Brynäs IF

728146 inlägg · 7962 ämnen

Domarkäder 05/06

« · 578578 Till forumet

Domarkäder 05/06
www.hockeyligan.se/nyheter.php?nid=6665

Vet inte varför men jag tänker direkt på Svartenbrant när jag ser dem där domardräkterna!!!
Kommentera

Sv: Domarkäder 05/06
Bissett19: Så där går det när Sponsorerna får säga sitt.

Ser helt enkelt för djävligt ut.
Kommentera

Bissett19: Jag såg det... nu är domarna inte bara blinda och dumma... nu e de fula också ;)

Varför just svarta och vita? Varför inte röda och vita? Domarnivån är ofta just i nivå med en polkagris...
Kommentera

65selander: Fast enligt Hockeyligan så gäller det ju bara säsongen 2005/2005, så fram till nyår kan vi väl stå ut ;)
Kommentera

65selander: Jag är lessen att jag ej kan stava till Domarkläder:-)
Kommentera

GävleLasse: Jag tycker Italien har gjort nåt bra,i SerieA-fotbollen dömer man i ett ställ som påminner om den Italienska landslagsdressen,mycket snyggt,men så är ju Italienarna ett föregångsland vad gäller mode.Men det kanske skulle se dumt ut om "kuben" o c/o skulle åka runt i Trekronortröjor,vad vet jag??
Kommentera

Bissett19: Jag tycker att de kunde ha haft de gamla kläderna kvar och lagt pengarna på en domare till som de har i NHL.
Kommentera

svennis: Ja, det håller jag med om. Som puritan vill jag nog helst att domaren skall vara klädda som domare, inte i en överdimensionerad sparkdräkt ifrån polarn å pyret.
Kommentera

GävleLasse: Kollade just in domarnas nya skrud. Min dotter på 13 månader har en exakt likadan! Det går väl an till en baby, men inte till en ES-domare!!!! Tillbaka med de gamla tröjorna direkt! Vem kom på denna idé?
Kommentera

JanT: Jag tror Jonas Gardell ha fått valt tröjjor asså
Kommentera

Men herregud det där var bland det magstarkaste jag sett...
Självkritik obefintlig!
Kommentera

svennis: Håller med dig fullständigt. Ett tvådomarsystemborde ha
varit infört för flera år sedan... Polarn o pyret..tillverkar inte dom
babykläder ?? Blan de fulaste jag har sett måste jag säga
Kommentera

Bissett19: Nu ska dom tvärrandiga inte blåsa utvisning för "puck över sarg" mer än i egen zon. Förbundsgubbarna har tänkt till.
Kommentera

Hong Kong: Det var på tiden... Jag har hoppats på det här beskedet. Jag har hela tiden ansett att det blir för många utvisningar med den nu gamla regeln. Detta skulle ha renderat i att domare släpper andra spelförstörande moment som t ex. Holding och interference. För rent krasst så har ju inte antalet utvisningar över en hel match ökat markant under försäsongen. Men det har alltid varit ett par Puck över sarg utvisningar varje match...
Kommentera

« · 578578