Brynäs IF

727644 inlägg · 7961 ämnen

Drabbas inte av hybris

« · 106848 Till forumet

Drabbas inte av hybris
Nu skall jag förstöra hela den enorma stämning som finns, tror jag.

Jag gläds naturligtvis lika mycket som alla andra inför den stundande säsongen. Det går dock inte att drabbas av hybris, för det är ännu några "om" som skall fungera för att det skall se bra ut även i elitserien. Det är dock ALLTID BÄTTRE ATT VINNA ÄN ATT FÖRLORA, så det är inte det jag menar, utan det faktum att resultaten på försäsongen ofta inte speglar det som sen händer i elitserien. Vi kan dock se tiden an med stor tillförsikt, men, som sagt, drabbas inte av hybris - då blir man bara besviken.
Kommentera

Sv: Drabbas inte av hybris
Hugin: Visst kan man drabbas av hybris, dom flesta här har ju redan gjort det.. Men det ser ju onekligen ruskigt bra ut!!!
Kommentera

Jag har sagt det förrut och ja säger det igen, Adam Andersson kommer att bli grym i år..

"Många av backarna har spelat bra, jag vill framhålla Adam Andersson, så pass ung men redan så pass klok. Det blir en storback av honom, säger Esko."
Saxat ur Arbetarbladet
Kommentera

Hugin: Helt rätt Hugin!
Ödmjukhet vinner i längden . 6-10 plats är de som gäller inget annat . I slutspelet så rycker vi efter 7 matcher i kvarten .
Men får naturligtvis drömma om bättre resultat , men samtidigt observera att de BARA har spelats träningsmatcher . I serien så är tempot bra mycket högre och de är tuffare tag .
Men de är mycket kul att se att Esko har hittat fina intertioner till bra spel och lyckats para ihop Niklas Anger , Tommi Miettinen och Kenneth Bergqvist till en bra kedja .
Men en sak oroar är att jag vet inte vilken klass Jamie Ram har .

Skadeläget är mycket oroade tycker jag . Henrik Petre är på väg tillbaka från en knäskada , i november -december är han nog "fict for fight , Henrik Rehnberg har ljumsk problem , men ska väl vara 100 & till seriestart , Mikko Louvi har knäproblem och ska undersökas så fort laget har är tillbaka i Gävle , Björn Danielsson har ett brutet mellanhandsben , 4-6 veckor är han borta .

Vi måste visa laget och klubben att vi stödjer dom till 100 % , så till hemma premiären den 26 september mot Linköpings HC måste alla som verkligen vill kalla sig äkta Brynäsfans gå på matchen , men jag har förståelse om Brynäsare i andra delar i landet som ej kan komma loss , men kom då istället 28 September . OBS! 26 är en torsdag och 28 en lördag .
Ställ upp för klubben och laget!!!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

Brynäs IF är klubben i mitt hjärta.
Hälsningar Tor Karlström !
Kommentera

Det gäller att passa på att få hybris nu när man äntligen får chansen., det gäller att ta vara på lägena
Kommentera

KentaK:

Jag har aldrig sagt emot detta!!! Jag tycker att det är dj.....t stort att satsa på så många juniorer och att dessutom låta dem spela. Det gör att självförtroendet växer i stället för att få kliva åt sidan efter en mindre bra period.
Kommentera

Tor Karlström: Hoppas innerligt jag med att riktigt mycket folk kommer till premiären! Viktigt att få en bra start på säsongen, och det finns kapacitet i årets lag!

Christian Wirén
Kommentera

YtseJam: Roligt med en person som också vill ha mycket publik.
Men kom ihåg 6-10 plats i serien och ut efter 7 matcher i kvarten , de är ett realistiskt mål . Men ingen blir mer glad jag om de blir bättre .
Men som sagt sänk ribban och dämpa förväntingarna så kommer de bli kul i vinter.

Brynäs IF laget i mitt hjärta.

M.H.V Tor!
Kommentera

Tor Karlström: Vad menar du "rycker efter 7 matcher" - i slutspelet kan man inte rycka - antingen går man vidare till semi eller så åker man ut (det sista går bort vad gäller BIF)
Kommentera

« · 106848