Bissett_19:
Hoppas verkligen att Honken är kry nog för att spela. Tycker att han känns tryggare än Svedberg.
Svedberg har en tendens till att släppa massor med returer och spelet med klubba är inte direkt hans starka sida. Dock är Svedberg en mycket duglig puckmotare.
Vore grymt skönt med 3 pinnar så man slipper tänka stölden från gårdagen.
Redigerad kommentar
Bara att hoppas dom fortsätter spela som dom gjorde mot Luleå fast att dom sätter sina lägen och att DOMAREN inte avgör igen!!!
Zappaholic: " Honken står. Tycker han ger ett tryggare intryck än Svedberg."
Precis.... :-)
Zappaholic: Har Widing glömt att han bytt lag kan man undra??
Kom igen nu...Djurgården kanske tror att detta kommer gå fantastiskt enkelt. Vi vänder!
70 Rodrigues: Jag skiter också i det här, dom är inte värda min tid, jag går hellre och sätter mig på muggen!
Snacka om att pissa på folk!
Huge: I mina ögon är Honken den bättre av de två.
Zappaholic: "Sluta lipa nu och visa att ni inte är några jävla medgångssupportrar...ska ni bara stötta i medgång eller???????"
De flesta av oss har suttit här i snart 10 år, så svaret är NEJ!
Att släppa in två mål i PP är så horribelt det kan bli ungefär. Jag går och viker tvätten och fixar kaffe.
Det här blir en tung kväll för Brynäs och med största sannolikhet tredje raka torsken, det vänder fort i hockey. Från bäst till sämst på en grisblink.
kvalserien, here we come!
Detta är så jävla typiskt för brynäs. Brynäs kommer aldrig kunna bli ett topplag i elitserien .
Anders Berg: Den här klubben vet hur man skämmer ut sig, det sitter i ryggmärgen.
Fyfan vilket hån!
Det blir en helt annan hockey som passar Brynäs än den mot Luleå.
Viskas om ett nästan utsålt Hovet och vi brukar åtminstone vara en 1500 Brynäsare på plats.
Vore skönt att få in Nordan igen,och Honken i buren som har två raka segrar på Hovet denna säsong.