Brynäs IF

727620 inlägg · 7962 ämnen

Brynässtatistik

« · 602732 · » Till forumet

Sv: Brynässtatistik
Jaha, Macile:
Du vill vara lika intressant som Zlatan, därför exponerar du ditt urinläckage.
Kommentera

Metal Guru: Nu räcker det!
Kommentera

GävleLasse: Min definition av att spela med hjärta är att man sliter och kämpar trots tufft motstånd, och trots att man själv kanske inte känner sig helt pigg och rask för dagen. Att man gjort sitt bästa helt enkelt.
Blir man sen bänkad för att det inte funkar, då beror det väl mer på att något måste göras för att få till en möjlig förändring.
Kommentera

GävleLasse:
Nu är vi rörande överens.
Kommentera

Huge: Problematiken har väl varit att det är spelare som inte gjort det du beskriver. Tyvärr måste jag tillägga. Men vi får hoppas att det blir bättre.

Jag är inte nöjd med Brynäs insatser under de senaste matcherna, förutom matchen mot Mora där de lyckades vända allt det negativa till en vinst. Men hade de "visat hjärta" tidigare i matchen så kanske det inte hade behövts en sån uppryckning.
Kommentera

Metal Guru: jajaja, man blir påhoppad av sina egna, bedövligt. Koncentrera er på våran match imorrn mot Frölunda istället för att märka ord..

Alla Brynäsare har rätt att skriva och stötta sitt lag utan att bli påhoppad, men det kanske inte gäller i din skalle, undrar bara...

Nu ser vi till att vi tar Brynäs till högre höjder.

Forza Alltid Brynäs och avsky medgångs supportrar som vi har en hel del av och många som inte förstår att alla brynäsare är lika mycket värda...

Hade Gött i veckan//Mackan
Kommentera

Macile:
Skriva och stötta ditt lag får du jättegärna göra för min del, men det är väl ändå inte samma sak som att urinera till höger och vänster.
Kommentera

Jesus, LotharHsand, 99Norberg, Marcus, Macile m fl:
Nu har du tuggat samma sak i 10-20-30 inlägg, jag är rörd av beundran.

PS. Väntar med spänning på vad ditt nästa nick blir.
Kommentera

Metal Guru:Men sluta märk ord, du vet vad jag menar.... !!!

Behöver vissa av er någon psykologi hjälp över hur man ska bete sig med andra folk som hejar på samma lag som en själv ??

Jag har läst en 2 årig Psykologi utb
Så jag vad jag pratar om...

Kom igen nu och skriv positiva saker och normala saker instället för att märka ord för såna här skit saker...

Är du medgångs supporter elller en vanlig supporter ??

Forza Brynäs !
Kommentera

westerlind: svarar inte på såna påhopp. Är inte du en Brynäsare eller är du en modoit ?
Ser att du skrivit i modo forumet.

Om du är en ÄKTA Brynäsare så stöttar man alla andra Brynäsare , om man blir påhoppad av andra elelr andra saker som sker och händer. Man ställer upp för varandra, elelr gäller inte detta bland många brynäsare eller ?
Undrar bara...
Kommentera

Macile: Metal Guru är en helt vanlig MORA supporter...
Kommentera

Macile: Jag stöttar alla Brynäsare som tror att Brynäs förlorar mot Frölunda i morgon. Alltså måste jag vara en ganska äkta brynäsare trots allt.
Kommentera

Macile: Min erfarenhet från folk som läser psykologiutbildningar är att de flesta gör det för att kunna bota sig själv. Du kanske skulle läsa nåt år till...? Multipla personligheter är inte att leka med vet du. Om man inte är väldigt ensam förstås.
Kommentera

GävleLasse: Bryr mig inte om vad han är.. samma tips till honom fast han är en Morait...
Kommentera

Macile:
Om du läst 3 årig Psykologi utb skulle du kanske klurat ut att jag håller på Mora. Jag är väl en motgångssupporter, sett från din gylf då.
Kommentera

Metal Guru: Bryr mig inte om vad du är. Skit i det jag skriver här inne, inget du behöver bry dig om, inte ditt lag ens..

Hjälp dig själv ocxh se på Hockeyn från den sidan där den är: Att det är mycket tugg om att pissa på andra, etc.. Det tillhör...
Kommentera

Macile:
Dina inlägg talar för sig själv. Sluta mästra andra och svamla om vilken expert du är på hockey - du gör dig bara löjlig. Hade du lite självdistans så skulle du inse att de flesta här utklassar dig på alla punkter.

Nu är i och för sig inte det något krav för att få debattera, men en knivsudd ödmjukhet skulle du må bra av.
Kommentera

Tycker ni alla kan göra som mig nu, gå och LÄGG ER.

Kommentera

Macile: Vem sa till dig att det var en psykologiutbildning? Snubbarna i vita rockar på slutna paviljongen? Om du inte slutar med ditt trams så blir nog Macile ditt mest kortvariga nick hittills.
Kommentera

65selander: Håller medg, Selander. Sov Gott och hade Gött imorgon

MVH//Mackan
Kommentera

Alla Brynäsare är lika mycket värda...

Alla Brynäsare står bakom varandra och stöttar varandra....

Alla Brynäsare skyddar varandra och hjälper varandra om det blir tjafs och bråk med andra...

Alla Brynäsare behöver inte tycka likadant men man stöttar varandra i deras andras åsikter och hoppar någon på en från någon annan grupps supporter skara så hjälper man varandra och visar att vi Brynäsare håller ihop och ingen kan kliva på oss utan att få hela gruppen på sig.

Det är supporter Kärlek till Varandra .... !

//Mackan
Kommentera

Macile: Jag håller inte med.
Kommentera

Jag håller med NuMo.
Kommentera

Och jag håller med Chief.
Kommentera

Huge: Och jag håller med Huge.
Kommentera

NuMo: Alla får ha var sin åsikt. Din är att du inte håller emd och min är det som jag skrev. Vi lever i ett fritt samhälle där alla får tycka som man vill ..

Om Saddam Hussein eller Bin Laden skulle tycka om Brynäs, Visst jag tycker inte om deras åsikter, om det dom har gjort etc men dom är lika mycket brynäs supporter som jag är. Man ska respektera andra supportrar fast man behöver inte tycka om den andres intressen eller vad en har gjort i livet. Men den är lika mycket supporter till laget som en annan person.
Kommentera

prosten: Det var på tiden....
Kommentera

Huge: Jag håller inte med någon. Tvärtemot dig är jag tvärtemot.
Kommentera

NuMo: Jag håller med dig.
Kommentera

westerlind: Men du håller väl AV mig lite iaf...?
Kommentera

Huge: hihi, jo.
Kommentera

Macile: "Alla Brynäsare skyddar varandra och hjälper varandra om det blir tjafs och bråk med andra... "

Just nu tjafsar du med en hel drös helgjutna Brynäsare... VEM skall jag stå bakom?

"Alla Brynäsare står bakom varandra och stöttar varandra.... "

Enda gången det händer är när det är gratis öl i Gavlerinken och det är många som står i kön till pissoaren...
Kommentera

Om det är någon supporter som tycker sig vara mer supporter än någon annan, fast man hejar på samma lag,måste ha psykologi hjälp...

Man behöver inte tycka om den andra personen elelr dess intressen eller åsikter men man bör respektera varandra och stå bakom varandra om man hejar på samma lag, kommer från samma land etc.

Annars är man inte en human människa. Då tror man att man att man står över alla andra. Då blir man lite som Hitler hållet...
Kommentera

GävleLasse: jag tjafsar inte. jag Diskuterar om detta ämne med en hel bunt av mina allierade vänner.
Jag älskar alla brynäsare. Även dom jag inte träffat. Jag skite ri hur dom är som personer privat, när det handlar om hockey och om brynäs då är alla mina vänner och jag kan diskutera saker med alla dessa personer.
Kommentera

GävleLasse: "Alla Brynäsare står bakom varandra..."

Är inte det en fysisk omöjlighet?
Ngn måste ju alltid stå först.
Och vem står han isf bakom?
Kommentera

Macile: Andra supportrar håller på varandra som en skara, medan vi brynäsare håller ihop i en hög.
Kommentera

Huge: Ringdans?
Kommentera

Macile: Och vad har vi fått fram i den här diskussionen?

Jo'rå så att..... bilen går bra.
Kommentera

Trodde detta var ett Hockeyforum!!
Kommentera

Huge: Vem står först... Den som leder Brynäs helt enkelt.. Den som är bossen.. sen blir det sponsorer, andra på kanslit, supportrar, journalister som har lite hjärta för brynäs etc...

Går i en neråt sprial, men alla är lika mycket värda för det
Kommentera

Macile: Brynäs i en nedåtgående spiral? Äntligen något vi kan enas om! :)
Kommentera

Bissett19: Du ser väl att det är bara moderatorer härinne som tjafsar.
Passa dig så att du inte blir bortmodererad....
Kommentera

Bissett19: Det är ett Hockey forum. folk skriver och har åsikter det jag skrev , då svarar jag. Allt handlar om hockey, om hjärta och om att alla är lika mycket värda inom att man hejar på samma klubb.
Kommentera

Chief: Nämenva'e'de'hansäger.... SPLITTER!
Kommentera

Chief: Du vet vad jag menar... !

En står övert på toppen som leder Brynäs, sen så blir det ett led. Den som står längst bak är lika mycket supporter och gör lika mycket nytta för klubben/laget som den som står längst fram (bortsett från pengarna omd et är någon som tänkte hacka på det )
Alla är med och gör Brynäs till en klubb, alla från toppen till en person som går lite då och då på matcher och stödjer dem med sitt hjärta. !
Kommentera

Macile: Då måste väl den personen betecknas som en organdonator.
Har vi några fler förslag på donatorer till vår kära förening.
Jag bidrar helt anspråkslöst med min hjärna....
Kommentera

Macile: Nä, det gör jag faktiskt inte. En står på toppen. Av vaddå? Och får det verkligen plats fler bakom på toppen? Står inte den som står längst bak längst ner då? I så fall är det väl den personen som gör mest för Brynäs genom att bära hela föreningen på sina axlar?
Kommentera

Kan man stå på toppen av ett led....
Kommentera

Macile: Åtminstonde är lika mycket värd. I grund och botten så är jag ju mer ödmjuk än alla andra Brynäsare eftersom jag har mina rötter. "Äkta" supportrar är lika mycket värda som Oäkta, bara man håller på samma klubb. Vänner till mig, en hel bunt ickeallierade, som jag debatterat det här med håller också med i denna gästbok. Förövrigt så ställer jag mig gärna först i kön så kan ni andra stå bakom mig i en negativ spiral.
Kommentera

Huge: I så fall kan jag bidra med mina åsikter. Visst många av dem är kanske lite speciella, men jag står alltid för dem och jag älskar att debattera och tycka saker och ting.
Man vädrar åsikter med varandra och sen så kommer man fram med bäst resultat, vad man ska göra för att det ska bli så bra som möjligt av det hela.
Kommentera

« · 602732 · »