Brynäs IF

728141 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs vs Saik 1/12 2016

« · 1781465 Till forumet

Sv: Brynäs vs Saik 1/12 2016
bradberry: Var där och jobbade men försökte titta lite extra på honom och jag tyckte han såg rätt bra ut när det gäller skridskoåkning som du säger.. Om man tittar på betyg så skulle jag säga en 3a.
Det enda jag hänger upp mig lite på är hans uppenbara passningar. Många som motståndarna kan bryta genom att sätta dit en klubba 10 minuter innan om jag ska ta i lite.
Kommentera

Idag vaknade man förbannad. Tröttsamt att förlora matcher som man till stora dela äger spelet i. Frustrerande att domarna vägrar ta utvisningar. Gullelaget SAIK ska tydligen få spela precis hur de vill för att ta sig uppåt i tabellen.

Mest förbannad är jag dock på Cmore. Blir det inte bättre de kommande matcherna så följer jag hellre hockeyn via text-tv.
Kommentera

dAVydov: Japp känner likadant, hoppas så många som möjligt mejlbombar cmore! Ang cmores arkiv så skall det vara uppe i februari och det är helt jävla ofattbart att det skall ta 7-8 månader att få upp ett arkiv!!!
Kommentera

dAVydov: Igår var första gången jag hade problem faktiskt, men nu hände det hela tiden..... Jag kommer klaga och be dem kreditera mig en match på nästa faktura.
Kommentera

bradberry: Nicks bäst match iår. 2a är ett skämt.
Kommentera

bifhjärta: Instämmer. Nick ser bättre och bättre ut. Jobbar hårt, forecheckar riktigt bra, lägger smarta passningar (Som knappt medspelarna är med på i och för sig) och är alltid farligt framför målet.
Kommentera

MatteB: Det var bra fart på första kedjan som fick bra tryck stundtals och hoppas att Nick nu börjar hitta form. Lite som i början av säsongen då laget hade många målchanser utan att få dit den och sedan lossnade det.
Hoppas att det kommer en ersättare till Zabbe snart och Granis snart är tillbaka. Innan skadan gjorde alla fyra kedjor mål och hotade så det behövs någon till klassspelare.
Hur skall man göra för att att hitta någon som passar med tvillingarna? Skall man dela på dem igen?
Kommentera

Carlo: Känns som att tvillingarna behöver en likasinnad för att prestera som bäst. Vore nice att värva in en Zab-typ till. Men de växer väl knappast på träd.
Kommentera

MatteB: Yes..grymt stark ute vid sargen igår tycker jag. Som många amerikaner så kommer dom igång mer o mer ju mer säsongen lider.
Kommentera

« · 1781465