Jajjen: "Bara så jag förstår dej rätt - du är alltså inte nöjd med hur utvecklingen av Brynäs fortgår?"
Det är jag absolut. Men jag har svårt att se varför man ska lägga pengar på GP när det är backförstärningar vi behöver snarare än fler ledare. Speciellt eftersom vi redan har elitseriens bästa duo.
Svedberg släppte också mycket returer i början av förra säsongen så tror nog Rahm kan få ordning på det så småning om! Han verkar hitills helt OK iaf! =)
Widing, Fan vilken försäsong han gör. Hans kedja som producerat varje match hitills. Först LEW kedjan och nu med Laurtiz och Norda. Hoppas han kan hålla en hög nivå genom hela säsongen, behöver vi! =)
Thuresson verkar också hittat in bra i BIF.
Hur var Lindgren igår? klarar han av ES/AS motstånd? =)
Redigerad kommentar
Grymt skönt att se Lauritzen tillbaka i hyfsad form. Han kommer bli viktig iår! Bara jag som tycker DP har höjts sig? Blir bättre för varje match.
Någon som vet hur det är ställt med Kroken?
arnio: bra match igår. Ang. Bertilsson så tycker jag att det är lite svårt att bedöma då både harju och en djurgårdaren är iivägen strax innan smällen. Man ser att Bertilsson kommer in med benet lite före resten av kroppen. Säger dock inte att det är en bentackling, då han säkert kan ha samlat ihop kroppen innan smällen. Sen är han lite låg men inte tillräckligt för en clipping.
Väldigt tråkigt med en så allvarlig skada i alla fall, både för Nisse och Bertil.
70 Rodrigues: vi måste ju komma 1:a för att komma vidare för vi kommer bli sämsta 2:an vilket gör att vi kommer åka ut...!
Redigerad kommentar
Rahm håller nollan! 3-0 slut
Förutom Rahm så plussar jag Sundqvist, Gunderson, Ollas, Lauritzen, Persson, Thuresson, Nordqvist...Tröjorna var väldigt vackra. PP bra precis som boxplay.
tjugo8:"Sitter nära båset i LA. Thure verkar vara en riktigt skön lirare..."
Berätta mer....
arnio: Det är tragiskt när domare tar utv pga skada och inte pga utförandet men det är ju inte första gången som det händer men lika jävla tråkigt än då.
Zappaholic: " tycker det är rätt tydligt att vi behöver få in lite stabilitet i backlinjen. Kan djurgårdare sätta sån press och tvinga fram misstag så är det inget mot vad motståndarna i ES kommer att göra."
Jag har då inte sett till någon djurgårdspress idag..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Zappaholic: " tycker det är rätt tydligt att vi behöver få in lite stabilitet i backlinjen. Kan djurgårdare sätta sån press och tvinga fram misstag så är det inget mot vad motståndarna i ES kommer att göra."
Nja, man kanske ska ge Djrurgården en eloge istället för att automatiskt anta att dom är ett lätt byte bara för att dom spelar i AS den här säsongen.
Svårt att säga om det är vi som är "dåliga" eller om det är Djurgården som är bättre än vad många tror.
Helt klart är iaf att det behövs en stabil back när Hellström nu verkar vara ute ur bilden.
Tycker iaf att det ser skapligt ut rent spelmässigt.
Och Rahm kommer sannolikt att ta förstaspaden, som jag redan förutspått.
Redigerad kommentar