70 Rodrigues:
Fan, det har varit så lugnt och skönt ett tag nu. Nu börjar ångesten...igen
Powerfade: h_lvete va dystert det var här !!!
Nä upp med hakan, nu är hoppet det sista som försvinner från oss som kallar oss supportrar. Jag tror emot alla andra på vinst.
Brynäs vinner med 1-4
Vi måste våga tro !!!
Forza Brynäs !
micke63: Det jobbiga är väl egentligen att utfallet av dagens match är helt avgörande för resten av säsongen skulle jag säga. Vid vinst så kan man få en oerhörd tro på det man gör och att uppehållet gett det resultat man velat.
Vid förlust har vi en situation som jag inte tror går att rädda detta året.
Bifbiffen:
Jag tror de 36 grundseriematcherna efter dagens match + matcherna därefter blir helt avgörande för resten av säsongen
Bifbiffen:
Inget, inte m dig iaf
Håller verkligen inte med i det du skrivit på sistone bara, vilket jag givit uttryck för
Bifbiffen:
Har tänkt igen, men inte tänkt om
Ganska säker på att tex en suddentorsk m utmärkt spel (eller en dyngtorsk för den delen) skulle vara "helt avgörande" för resterande ca 40 matcher och att det då inte "går att rädda detta året"
Bifbiffen:
Håller såklart inte med, men så är det ibland !
Bifbiffen:
Nu skall vi upp till bevis, man valde att sitta still i båten med magen full med is. Efter alla förluster hade det onekligen vart låga odds på en förändring.... både på och utanför isen.
Blir ju lite av en omstart, alla friska och spelsugna. Lyckas den här sparmetoden blir väl ledningen geniförklarad..... om raset däremot fortsätter november ut förusätter jag att nåt kommer hända.
Frågan är ju vad det finns på marknaden som vi skulle bli garanterat bättre av? En ny röst i båset tror jag är det första steget för att rädda säsongen!
Inför ikväll.... de flesta kan väl statistiken vi har i Karlstad..... jag har sett Brynäs vinna där två gånger med 2-1. Hoppas dom kan vinna igen utan mitt läktarstöd! :-)
Bifbiffen:
Tycker inte det ser bra ut
Några matcher till kommer vi säkerligen att förlora
Brynäs Supports ordförande bjuder på ett par väldigt märkliga svar när Aftonbladet ställer frågorna. Har han sett några matcher eller följt via 377?
Säsongens positiva överraskning i laget?
– Egentligen ingen, men Niclas Andersén har i alla fall motsvarat förväntningarna.
(Lööke, Brodecki, Enterfeldt, Sweatt kanske?)
Vem är säsongens flopp?
– Tvillingarna Westerholm hade man stora förväntningar på, men de har inte levererat.
(Visst har de varit usla, men känns lite bekvämt att säga tvillingarna. Jag hade då inte speciellt stora "förväntningar" på dem. Skulle snarare säga Bertilsson.)
Vilken spelartyp saknas i ditt lag och vem är i så fall din drömspelare?
– Ryan Gunderson, det vill säga en poängback.
(Gunderson i all ära, men det känns som om vi saknar betydligt mer än en "poängback" – snarare en defensivt skicklig back som kan ersätta Sundqvist.)
Huge: Årets säsong ja. Vi är bara människor. Har inte detta gett resultat, hur tror du då det gör med ett redan sargat psyke?
Haha, nej så långt vill jag inte gå, men det absolut med ointressanta:)
Antingen slår vi sarg ut och försäker kontra in något mål Resultat 1-2, eller så kör TJ strutsen och den sedvanliga hönsgården resultat 4-1..
Få se nu om SAMTLIGA i laget gör skitjobbet och går på mål och står upp för varandra i andra läget.
Har inte TJ slipat bort världsmästar fasonerna på Rödin mf l så har uppehållet vart helt bortkastat.
Ska vi tro att Tolle kör klubban i skallen på Ollas och han blir borta 25 matcher till, odds på det?
70 Rodrigues:
...... efter att vi spelat ut FBK får dom ett mål till skänks av zebrorna..... dom får ett tursmål när vi satsar allt framåt..... därefter två mål i öppen kasse.
Slutsats: vi gör en bra match utan att kunna avgöra, alltså, dålig effektivitet, dessutom hade vi lite otur ;-)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge: "Omöjligt att svara på innan matchen ens är spelad.
Man kan iaf dra slutsatsen att en förstamatch efter uppehåll inte är ett tillräckligt brett underlag för att dra några större slutsatser."
Får jag då bara upplysa herrn om att BIF förlorade s e x matcher f ö r e uppehållet också. En förstamatch eller inte, du skulle alltså tycka det vara ok också med en sjunde smäll på raken...??
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Färjestad borta + Frölunda hemma = sex säkra poäng. Varje gång.
Blir spännade att se om Jonsson lyckats fixa på två veckor det han inte gjort på tre år. Ett fungerande försvarsspel.
Och det är Olden från Norge och Lindblom, 18 år, som ska göra skillnaden.
Skeptisk? Njaääeee.
Tips: 5-2