Brynäs IF

730581 inlägg · 7961 ämnen

Clas Ohlson Cup

« · 890961 · » Till forumet

Clas Ohlson Cup
De har tydligen släppt biljetterna nu till cupen i Leksand.
Undrar om det är några här som tänkt åka dit?
Är ju mycket roligare ifall man är fler Brynäsare och slippa
känna sig så ensam:)
Frågan är nu vem man ska lura med sig upp?;-)
Kommentera

Sv: Clas Ohlson Cup
Starzign: Jag har funderat på att åka upp, få se vem man får med sig...
Kommentera

Starzign och GävleLasse: Jag är fortfarande i valet och Kvalserien om vilken av de tre cuperna jag ska åka på. Är det ingen grupp som vill grupptrycka mig?
Kommentera

20 Lindgren: Okej...är sugen på att åka till Åland oxå men det är något längre bort:) Så jag står i kvalet mellan Leksand och Åland...
Men om det skulle styras upp en supporterresa till Åland så blir det nog dit...men men....=-)
Kommentera

Starzign: jag funderar också på att åka upp till Leksand.
Kommentera

Clas Ohlson Cup blire nog! Kan tänka mig att den är lite mer genomtänkt en Mora Cupen förra året då man inte fick gå in i baren om man hade bortastå biljett ;) tänk om Läckerol Asken skulle göra lika då skulle omsättningen av årets klirr i kassan vara nån mille mindre ;)
Kommentera

GävleLasse: Blir nog en eller två matcher för mig bara. Det tar emot att hjälpa dom där otäckingarna att fylla kassakistan ;)
Kommentera

Gusten: Ja det är så sant.. man få ta med matsäck och egen pilsner.. det bär emot att sponsra "di där" mer än nödvändigt.
Kommentera

GävleLasse: Kanske kan man planka in via isbilsgaraget.
Kommentera

Har varit i kontakt med Leksand superstars ordförande angående Ejendals Cup, supporterklubbarna till respektive lag som medverkar i Cupen, kommer att bli erbjudna biljettpaket, pris ej ännu fasställt, öltält skall finnas, med uppträdanden.
Kommentera

Fundamentals: Du får ligga inrullad i den där banderollen om Masken som Ultras Brynäs smugglar in.
Här sitter ni hockeyälskare och drömmer om bortaresa mot Djurgår'n. Jag åker på den redan idag.
Kommentera

Kommer ni som åker till Leksand ha sittplats ellet stå?
Kan ju vara kul att stå ihop så att man slipper skrika sig hes ensam;)
Nu gäller det bara att övertala pappsen ( även han Brynäsare) eller någon annan att föjla med så att man slipper åka ensam....

Hur gör ni andra med boende? camping?
Kommentera

20 Lindgren: Själv så åker jag hem ;-)
Vore kul om det lite folk dit, så att det inte är bara dalmasar samt kullor där...

Har inte orkat kollat så noga men kan någon tipsa om boende i byn.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Det verkar bli många uppe i Leksand,kanske ska man ändra planerna att välja Leksand ist för Sundsvall,får höra med GL o 70Mönsterås vad dem säger.Kanske blir ett 25 manna BB tält utanför Ejendals,Gusten är eldvakt.
Kommentera

Bissett19: "Kanske blir ett 25 manna BB tält utanför Ejendals, Gusten är eldvakt"

Brinner tältet och handsklagret upp så är ni collateral damage boys ;)
Kommentera

Bissett19: det tycker jag låter som en bra idé... SCA been there, done that...
Kommentera

Gusten:

Tom Ankan kan tänka sig skåda BB-lägret i Ejendals om Qusten bemannar ruska kort och ruska lång...

Vad är förresten Sundsvall mot Leksand?
Endast Leksand Gustenianska eldvakter har...
Kommentera

rackham: Byggnader av Gustaviansk stil har man ju sett, men tält i Gusteniansk, det liksom vänder sig i magen...;)

Nu åkte man väl på att sitta hundpasset....
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Skulle akta nig för Gustens utsteäckta han. Det går rykten i finnskogarna att Gustens radar kompis "knogen" är inblandad
Kommentera

GävleLasse: Så där lät det inte när du stod och stuvade svamp hemma hos mig i bara mässingen ;)
Kommentera

Gusten: Nej, det var verkligen kärlek. Du i dina cerisa stayups och lädersusp var verkligen härligt. Jag kände mig verkligen som en karlakarl då *ASG*
Kommentera

rackham: "Tom Ankan kan tänka sig skåda BB-lägret i Ejendals om Qusten bemannar ruska kort och ruska lång..."

Ruska Anka var ett nytt begrepp, ruska tupp har jag hört. Skitsamma det ruskas hej vilt på lägren...
Kommentera

Gusten:

Rysk, rusk eller rask... den gode Qusten förnekar sig inte...

Bäst att hålla sig till Ankeborg och överlåta BB-borg till proffsen!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Rackham: FAB-5 varning. Blir till att låsa om sig i byn.
Kommentera

65selander:

Ja, med Verka och en Loka-fernet, the special edition...?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Rackham: Verka är kvar i Kiruna. Lokan får du smaka på nästa gång vi möts
Kommentera

65selander:

Du får skriva lite tydligare så att inte Gusten börjar fråga om Lokan... = )
Kommentera

rackham: Loka är huvudsponsor för BB-Campen. Man får smaka hur mycket man vill.
Kommentera

Gusten:

Selander, du ser, nu är han igång... attans...!
Kommentera

Gusten: Usch, nu börjar det bli lite för grafiskt här... Censur!
Kommentera

Paddan: Det där var lågt! Tänk om JAG skulle göra parodi på Modo eller nånting annat som DU håller kärt ;)
Kommentera

Gusten: Det där var ju en dokumentär om hur Sedinarna kom till...
Kommentera

Gusten: Neeeeej, inte parodiera Martin Wilde, neeeeeej!
Kommentera

FULLBOKAT på campingen, vad det gäller stugor, tälta går bra, en annan har en dotter eller vänner att bo hos.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Nån som har ngt bra tips på boende nära Ejendals förutom den där campingen som tydligen är fullbokad.
Kommentera

Bissett19: På den här länken hittar du Vandrarhem ,Hotell, Pensionat
och Campingplatser .
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Tack Thomas,jag ska kolla den när jag får tillbaka min dator.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Bissett19 tour är nu inbokade i Leksand under Clas Ohlson cup,just nu fyra i en stuga för tre på Kärringberget;-),GL,70R,65Fernes o undertecknad delar Timmerstuga.Hoppas fler gör som vi o dyker upp i Leksand sista helgen i Aug.Snuten från Orsa har lovat underhålla mellan Brynäsmatcherna
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Elr första helgen i September.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Bisset: 3st Dysterkvistar mot en Boorkloover... Blir till att ladda, fast jak kan nog omvända dig det dygnet när det är bara du och jag... gooosigt :-)) ps/ Rackham, Verka hälsar
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Nog för jag har varit i Lappland några dagar samt att vii har ett gäng finnar i laget... jaja för att göra en story kort. Det heter "jag" istället för "Jak"
Kommentera

51 Roger: Just när man trodde det var kört med 20 Lindgrens deltagande...
Kommentera

Klistar in 51 Rogers inägg här så att det hamnar i rätt tråd.

Clas Ohlson Cup.
Cupen spelas i Leksand 30/8-1/9: Deltagande lag Leksand, Brynäs, Timrå och Mora. Vi har fått ett erbjudande till alla medlemmar i supporterklubben.
Biljettpaket ståplats-vuxen ( 18 år och äldre), tre matcher 150:-
Biljettpaket ståplats- ungdom8 17 år yngre och yngre), tre matchern 80:-
Stugor finns att boka, det är ett hårt tryck på stugorna, med högre standard.Samtliga stugor har en ba boendekvalite och är fräscha, men tyvärr är deenklare stugorna utan dusch och wc. Pris för stuga med Wc och dusch 5 bäddar 510:-/natt.
Enklare stuga utan wc eller dusch 4 bäddar 360:-/ natt.
Liveband kommer att underhålla efter matcherna, matchbiljett gratis inträde till sportbaren.
Detta paket,vad det gäller stugor eller bijetter kan endast bokas genom supporterklubben Brooklyn Tigers, och att ni är medlemmar.
Bokning kan ske till mig
026-650452 eller 070-6160450, eller 070 5484941.
Bokning senast fredagen den 24/8- 07.
51 Roger Idag kl. 09:26
Kommentera

Clas Ohlson Cup.
Det går även bra att maila mig och boka stuga och biljetter. [email protected] ni måste uppge namnen,även på de som ni tänker kvarta med.Ni betalar när ni anländer/hämtar ut biljetterna
Kommentera

51 Roger: I ett decennium har jag blundat när du ignorerar mellanslag efter punkt. Men när du nu anger mailadressen [email protected] måste jag reagera. :-() Kul att du tar på dig uppgiften som BT:s kontaktperson med masarna, i alla fall.
Kommentera

Tallbacken/Leksandsbyn: Jaså, det var där de hade gömt den lilla byn Leksands Camping och Stugby norr om byn. Dags att memorera kartan för diverse kommande fyllepromenader... www.leksand.se/map/l/a1.html
Kommentera

20 Lindgren: Men är inte hela Leksand en stugby? Det har jag då alltid trott. ;)
Kommentera

GävleLasse: Stugby, knäckebröd, himlaspel, midsommar, baseball och kanske ishockey på 2938478:e plats.
Kommentera

20 Lindgren: Nej Leksands hop står til att man utökar ES till 28 lag, Tar upp hela AS helt enkelt ;)
Kommentera

GävleLasse:

28 lag ?? snacka om massa lördagsmatcher, mer starköl åt folket :)
Kommentera

« · 890961 · »