Gefle Dagbland och Arbetarblandet tycks ju ha försämrat sin
bevakning av Brynäs denna säsong. Ingen matchfaktarapport,
med laguppställning och spelarbetyg, efter gårdagens match.
Det är väl inte den första försäsongsmatchen de saknat det
den här säsongen?
Anders Berg: Har du NÅGONSIN sagt något positivt om mitt kära Brynäs? Du e så negativ så det liknar ingenting!
Vi klarade oss ypperligt utan en försvarstränare föregående år. Nu ska vi ta nästa steg, med Gunnar Persson - ett steg bakåt. Förstår inte vad han ska bidra med i vår fantastiska tränarduo..
Huge:"Jag kommenterar inte insatser jag inte sett."
Hahahahahahahaha DEN var ny!!!!!!
Anders Berg: Riktigt pinsamt resonerat om GP. För att inte tala om alla övriga som sågar...
European Trophy i all ära men det är ändå försäsong. När ska ni lära er att man inte ska dra massa jävla växlar efter försäsongsmatcher?
Jaja.. Nu behöver vi inte tänka på den här turneringen mer. Fullt fokus på att få ihop det hitills som det verkar svajiga spelet till ES.
Linus Wickman:Försvarsspelet lämnar en hel del att önska precis som målvaktsspelet. Gör man 4 mål på bortaplan ska man fan vinna tycker jag.
Tur att det bara är försäsong än så länge :-)
Redigerad kommentar
Gurra88: "Nu ska vi ta nästa steg, med Gunnar Persson - ett steg bakåt. Förstår inte vad han ska bidra med i vår fantastiska tränarduo.."
Om du inte förstår så rekommenderar jag dig att fråga dom som är insatta och har kunskaperna, i det här fallet TJ, Sundlöv och GP själv.
Rent logiskt är det också lite märkligt att du tycks veta att det blir ett steg bakåt, samtidigt som du inte förstår vad det är GP ska göra.
Å andra sidan förstod du heller inte hur vi kunde ta guld med det sämsta lag Sundlöv nånsin ställt på isen, så din undran i det här fallet kanske inte är så konstig när jag tänker efter.