Brynäs IF

725438 inlägg · 7959 ämnen

DIF-BIF

« · 40223 Till forumet


DIF-BIF
I morgon vill jag se ett vilt kämpande Brynäs. Det är två lag som måste bevisa att man inte är på dekis som möts i morgon.

60 min hårt jobb och vi tar DIF i morgon.
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Ja, ska man slå DIF är det upplagt i morrn!! DIF är svagare än på mycket länge, tyvärr även DIF. MEN vi har Ove med (han har ju missat de tidigare mötena med DIF).
Kommentera

Sv: DIF-BIF
claesw!
Jag ska gå imorgon,vi kan väl ses i baren,jag är den största personen där garanterat.Man måste väl för fan få komma med kritik utan att bli kallad för Djurgårdare,bara för att jag tycker att dom liksom HV och FBK har en bra organisation och det speglar sig i resultaten.
Kommentera

Sv: DIF-BIF
OK, vilken bar?
Kommentera

Sv: DIF-BIF
claesw!
Får bli någon utanför Hovet då eftersom det inte finns någon restaurang där inne vad jag vet.Den mit emot heter väl Röda Kvarn?
Kommentera

Sv: DIF-BIF
japp, jag kollar efter dig där vid ingången ca 18.00-största killen på stället va?
PS kan inte ni andra som ska på matchen ta en öl med oss där ca 18.00??
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Kämpa grabbar!
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Vad är det som händer med Brynäs??. Har följt laget i 10år nu men nu börjar jag få riktigt ont i magen....känns ungefär som sist laget va i allsvenskan -95 eller när det va??. Två torsk i rad mot sump-Luleå???, vad liknar det??. Nä nu måste laget börja vinna jag pallar inte med en kvalserie i år......, i år har vi ingen Dackell...så det får för *** inte bli någon kvalserie. Kom igen Brynäs!!, jag håller på i er i alla väder men snälla ni börja vinna NU!!1
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Är det någon match som är oviss, så är det morgondagens. Hur dåliga ni är har jag egentligen ingen aning om, men efter vad man har hört och sett så är det inte så man gör i brallorna direkt... Dessvärre så möter ni ett gäng som har målis, back, forwards och tränarproblem så det står härliga till för tillfället. Ingen harmoni i någon lagdel och ett mäkta sunkigt intryck i gnagetmatchen. Min förhoppning är att grabbarna käkat taggtråd och att spelarfruarna sexstrejkat ända sen i fredags för då lär det bli åka av. Risken är förstås inte så liten att ni springer på tårna heller... Well well, i morgon får vi se vilka som är minst dåliga! Lycka till... NOT!
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Hoppas ni får en bra match..
Mitt tips blir: 4-1 till Brynäs!
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Måste säga att Brynäs tabellplacering är väldigt sensationell. I och för sig har ni haft många skador men även nu när spelare kommit tillbaka så verkar inte spelet stämma för er. Ove Molin verkar vara den absolut viktigaste kuggen i ert maskineri och det är ju inte bra. Han verkar vara den som får fart på "gubbarna" i laget. Måste säga att Tom Bissett har varit en grym besvikelse för er hittills och han måste ju öka sin målproduktion rejält om han och ni skall vara nöjda med honom. Angående morgondagens match så tror jag ändå att ni har en viss chans. DIF har ju inte heller rosat marknaden så det kan nog bli en tät och jämn match på Hovet imorgon. Det luktar sudden lång väg men där tror jag nog tyvärr för er att 08:orna drar längsta strået. Men jag håller på er!!!
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Vad jag menade med att det inte var bra med att Ove Molin var en viktig kugge i ert maskineri var att han verkar vara den ende. Givetvis så är det ju bra för er att han får igång laget.
Kommentera

Sv: DIF-BIF
När kommer Kyrö tillbaks?? Varför inte dumpa Bissett och skicka upp Soling med Janne Larsson och Ove Molin??. Det måste hända något innan jag får ett anfall.....
Kommentera

Sv: DIF-BIF
Aftonbladets nätupplaga idag har en rätt bra artikel om krisen i Brynäs. Det känns ju bara deprimerande att läsa om eländet, men kanske något positivt kan komma från den här diskussionen. Annars menar jag fortfarande att Brynäs verkat helt tomma på motivation och kämpaglöd sedan januari förra året och att det är fruktansvärt hög tid att alla--tränare, klubbledning, spelare--tar en diskussion om vad det här beror på.

Är det någon som tror att Brynäs vinner ikväll? Sedan väntar MIF hemma, Frölunda borta...
Kommentera

« · 40223