Fint när man ser backarna stå å drälla 4 gånger i var per byte..
Om kära Tommy ska få nån fason på måååånga av divorna så kommer det att krävas hårda nypor.
Fanns ju ett par spelare idag som ivf försökte, hade kanske vart lämpligt att ge dom aningens mera istid än dom som mest hade friåknings fasoner för sig.
Känslan av att man hållt för hårt i pengarna när det gäller backsidan förstärks när man läser om matchen.
Även när ens lag vunnit sm-guld är alla de vanliga orosmolnen tillbaks som ett brev på posten några matcher in på försäsongen.
Hoppas på ett styrkebesked imorn.
Så här ställer vi upp imorn:
Honken (Johansson)
Gunderson Hellström
Harju Enterfeldt Lavander
Bertilsson Berglind
Widing Järnkrok Granström
Djoos Sundqvist
Molin Lindholm Thuresson
Löf Persson
Johansson Hansen Ollas
Vilar:Lauritzen o Nordquist
70 Rodrigues:
Nu tycker jag du tar arnio i hand och sjunger We shall overcome. Puss på er..
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Resultaten på försäsongen betyder ingenting, tro mig.
Jag ska då rida på att vi är svenska mästare så länge vi är det i alla fall.
mattias - 74:
"Nu tycker jag du tar arnio i hand och sjunger We shall overcome. Puss på er.." Jag tar hellre hand med dig och sjunger "heja Leksand" än tar i han med Rodrigues (har representerar någonting jag hatar mer än Leksands If).
Det blir väl kvalserien i år då. Katastrofen är ett faktum, vi har förlorat några träningsmatcher. Det är ju nu vi ska var som bäst. Inte framåt vårkanten 2013.
Förra året torskade vi mot SAIK med 6-2 och mot Timrå med 3-1 i träningsmatcher, det gormades högt bland alla domedagsprofeter och dysterkvistar härinne. Hur slutade den säsongen? Någon som minns?
Jag är faktiskt in i helvete förvånad över hur mycket vikt en del av er fäster vid försäsongsmatcher. Vem fan minns ET 2012 när slutspelet drar igång? Inte jag i alla fall, men vill ni sitta och älta så varsågod.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Ja, TJ grät säkert störtfloder av tårar över förlusten förra säsongen i träningsmatchen mot Timrå. Säkert en extra tår efter SM-guldet när han tänkte tillbaka på den katastrofala insatsen i den matchen...
Klart han måste markera när han är missnöjd, jag har inte påstått något annat. Däremot är det flertalet här inne som är så in i helvete negativa över insatsen en träningsmatch i en halvtaskig turnering.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar