Kul att du tar upp Carema som exempel på en usel verksamhet. Du vet inte ett skit mer än vad du godtyckligt snappat upp i media. Ungefär som med Brynäs IF med andra ord.
Redigerad kommentar
Anders Berg: "Egna tankar och idéer är ju bara strunt."
Inte alls.
Men när du anser att DINA tankar och idéer kring ex lagbygget är så mkt bättre än de tankar en erfaren och skicklig tränare med insikt har, ja då är det fanimej inte bara strunt.
Då är det rent skitsnack.
tjugo8:
Verkar troligt ja. Jag tolkade det först som att man väntade in Resultaten i Luleå och Färjetstads grupper. Men interjuven med TJ är troligtvis gjord innan gårdagens match.
Redigerad kommentar
Johan Norrström:
Publicerades väl innan matcherna var slutspelade...?
"Nu får vi avvakta och se hur de andra matcherna slutar"
Spinningswede:
Precis som att vi få utgå från andra som håller med varandra också naturligtvis är en och samma person.
Anders Berg:
Sarkasm och ironi kan vara kluriga saker. :)
Anders Berg: Vi kan prata om Slutspelet i European Trophy (Red Bulls Salute) som kommer att spelas den 13-16 december 2012 i Wien och Bratislava istället.
Brynäs ryktas ju vara klara för slutspel (något oklart om det är sant dock) och det vore ju kul om vi kunde ta hem hela grejen. En del stålar finns nog att hämta vid seger i turneringen.
Anders Berg:"Carema är bäst i världen på äldrevård och självklart ska man inte kritisera dem "
Hur kom du fram till detta? Jag tycker mig snarare ha läst att de har dålig kvalitét enligt de mätverktyg som finns för att utvärdera den typen av verksamhet.
foppa78:
Nu spelar dig mig förstås inte så stor roll vad du vill bli kallad till vardags. Jag kan nöja mig med ditt nickname här på HS de gånger det bli aktuellt.
Anders Berg:
Förstår vart du ville komma. Du vill din hävda din rätt till en åsikt utan en lekmans kunskaper.
Redigerad kommentar
arnio: Egna tankar och idéer är ju bara strunt. Nej, vi ska hålla oss till det vi kan något om. Är jag murare så ska jag aldrig anmärka på om en exempelvis en snickare gör ett dåligt jobb - han kan ju det så mycket bättre än jag och kan aldrig göra fel.
Carema är bäst i världen på äldrevård och självklart ska man inte kritisera dem för vanvård av äldre - de vet bäst och då kan inte jag klaga på dem.
Ledningen i Nordkorea vet vad som är bäst för Nordkorea och då ska varken jag, USA eller Sydkorea klaga på dem.
arnio: Absolut, visst är det så! Alla som har mer kompetens än en själv, inom ett område, är det ingen idé att klaga på - de vet ju ändå så mycket bättre än en själv!
Brynäs_89:
Med facit i hand är det alltid någon som kan säga att de har rätt.
Huge:
Slajsarn: Synd att vi envisas med att ha Isaksson i målet.
Huge |
Huge: Visst, han gjorde en räddning. Det kan man väl nästan kräva av en landslagsmålvakt, eller?
Att du var ironisk förstod jag. Du skulle ju aldig vara missnöjd med en laguttagning
Vi är ju bara läktarcoacher...Vi kan ju ingenting
Huge:Ja, och att vi bytte in den där ynglingen med tuppkam. Det blev ju nästan inkast av det avslutet...
Men jag förstår inte att man kan ha Isaksson i målet. Fan Hugosson är ju ljusårbättre.
Ta vid 2-0, Isaksson har dykarskor på sig istället för att gå mot boll när den rullade mot kortlinjen.
"70 Rodrigues:Det borde väl ligga i vissa skribenters intresse i alla fall... De börjar ju komma upp i den åldern ;-)"
Nu ska du vara snäll mot Rodrigues Slajsarn. Åldern är bara en siffra. :)