fy Fan va trött jag blir. Jag är så jävla besviken att dom inte ens kan slå sunkiga Luleå. USCH USCH USCH:::
Kommentera

Mycket retfullt med dessa uddamålsförluster. Tredje raka nu. Fast storstryk är alltid värre. Nä, gonatt nu, boys and sisters...
Kommentera

Makkan: Sunk var ordet, och just nu är vi ännu sunkigare.
Kommentera

Ännu en uddamålsförlust. I sista perioden skärpte man till sig och enligt hockeylive så spelade man riktigt bra. man hade bra fart på skridskorna och spelet gick fortare. Tyvärr så var Henriksson mycket bra i kväll. Vad Brynäs behöver är mer vilja och agrevisitet över tre perioder. Det räcker inte med att bara kämpa i sista perioden som man gjort dom två sista matcherna.
Kommentera

Makkan: skönt med en seger äntl,ni ser ut att få tungt..janne larsson=för gammal.
Kommentera

Undrar vad dom ska skylla på den här gången, dåligt slipade skridskor eller? 3 mål på 3 matcher är så jävla dåligt så det finns inte! Vart tog den aktiva hockeyn som Esko snackat om vägen?
Kommentera

Konstig coachning, ledin i lule utv efter 57.45 och iRammer inte ut förrän 59.28, borde väl ha varit direkt?
Kommentera

lucky luke: Håller med dig, det verkar som om Esko är lika ängslig och oskärpt som resten av laget!
Kommentera

Ja Janne har inte kommit upp i sin vanliga kapacitet. Men Ove Molin som inte häller har visat upp sig fick i varje fall göra sitt första mål för säsongen. Kanske är han på gång nu i alla fall. Hoppas att Larsson och Molin kan komma igång ihop med Karjalainen.
Kommentera

På 3 matcher har Brynäs skjutit 88 skott och bara mäktat med 3 mål, det är riktigt dåligt och jävligt allvarligt, någonting är riktigt fel, man får hoppas att Esko kommer på vad det är och att det vänder typ NU! Jag är så arg, ledsen och besviken så det finns inte!
Kommentera

Tabellen är som följer:

1.Timrå 12 P
2.HV71 12 P
3.Linköping 11 P
4.Frölunda 10 P
5.MIF 7 P
6.Färjestad 7 P
7.Brynäs 6 P och + 1
8.Luleå 6 P
9.Leksand 6 P
10.MoDo 5 P
11.Djurgården 5 P
12.Södertälje 3 P
Kommentera

Självklart så kommer dom visa bilder från den pinsamma förlustmatchen på sporten!
Kommentera

« · 128037 · »