arnio:
mmm en bra dag så långt, 2-0 ledning för Brynäs. Marcus Ericsson vann GP2 på Spa det gör en motor nörd förbaskat glad. Sen Button i Pole och den röda pesten långt ner...så dagen får gärna fortsätta så här :)
Slajsarn: ":Intressant att du tar i med en spekulation som är totalt uppåt väggarna långsökt och sedan kommer med ett påhopp när du föregår svaret..."
Långsökt?
Ja, möjligtvis när det gäller Rodrigues egen son och sannolikheten att han kommer att stå i Brynäskassen.
Men rent principiellt ser jag inte det långsökta i mitt resonemang.
Nu sitter Tony härinne och tjatar om Rahms fusk och försöker spela en moraliskt högstående person som dömer andra.
Hade det gällt hans egen son så hade han tyckt precis tvärtom: sonen har sonat sitt straff och borde slippa vidare häcklande.
Om du inte ser det ryggradslösa och dubbelmoraliska i det agerandet så är du bara att beklaga.
arnio: solklar höfttackling. Lite patetiskt att ölvestad åker dit och markerar, Sveriges värsta återfallsförbrytare vad gäller fula armbågar.
Matchstraff på det? Hahaha...löjligt.
Anders Berg: Hade du totalt fel om Brynäs förra säsongen? Ja eller nej?
Anders Berg: "Nej då, känns fint att överskattade Nordquist gör mål! ;-)"
Han är knappast överskattad av dig i alla fall
Redigerad kommentar
arnio: Ja och nej alltså. Stabilt. Ja, tror man dessutom på Gud så kan det bli riktigt bra!
;-)
Anders Berg: "tycker du att backsidan ser starkare ut i år? Ja eller nej?"
Jag kan inte svara ja eller nej här för jag vet inte. Spelare som Bertilsson och Löf kan utvecklas ytterligare om det vill sig. Lars Jonsson har definitivt chans att komma tillbaks i bättre form än förra säsongen, Dennis Persson har jag inte en susning om hur han bra/dålig han kommer att bli. Berglind och eller Djoos kan möjligtvis bidra med en del och sedan känns det inte heller omöjligt att en back till kommer in i truppen. Det kan bli bättre men också sämre än förra säsongen.
Huge:Intressant att du tar i med en spekulation som är totalt uppåt väggarna långsökt och sedan kommer med ett påhopp när du föregår svaret...
Ni lär väl ses på nån match framöver.Visa då ryggrad och säg samma sak personligen...
Ja, jäklar så patetiskt."
Hm, enligt experten Anders Berg så skulle ju inte backarna hålla förra säsongen heller, fast det är klart vi vann ju inte alla matcher..
Zappaholic: Ja, det är klart bättre att konstatera att backarna inte räcker till nu, än när serien drar igång. Fast egentligen får man inte skriva så - för då är man negativ!
Ja, jäklar så patetiskt.
Redigerad kommentar
hahii: jag är en Mclearen fan fast kimi har alltid varit en favorit förutom när han körde för den röda pesten.... :)