HappyX3: Här är en länk till Matchen kl:17.00 - Pardubice - Brynäs IF ;)
adrenalinerush: Hahaha jag skojade bara, endast de mest insatta förstår det vansinnigt roliga i mitt inlägg.
Seriöst så tror jag inte så mycket utan jag hoppas på guld.
arnio: I princip ALLA har sagt att Brynäs Akilleshäl är försvaret, hur fan kan sundlöv och TJ ha undgått att missa det? Vi måste ha in iaf två nya backar med stake o spelförståelse. Att det verkligen finns folk som tror att detta lag har kapacitet att ta SM-GULD är ju nästan snudd på idioti, vakna för fan!!!
Har du druckit stark frukost eller lider du av MP bara?
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
I princip ALLA har sagt att Brynäs Akilleshäl är försvaret, hur fan kan sundlöv och TJ ha undgått att missa det? Vi måste ha in iaf två nya backar med stake o spelförståelse. Att det verkligen finns folk som tror att detta lag har kapacitet att ta SM-GULD är ju nästan snudd på idioti, vakna för fan!!!
Tycker det är fel att kalla Persson sopa,riktigt generalfel!!!!!!
Jag har sett alla matcher hittills utom Almtunamatchen och killen har skött sig bra.
Hur många mål har han varit inne på i 5 mot 5 eller 4 mot 4 ??
Sedan om man är inne på boxplay och det blir mål är en helt annan sak.
Killen har ju spelat på liten rink i 3 år,vänta och se!!!!
Helt säker på att hsan kommer att göra en bra säsong och blir nyttig.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Just hemkommen efter matchen efter en å annan öl å galliano hot shot!!!!
Kan sammanfatta kvällen drabbning med;
1á Trevande, segt och noll fart
2á Bra fart, rakare mot mål och framför allt så skott på mål.
3é Segt å klent, alla titta på den brevid å hoppades på att han skulle lösa allt. Dåligt agerande vid 3-2 målet en sk. målvaktstabbe.
Järnkrok kvällens största besvikelse. Såsa mest runt.
Visst att det fortfarande är försesse men vafan Tommy AGERA när spelare inte ens försöker vara med i spelet.
Det är ok att trampa vatten nu på försessen men att inte ens försöka ta i gör att moralen blir allt annat än bra. Å det visade sig tydligt i 3é.
Stryk på straffar fyfan vad dåligt idag brynäs en match spelas 60 min här har TJ något att jobba på!!!
atilla: Dom skriver nog fel, kolla twittersidan här till vänster. Står där att hansen gör någon räddning
Då litar jag på Twittersidan.
atilla: Står i liverapporteringen längre ner att det är hansen som står
Japp, det gör det, men i deras referat så skriver dom om Hedberg!!??