70 Rodrigues: Jag ser hellre att vi är på topp i mars än i augusti. Ingen ger 100% i träningsmatcher...alla som spelat lagsport på någorlunda hög nivå vet om det.
Sen kan man ju tycka vad man vill om den saken, men på det viset är det...
hahii:
The score is equal. Stich made a mistake in neutral zone and gave Brynäs adventage three-on-two. Which ended with fancy goal by DENNIS PERSSON
Huge:
Jag är inte den som brukar såga spelare i första taget, men efter att ha sett Dennis Persson i fyra matcher (två live) måste jag säga att den uppfattning jag fått om honom hittills inte ligger särskilt långt ifrån vad 70Rodrigues beskriver, tyvärr.
tompap71:Vet någon hur Hellström har skött sig? iAlltså i matcherna han lirat.?
Pettisbif:
När jag såg honom förra helgen tyckte jag han skötte sig helt ok, föredrar helt klart honom framför DP. Mest för att Hellström visade lite jävlaranamma och dessutom inte tvekar att stå upp för sin målvakt, det gillar jag. :)
Huge:
Får ju erkänna att jag hade mina tvivel om Gunderson med, DP får gärna bevisa mig fel ppå samma vis. :)
Lindström:
Ja absolut, en förlängning av tryout-kontraktet borde ju gå att få till tycker man.
Verkar som bröderna Hanson klivit in i matchen därnere nu, Thuresson borta, Nordan spelförbud pga nreblodad tröja och slagsmål lite överallt...
Lindström:
O vem var det som klev in för att hjälpa sina kamrater om inte Hellström :)
Harju gör 2-1 med knappa två minuter kvar, låter som Brynäs pressar hårt i tredje
Icing-Ove: Var är Anders Berg med sällskap nu? Brukar inte de in och gnälla omgående efter slutsignal om vi förlorat? Jag antar att det är jobbigt när vi vinner, då måste de ju vara glada och positiva