Tänk att en fd Modo målvakt ska göra det så svårt för Brynäs.
Men kvitteringen kommer snart om det fortsätter såhär.
Redigerad kommentar
tjugo8:
Premiarer brukar inte vara sa javla intressanta men imorgon kanns det lite annorlunda, jag kommer folja matchen via Webben da jag ar i Spanien men javlar vad jag hoppas pa Leksand imorgon, inte bara for att det ar speciellt och sla Brynas utan for att det kommer bli hur kul som helst och lasa Huges och allas bortforklaringar imorgon i den har gastboken ;)
Redigerad kommentar
Enaranger: Hahaha lite så är det här på jobbet min kollega är leksing och har även bjudit hem honom i morgon för att se på matchen och ta ett par pilsner så vi får se vem som är sjukskriven på Måndag ;-)
Gött att det drar igång!!!
nihil:
Märkligt!
Basse o Nordan behöver inte vara med alls
Gunde o Nocke ska starta, tillsammans
Kilas före Bertil
Märkligt att inget är officiellt m Larsson
tjugo8: Tackar
PPuppställningarna såg ut som följande
Scott-Brodin-Rödin-Lauritzen och Gunde på back samt
Harju-Nordan-Petteri-Ture och Bertil på back
och om Sweatt bra fart, okej handleder men inget kanon skott men kan säkert bli bra om han får lite mer tid på sig
nihil:
Välkommen hit, tack för intressant info!
Såg du nå pp-uppställningar? Skulle vilja ha 1:a+Gunde+Harju
Basse o Rödin kan byta plats
Enaranger: Så här såg kedjorna ut på dagens träning
Thure-Petteri-Scott
Lauritzen-Enter-Brodin
Ollas-Larsson-Harju
Rödin-Nordan-Sweatt
Centrarna roterade i början men linkan klev av skadad efter 1h, såg ut som han slog upp skadan som han fick mot djurgården och Molin växlade med Lauritzen
Backparen såg ut som följande
Bertil-Gunde
Kilström-Sunken
Jacobsson - Djoos
Persson-Löf
Enaranger:
Twittrade Månsson på GD/AB om just det...
Märkligt att det inte finns nån här som är på nån träning, för visst tränar de fortfarande vid lunchtid...?
Men det är väl för att det är för mycket icke-Hockeysnack här...
Vi gör väl vårt första mål i omgång 6 eller liknande och då är det ett självmål i egen kasse.
Känner mig negativ.